نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ / وقتی تلفن شما خاموش است، ممکن است متوجه شوید که صفحه لمسی پاسخ نمی دهد، کلید خانه، کلیدهای صدا یا کلید بیدار شدن پاسخ نمی دهد. شما نمی توانید قفل گوشی سامسونگ خود را باز کنید و به تمام داده های موجود در آن دسترسی داشته باشید. بنابراین، اگر پشتیبان‌گیری نداشته باشید، ممکن است بسیاری از عکس‌ها، ویدیوها، یادداشت‌ها و خاطرات دوست‌داشتنی را از دست بدهید. چگونه می توان (اطلاعات داخلی) یک تلفن کاملاً خراب/بدون برق را بازیابی کرد؟ در این پست سعی می کنیم بفهمیم گوشی سامسونگ خراب چگونه است و راه های ممکن برای بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ خراب را معرفی کنیم.

بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ

نحوه ریکاوری از گوشی شکسته سامسونگ

DroidKit یک راه حل کامل اندروید است که به شما امکان می دهد تا بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ خراب را با بالاترین میزان موفقیت انجام دهید. می‌توانید اطلاعات یک سامسونگ خراب را بازیابی کنید، داده‌ها را از حساب Google خود بازیابی کنید، و داده‌ها را از سیم کارت یا کارت SD استخراج کنید.

اگر گوشی سامسونگ شما از صفحه سیاه، یخ زدگی، آجری یا سایر مشکلات سیستمی مانند گیرکردن در حالت ایمن، یخ زدگی در صفحه راه اندازی و غیره رنج می برد، DroidKit داده های مهم گوشی سامسونگ شما را رفع و بازیابی می کند.

در حال حاضر، DroidKit از بازیابی اطلاعات سامسونگ از یک تلفن خراب، از جمله همه گوشی سامسونگ‌ها و تبلت‌های خراب سامسونگ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، می توانید استخراج از حساب Google یا سیم کارت را انتخاب کنید.

علاوه بر این، فلش کردن سیستم عامل برای تعمیر نرم افزارهای خراب امکان پذیر است. بنابراین، می توانید راه حل های بیشتری را از یک جعبه ابزار کامل DroidKit دریافت کنید، به عنوان مثال، سیستم عامل اندروید را فلش کنید و دوباره نصب کنید تا گوشی سامسونگ خراب را تعمیر کنید، ناخواسته های سیستم را با یک کلیک پاک کنید و غیره.

مراحل بازیابی اطلاعات از سامسونگ خراب

مرحله 1. DroidKit را از اینجا دانلود کنید. نرم افزار را راه اندازی کنید و گوشی سامسونگ خراب خود را از طریق کابل USB وصل کنید. به Extract Needed Data بروید و From System Crashed Device را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل عدم اتصال گوشی گلکسی سامسونگ به اینترنت

مرحله 2. داده هایی را که می خواهید از یک تلفن خراب بازیابی کنید، انتخاب کنید. در اینجا ما Photos را به عنوان مثال در نظر می گیریم.

مرحله 3. دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید > کد PAD را پیدا کنید و آن را وارد کنید. سپس می توانید روی Download Firmware کلیک کنید.

مرحله 4. هنگامی که بسته سیستم عامل منطبق را برای دستگاه خود دریافت کردید، روی دکمه Fix Now کلیک کنید.

مرحله 5. در مرحله بعد، باید دستگاه خود را در حالت Dwonload قرار دهید.

مرحله 6. پس از آن، سیستم خراب شده به صورت زیر برطرف می شود. روی دکمه Complete کلیک کنید، DroidKit تأیید می کند که دستگاه شما دوباره متصل است.

مرحله 7. اکنون، می توانید داده ها را از تلفن خراب بررسی و مشاهده کنید. عکس‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی To Device یا To PC کلیک کنید.

بازیابی اطلاعات از Dead Phone از طریق Samsung Cloud

اگر کاربر Samsung Galaxy هستید و قبلاً از گزینه‌های ذخیره‌سازی دستگاه گلکسی خود برای پشتیبان‌گیری از محتوای خود استفاده کرده‌اید، می‌توانید با Samsung Cloud یک بازیابی آسان و یکپارچه از تلفن خراب خود دریافت کنید. بیایید روند زیر را طی کنیم.

مرحله 1. از تنظیمات، روی Accounts and backup ضربه بزنید، به پایین بروید و Restore data را در Samsung Cloud انتخاب کنید.

مرحله 2. دستگاه مورد نظر خود را از منوی کشویی در بالا انتخاب کنید و سپس محتوایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید.

مرحله 3. سپس روی Restore ضربه بزنید تا داده‌های پشتیبان‌شده را به تلفن سامسونگ خود دریافت کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر بیش از 12 ماه از آن استفاده نشده باشد، تمام داده های ذخیره شده در Samsung Cloud حذف خواهند شد. بنابراین اگر می خواهید تا جایی که می توانید بازیابی کنید سریع اقدام کنید.

بازیابی اطلاعات از تلفن خراب با حساب Google

برای بازیابی اطلاعات از حساب Google، کافی است به صفحه Google Drive بروید تا داده ها را دانلود کنید. در آنجا می توانید داده هایی از جمله تصاویر، صدا، فیلم ها، اسناد، مخاطبین، تصاویر پس زمینه تقویم و موارد دیگر را بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اسپیکر سامسونگ گلکسی نوت 5

مرحله 1: به وب سایت رسمی Google بروید > وارد حساب Google خود شوید.

مرحله 2: روی ورودی Backup کلیک کنید > داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید > نسخه پشتیبان Google را دانلود کنید.

دریافت اطلاعات از یک تلفن خراب از کارت SD

جدا از Android Backup، یکی دیگر از راه های جامع برای بازگرداندن اطلاعات شما، بازیابی اطلاعات کارت SD است. البته، فرض این است که کارت SD شما دست نخورده باقی بماند. ممکن است نتوانید مستقیماً تمام فایل ها را از یک کارت SD آسیب دیده یا خراب بازیابی کنید.

مرحله 1. کارت SD را با یک ابزار اجکتور از تلفن شکسته خود خارج کنید و سپس آن را از طریق کارت خوان SD به رایانه شخصی خود متصل کنید. مطمئن شوید که کارت SD به درستی وارد شده است تا بتوان آن را تشخیص داد.

مرحله 2. پس از شناسایی کارت SD، کارت SD خود را پیدا کرده و دوبار کلیک کنید تا به آن دسترسی پیدا کنید > فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید کپی کنید و در رایانه شخصی خود جای‌گذاری کنید.

تلفن خراب چه علائمی دارد؟

تلفن خراب ممکن است روشن نشود، آجر باشد، روشن باشد اما صفحه نمایش سیاه باشد، یخ زده باشد، و غیره. و معمولاً به دلیل حالات زیر یک تلفن خاموش می شود:

  • گوشی سامسونگ از پله ها پایین افتاد و صفحه نمایش کاملا آسیب دید. نتوانستم دوباره روشنش کنم.
  • نرم افزار گوشی سامسونگ پس از روت شدن خراب شد یا توسط ویروس مورد حمله قرار گرفت.
  • بعد از ریست فکتوری گوشی سامسونگ موبایل، کلیدهای برگشت اصلا کار نمی کنند.
  • هنگام نصب برنامه، تلفن در حالت دانلود گیر کرده بود و مادربرد کار نمی کرد.

در یک کلام، معمولی ترین ویژگی یک گوشی سامسونگ خراب این است که گوشی سامسونگ خود به خود خاموش می شود یا نمی توانید آن را روشن کنید، یا بدتر از آن، دیگر شارژ نمی شود و حتی پس از راه اندازی مجدد اجباری پاسخگو نمی ماند. وقتی این اتفاق می افتد، مشکلی در سخت افزار، نرم افزار یا هر دو وجود دارد. اگرچه می توانید ابتدا سعی کنید تلفن خراب خود را شارژ کنید تا بررسی کنید که آیا بعد از برق رسانی کار می کند یا خیر، در واقع این موضوع فنی تر است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه مجدد بازنشانی دستگاه های گوشی سامسونگ

آیا امکان بازیابی اطلاعات از یک تلفن خراب وجود دارد؟

اگرچه پاسخ مثبت است، اما باید تأیید کنید که گوشی سامسونگ شما چه نوع آسیبی را دریافت کرده و روش مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط شما باشد.

  • آسیب فیزیکی شامل موارد زیر است، اما محدود به این موارد نیست: آسیب مایع، به عنوان مثال، گوشی سامسونگ شما خیس می شود یا در معرض آب قرار می گیرد. ترک ها و شکسته شدن صفحه نمایش که معمولاً در اثر افتادن از ارتفاع زیاد یا روی برخی از سطوح سخت ایجاد می شود.
  • حمله ویروسی یکی از معمول ترین سناریوهایی است که در آن تلفن شما به طور سیستماتیک آسیب می بیند. گاهی اوقات زمانی اتفاق می افتد که در حال مرور برخی از وب در معرض خطر یا دانلود برنامه های ناامن یا ناسازگار هستید. بازنشانی کارخانه، روت کردن دستگاه، و خطاهای خواندن اطلاعات کارت SD نیز ممکن است منجر به آسیب سیستماتیک شود.

بنابراین، اگر گوشی سامسونگ خراب شما ناشی از مشکلات نرم افزاری است، می توانید ابتدا از ابزار استخراج اطلاعات بدون پشتیبان گیری و بدون اشکال زدایی USB استفاده کنید. همچنین راهی برای بازیابی از پشتیبان Google و یک سیم کارت خارجی در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین، اگر قبلاً داده‌های تلفن را در Google Drive، Samsung Cloud، OneDrive همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری کرده‌اید. و غیره. بازیابی اطلاعات از حافظه داخلی گوشی سامسونگ خراب، بدون توجه به اینکه گوشی سامسونگ شما نرم افزاری یا فیزیکی خراب است، ساده است. این پشتیبان‌گیری‌های ابری مخاطبین، فیلم‌ها، عکس‌ها و اسناد شما را ذخیره کرده‌اند، می‌توانید بدون هیچ زحمتی آن‌ها را بازیابی کرده و به گوشی سامسونگ جدید منتقل کنید.

نحوه مجدد بازنشانی دستگاه های گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =