نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

غیرفعال کردن Screen Detected Overlay. احتمالاً پیام‌های Samsung NOTE 4 با پوشش صفحه نمایش را در تلفن خود دریافت کرده‌اید. شما هیچ ایده ای ندارید که باید چه کاری انجام دهید، درست است؟ روش‌های کاری مختلفی را برای رفع مشکل همپوشانی صفحه بسیاری از نرم‌افزارها و برنامه‌ها وجود دارد. بنابراین، رفع پوشش صفحه نمایش شناسایی شده NOTE 4 سامسونگ به گفته ما در واقع بسیار ساده است. ادامه مطلب را بخوانید و روش های مختلفی برای خاموش کردن همپوشانی صفحه نمایش پیدا کنید.

غیرفعال کردن Screen Detected Overlay

خطای تشخیص همپوشانی صفحه

برای شروع، ابتدا باید در مورد معنای “پوشش صفحه شناسایی شده” صحبت کنیم. بسیاری از کاربران اندروید گزارش دادند که پیامی در مورد خطای همپوشانی صفحه دریافت کرده‌اند که به آنها اطلاع می‌دهد که همپوشانی صفحه NOTE 4 را شناسایی کرده است. در این پیام همچنین آمده است که برای تغییر این تنظیم باید به تنظیمات آنها بروید تا galaxy NOTE 4 همپوشانی صفحه را خاموش کنید. چرا این اتفاق می افتد؟ اگر یک برنامه شناور اجرا می کنید و سپس یک برنامه تازه نصب شده را باز می کنید که از شما حقوق دسترسی می خواهد، احتمالاً این پیام را دریافت خواهید کرد. یک مثال خوب از یک برنامه شناور، سر چت شناور فیس بوک مسنجر است.

مشکل پوشش صفحه نمایش مختص کاربران گوشی های سامسونگ نیست، مردم در سراسر جهان گزارش داده اند که در دستگاه های سامسونگ و موتورولا خود با این مشکل روبرو هستند. در حین مطالعه روی پوشش صفحه مشکل سامسونگ متوجه شدیم که برنامه هایی که به طور مکرر با این مشکل مرتبط شده اند عبارتند از CleanMaster، Lux، ES File Explorer و Twilight همگی برای این مشکل مقصر شناخته شده اند. اگر هر یک از این برنامه ها را روی گوشی خود دارید، فورا آن را حذف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اتصال صفحه نمایش

نحوه غیرفعال کردن همپوشانی سامسونگ نوت 4

اکنون، بیایید در مورد چه چیزی به وب‌سایت ما آمده‌اید بحث کنیم – نحوه خاموش کردن پوشش صفحه NOTE 4.

  • ابتدا باید بفهمید که چه برنامه هایی مجوز کشیدن روی صفحه را دارند.
  • تنظیمات گوشی خود را باز کنید.
  • در منوی تنظیمات به دنبال گزینه “Applications” بگردید و آن را باز کنید.
  • در آنجا به دنبال “Application Manager” بگردید و آن را باز کنید.
  • در زیر گزینه “بیشتر” “برنامه هایی که می توانند در بالا ظاهر شوند” را انتخاب کنید.

بررسی مجوزهای برنامه های فهرست شده

همه برنامه‌هایی که در لیست می‌بینید، اجازه استفاده از دکمه‌های شناور یا دیگر پوشش‌های صفحه را دارند. شما باید مشکل ایجاد کننده برنامه را شناسایی کرده و اجازه ترسیم روی صفحه را به طور موقت از بین ببرید. اگر مطمئن نیستید که چگونه برنامه‌ای را که باعث همپوشانی صفحه Galaxy NOTE 4 شده است، به دنبال دستورالعمل‌های داده شده شناسایی کنید:

  • آیا حباب برنامه در جایی روی صفحه نمایش شما وجود دارد؟ اگر آن را می بینید، به احتمال زیاد این برنامه دلیل شناسایی پوشش صفحه نمایش سامسونگ است. برای رفع این مشکل، می‌توانید حباب برنامه را پنهان کنید یا برنامه را در لیست غیرفعال کنید.
  • آیا برنامه ای می بینید که رنگ های نمایشگر را تغییر می دهد یا روشنایی را تنظیم می کند؟ اگر این کار را بکنید، پس مقصر را پیدا کرده اید.
  • Clean Master، اگرچه اعتقاد بر این است که گوشی شما تا حدی خوب است، در واقع بیشتر یک مشکل ساز است. اگر آن را دارید، آن را حذف کنید.
  • در سناریوی بدتر، اگر برنامه‌ای با هیچ یک از این اشکالات پیدا نکردید، فقط همه چیز را خاموش کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر سیم اتصال کانکتور شارژر

برای اینکه بدانید آیا پوشش صفحه نمایش Galaxy NOTE 4 را رفع کرده اید یا خیر، باید برنامه را دوباره امتحان کنید. بنابراین، این بار دوباره برنامه را راه اندازی کنید. امیدواریم اگر مشکل حل شده باشد، بدون اینکه خطای «Display overlay detected» مانع شود، مجوز درخواست کند.

خرابی صفحه کلید های گوشی

در اکثر دستگاه های سامسونگ، مشخص شده است که تنظیمات صفحه کلید یک دست می تواند علت اصلی باشد. به تنظیمات بروید و سپس این گزینه به نام «ویژگی‌های پیشرفته» را باز کنید. در آنجا، روی “One-handed Operation” کلیک کنید. برای رفع همپوشانی صفحه نمایش کهکشان NOTE 4 شناسایی شده، باید این را غیرفعال کنید.

مرحله بعدی فعال کردن مجدد پوشش های صفحه است. فکر می کنید رفع همپوشانی صفحه نمایش NOTE 4 که تشخیص داده شده، فرآیندی خسته کننده است؟ نگران نباشید، تا زمانی که همپوشانی صفحه را در Samsung NOTE 4 خاموش کنیم، چیز زیادی باقی نمانده است.

به خاطر دارید که در مرحله قبل چند برنامه را غیرفعال کردیم؟ برای اینکه این برنامه ها دوباره کار کنند، باید مجوزهای همپوشانی آن را دوباره فعال کنید. در صورتی که تمام برنامه‌ها را برای تنظیمات همپوشانی صفحه NOTE 4 خاموش کرده باشید، توصیه می‌شود فقط برنامه‌هایی را که واقعاً استفاده می‌کنید دوباره فعال کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه ضبط صفحه نمایش گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شانزده =