نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فعال سازی VoLTE گوشی. از آنجایی که اپراتورها شبکه های قدیمی خود را خاموش می کنند، اطمینان از اینکه VoLTE را فعال کرده اید اکنون یک ضرورت است و نه یک گزینه. بدون آن، به زودی متوجه خواهید شد که برقراری و دریافت تماس به طور فزاینده ای دشوار می شود. به همین دلیل است که ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه VoLTE را روشن کنید، اما با پاسخ دادن به مهمترین سوال شروع می کنیم:

نحوه فعال سازی VoLTE گوشی

بررسی نحوه فعال سازی VoLTE گوشی

VoLTE مخفف Voice over LTE است. برای یک بار، بچه های فناوری به ما یک نام مستقیم داده اند. همانطور که از نام آن پیداست، این فناوری به ما اجازه می‌دهد تا از طریق شبکه‌های مدرن LTE تماس‌های گوشی سامسونگ برقرار کنیم و در نتیجه ارتباطات واضح‌تر و مطمئن‌تری نسبت به سایر شبکه‌های قدیمی مانند 3G داشته باشیم.

برای روشن کردن LTE/VoLTE باید تنظیمات داده گوشی سامسونگ را در گوشی سامسونگ خود روشن کنید. نگران نباشید، تماس‌های VoLTE همچنان به صورت دقیقه محاسبه می‌شوند و هیچ مصرفی از داده ایجاد نمی‌کنند.

اگر یک گوشی سامسونگ نسبتاً مدرن مجهز به 4G/LTE دارید، به احتمال زیاد دارای قابلیت VoLTE است. با این حال، اگر روشن نباشد، گوشی سامسونگ شما نمی‌تواند از این قابلیت استفاده کند.

برای اطمینان از اینکه گوشی سامسونگ شما برای آینده ایمن است و برای زمانی که VoLTE مورد نیاز است آماده است، در اینجا نحوه روشن کردن VoLTE (اگر در شبکه های پشتیبانی شده از Verizon گاهی اوقات به آن HD Voice گفته می شود) بسته به نوع گوشی سامسونگ خود آورده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ

فعال کردن VoLTE در اندروید

بسته به دستگاه اندرویدی خاصی که استفاده می کنید، این مراحل ممکن است تا حدودی متفاوت باشد.

  • روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • روی شبکه و اینترنت (یا اتصالات) ضربه بزنید
  • روی تماس (یا شبکه‌های گوشی ، شبکه گوشی یا داده گوشی) ضربه بزنید.
  • روی نوع شبکه ترجیحی (یا حالت شبکه) ضربه بزنید
  • LTEو/یا 5Gرا انتخاب کنید (اگر طرح داده شما شامل 5Gباشد) و VoLTE / HD Voice / Enhanced Callingرا فعال کنید.

یا

  • به صفحه شماره گیری گوشی خود بروید.
  • روی 3 نقطه/منو در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات تماس ضربه بزنید.
  • برای فعال کردن VoLTE / HD Voice / تماس پیشرفته ضربه بزنید.

به دلیل تفاوت بین سیستم عامل های سازنده مختلف، پاسخ دادن در اینجا کمی دشوارتر است. در اینجا یک نسخه بسیار کلی از این فرآیند وجود دارد تا شما را در جهت درست راهنمایی کند. ابتدا وارد تنظیمات خواهید شد. انتخاب بعدی احتمالاً چیزی در امتداد خطوط شبکه های گوشی سامسونگ همراه، تماس یا تنظیمات تماس است. در این مرحله، به هر گزینه ای که به VoLTE یا Voice over LTE اشاره می کند، توجه کنید.

اگر به مشکلی برخورد کردید، یک جستجوی سریع در وب مدل گوشی سامسونگ و «VoLTE» باید همه چیز را نشان دهد. و سپس همه چیز آماده است!

ارتقا به یک گوشی سامسونگ آماده VoLTE

بیایید خلاصه کنیم. “آیا باید VoLTE را روشن کنم؟” قطعا. “آیا می توانید به من آموزش دهید که چگونه VoLTE را روشن کنم؟” بالا را ببینید – و شما خوش آمدید، دوستان. متأسفانه، اگر از گوشی سامسونگ قدیمی یا گوشی سامسونگی استفاده می‌کنید که از فناوری قدیمی‌تر استفاده می‌کند (مثلاً 3G و حتی برخی از گوشی سامسونگ‌های قدیمی‌تر 4G)، ممکن است دستگاه شما اصلاً از VoLTE پشتیبانی نکند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر ویبراتور Galaxy S20 Ultra

برای جلوگیری از اختلالات اجتناب ناپذیر سرویس، باید در اسرع وقت گوشی خود را ارتقا دهید. اگر می‌پرسید کدام گوشی سامسونگ‌ها از VoLTE پشتیبانی می‌کنند، در واقع به سختی می‌توانید گوشی جدیدی پیدا کنید که از VoLTE پشتیبانی نمی‌کند.

پیشنهاد مطالعه: نحوه غیرفعال کردن Screen Detected Overlay در گوشی Samsung Note 4

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =