نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات تصاویر بهتر با گوشی سامسونگ چیست؟ بهترین عکس ها هیچ ربطی به فیلتری که شما انتخاب می کنید ندارند. آنها با یک فایل تصویر اصلی عالی شروع می شوند. پس چگونه می توانید بازی اینستاگرام خود را ارتقا دهید؟ این نکات دوربین گوشی سامسونگ هوشمند را امتحان کنید.

نکات تصاویر بهتر با گوشی سامسونگ
نکات تصاویر بهتر با گوشی سامسونگ

Grid Lines را روشن کنید

چگونه؟ در آیفون، به تنظیمات عمومی بروید، سپس “Photo & Camera” را انتخاب کنید و سپس گزینه “grid” را روشن کنید. در اندروید، می‌خواهید به برنامه دوربین بروید و تنظیمات را در آنجا انتخاب کنید تا به پایین بروید و گزینه‌های «خطوط شبکه» را برای روشن کردن آن پیدا کنید. خطوط شبکه دوربین معمولاً بر اساس قانون یک سوم ساخته می شوند، با دو خط افقی و دو خط عمودی در سراسر صفحه. هر تصویری را که می گیرید به 9 قسمت تقسیم می کند. ایده اینجا این است که اگر بتوانید نقاط مورد علاقه را در نقاط متقاطع یا در امتداد خطوط متمرکز کنید، می توانید تصویری با جذابیت بصری بلافاصله ایجاد کنید.

از نور بهتر استفاده کنید

نورپردازی همیشه جزء ضروری یک عکس خوب است، اما این به ویژه در مورد دوربین گوشی سامسونگ هوشمند شما صادق است، که توانایی فیلتر کردن نور روشن یا متعادل کردن سطوح را ندارد. در صورتی که نورپردازی شما خاموش باشد، ممکن است حتی نتوانید روی بخشی از تصویر که می خواهید بگیرید فوکوس کنید. از قرار دادن بزرگترین منبع نور مستقیماً پشت کسی یا چیزی که از آن عکس می‌گیرید خودداری کنید، و اگر مردم جلوی پنجره ایستاده‌اند، پرده‌ها یا پرده‌ها را ببندید. بهترین نورپردازی از کنار می آید یا به طور یکنواخت از زوایای مختلف فیلتر می شود.

این مطلب را از دست ندهید   اقدامات اولیه برای داغ شدن گوشی سامسونگ

برای فوکوس ضربه بزنید

هر دوربین گوشی سامسونگ هوشمند به شما امکان می دهد با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش، نقطه کانونی خود را مشخص کنید. اگر تا به حال در منطقه ای با کنتراست بسیار زیاد در روشنایی عکس گرفته اید، احتمالاً این را خودتان کشف کرده اید. در ناحیه تاریک ضربه بزنید، و تصویر برای مشاهده چیزهایی در آن ناحیه تاریک تغییر می کند، حتی اگر قسمت های روشن تصویر بیش از حد نوردهی شوند. روی قسمت روشن ضربه بزنید، سایه ها خیلی تاریک خواهند بود که حتی نمی توانید ببینید.

از زوم دیجیتال خودداری کنید

لنز دوربین گوشی سامسونگ هوشمند کوچک شما در واقع زوم نمی کند. برای ایجاد افکت “zoom”، برنامه دوربین شما به سادگی منطقه ای را که می خواهید روی آن بزرگنمایی کنید تا حد امکان بزرگنمایی می کند. این کار کیفیت تصویر شما را بسیار پایین می آورد. به‌جای استفاده از عملکرد بزرگ‌نمایی، هر زمان که ممکن است نزدیک‌تر شوید.

یک پیوست لنز گوشی سامسونگ هوشمند دریافت کنید

محدودیت های دوربین گوشی سامسونگ هوشمند خود را با یک پیوست دور بزنید. اینها به صورت مغناطیسی متصل می شوند و به راحتی می توان آنها را خاموش یا جدا کرد. با این حال، آنها همچنین می توانند تفاوت بزرگی در کارهایی که می توانید روی تلفن خود با تصاویر انجام دهید ایجاد کنند. لنزهای زاویه باز می‌توانند به شما کمک کنند از یک پانورامای زیبا نهایت استفاده را ببرید، یا می‌توانید عکس‌های میکرو موثر داشته باشید و با یک لنز فوق‌العاده بزرگ‌نمایی بهتری داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای عدم ارسال پیام های گوشی سامسونگ

یک برنامه دوربین دیگر را دانلود کنید

درست است، لازم نیست به برنامه ای که به صورت استاندارد با تلفن شما ارائه می شود محدود شوید. گزینه های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است گزینه های فیلتر و فوکوس بهتری را ارائه دهند. به آزمایش دوربین ProShot یا VCSO فکر کنید.

پیشنهاد مطالعه: رفع خطای عدم ارسال پیام های گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =