نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطای عدم ارسال پیام های گوشی چیست؟ بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ در نهایت از برنامه پیام های سامسونگ برای ارسال و دریافت پیام استفاده می کنند. در همین حال، واتس اپ و تلگرام برای مخاطبین و دوستان خاص همچنان وجود دارند. متأسفانه، برخی از کاربران سامسونگ با خطایی مواجه هستند که در آن نمی‌توانند برای کسی پیام ارسال کنند. هر زمان که پیام را تایپ می کنند و ارسال را می زنند، تلفن ها خطای ارسال می دهند. در حالی که واتس اپ و تلگرام مکالمات را در جریان قرار می دهند، پیامک یا پیامک نیز ضروری است. به عنوان مثال، تأیید شماره خود برای یک ارائه دهنده خدمات یا درخواست برخی از خدمات ضروری. در هر صورت، ممکن است بخواهید آن خطا را برطرف کنید و ما اینجا هستیم تا کمک کنیم.

خطای عدم ارسال پیام های گوشی
خطای عدم ارسال پیام های گوشی

مشکل شبکه در خطای عدم ارسال پیام های گوشی

مشکلات شبکه می تواند باعث انواع مشکلات شود. می‌توانید از برنامه‌ای مانند Open Signal برای پیدا کردن برج‌های نزدیک و نزدیک‌تر شدن برای دریافت سیگنال بهتر استفاده کنید. آیا افراد (شاید دوستان) در یک منطقه با همان حامل پوشش خوبی دارند؟ آیا آنها می توانند پیام ارسال و دریافت کنند؟ این به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا مشکل در انتهای شما (محل یا تلفن شما) یا شرکت مخابراتی تلفن همراه است.

بررسی CARRIER UPTIME

ممکن است شرکت مخابراتی در حال تعمیر و نگهداری باشد یا برخی از خطاها منجر به خرابی و مشکلات بعدی مانند عدم ارسال خطا در پیام‌های سامسونگ شود. در Down Detector می‌توانید زمان توقف چندین سرویس را بررسی کنید. اگر وضعیت خرابی ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه شما چنین است، کار بسیار کمی می‌توانید انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   بالا نیامدن گوشی سامسونگ

سیم کارت را دوباره وارد کنید

من می دانم که این یک راهکار ساده و  قدیمی است اما ممکن است کمک کند. سیم کارت خود را از سینی خارج کنید، چند لحظه صبر کنید و سپس آن را دوباره وارد کنید تا بررسی کنید که آیا با این کار خطای پیام در تلفن سامسونگ شما برطرف شده است یا خیر.

برنامه پیام رسانی پیش فرض

کدام برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض شماست و چند برنامه را نصب کرده‌اید؟ برخی از برنامه‌ها مانند Truecaller ویژگی‌های پیام‌رسانی را ارائه می‌کنند و دائماً پاپ‌آپ‌های آزاردهنده را نشان می‌دهند به امید اینکه تغییر دهید. گاهی اوقات، کاربران نمی دانند که ویژگی پیام بخشی از بسته است. برنامه Samsung Messages را باز کنید. آیا با اعلانی مواجه شده اید که می گوید برنامه پیام رسانی پیش فرض شما یک برنامه دیگر است؟

برای تأیید، می‌توانید مستقیماً در همان صفحه با ضربه زدن روی «OK» به Samsung Messages بروید. همچنین می‌توانید گزینه پیش‌فرض برنامه پیام‌رسانی را از Settings > Apps > Messages > Messaging app تغییر دهید و در اینجا می‌توانید Messages را انتخاب کنید که از سامسونگ است. من به جای آن از SMS Organizer استفاده می کنم زیرا به سادگی بهتر از هر چیز دیگری است که تاکنون امتحان کرده ام.

لغو ثبت نام

آیا اخیراً از آیفون به گوشی اندرویدی منتقل شده اید؟ اکوسیستم اپل از iMessages استفاده می‌کند، اما روی گوشی سامسونگ یا هر اندروید دیگری کار نمی‌کند. ممکن است مشخص شود که قبل از اینکه بتوانید با استفاده از Samsung پیام ارسال کنید، باید ثبت iMessage را روی سیم کارت لغو کنید. سیم کارت را در آیفون خود وارد کنید و تنظیمات > پیام ها > را باز کنید و iMessage را در آیفون خود خاموش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ

حافظه پنهان برنامه پیام را پاک کنید

Messages مانند برنامه های دیگر یک برنامه است و انواع داده ها را در تلفن شما ذخیره می کند تا به درستی کار کند. با گذشت زمان، این داده ها می توانند خراب شوند و منجر به خطاهایی مانند خطاهایی شوند که در آن برنامه پیام های سامسونگ پیامک ارسال نمی کند.

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و به Apps بروید و Messages را جستجو کنید و سپس آن را باز کنید.

مرحله 2: روی Storage ضربه بزنید و سپس در پایین، دو گزینه برای Clear data و Clear cache پیدا خواهید کرد.

با این کار پیام های شما یا سایر اطلاعات شخصی حذف نمی شود. می توانید با خیال راحت این کار را برای این برنامه و سایرین نیز انجام دهید.

بازنشانی تنظیمات شبکه

بازنشانی تنظیمات شبکه فقط جزئیات ذخیره شده Wi-Fi، بلوتوث، VPN و شبکه تلفن همراه را حذف می کند. هیچ اطلاعات شخصی دیگری لمس نخواهد شد. جزئیات شبکه تلفن همراه به طور خودکار از طریق برنامه پیام رسانی نصب می شود. باید به صورت دستی دوباره به شبکه Wi-Fi و دستگاه های بلوتوث خود وصل شوید. مطمئن شوید که رمزهای عبور وای فای را در جایی یادداشت کرده اید.

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و به مدیریت عمومی > بازنشانی > بازنشانی تنظیمات شبکه بروید. روی دکمه آبی رنگ که می گوید Reset settings را بزنید و در صورت درخواست تایید کنید.

برنامه پیام‌های سامسونگ را مجدداً راه‌اندازی کنید، به شرطی که اتصال شبکه و سیگنال مناسبی داشته باشید، خود را راه‌اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل شارژ نشدن گوشی سامسونگ

از برنامه شخص ثالث استفاده کنید

ما عاشق استفاده از SMS Organizer از مایکروسافت در GT هستیم. اپلیکیشن کوچک زیبا نکات و ترفندهای زیادی در آستین خود دارد. برخی از ویژگی های جالب عبارتند از توانایی کپی OTP از مرکز اعلان، تنظیم یادآورها، ایجاد پوشه برای ذخیره پیام ها به طور جداگانه، دریافت یادآوری خودکار برای پرداخت صورتحساب و موارد دیگر. این دارای یک رابط کاربری شبیه به Gmail است که در آن پیام ها بر اساس محتوا در تب های مختلف فیلتر می شوند. آن را در زیر بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه: ورود گوشی سامسونگ شفاف در آینده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =