نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر ال سی دی گوشی . چه از یک تلفن هوشمند یا یک تلفن هوشمند استفاده کنید، ال سی دی مهم ترین قسمت گوشی سامسونگ است. این رایج ترین نوع نمایشگر در تلفن های همراه است زیرا کیفیت تصویر خوب و مصرف انرژی پایینی دارد. به عبارت ساده، بخشی از صفحه است که تصویر، متن و همه چیز را نمایش می دهد. اگر مشکلی داشت باید نحوه تعمیر گوشی سامسونگ ال سی دی را بیابید. مشکلات LCD گوشی سامسونگ انواع مختلفی دارد، اما به طور کلی به این معنی است که صفحه نمایش گوشی سامسونگ شما مشکل دارد.

تعمیر ال سی دی گوشی

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ آسیب دیده

مشکلات ال سی دی گوشی سامسونگ عمدتاً ناشی از افتادن، آسیب مایع، ترک خوردن یا حتی قرار دادن اجسام سنگین روی گوشی سامسونگ است. این می تواند با یک تلفن همراه یا با یک تلفن هوشمند اتفاق بیفتد. به نظر می رسد این مشکل جدی تری در گوشی سامسونگ هوشمند باشد زیرا برای پیمایش باید از صفحه نمایش استفاده کنید.

اینها برخی از انواع مشکلات تلفن LCD هستند که ممکن است با آنها روبرو شوید.

  • فقط نیمی از صفحه نمایش نشان داده می شود – در این مورد، متوجه خواهید شد که فقط نیمی از صفحه نمایش شما دارای صفحه نمایش واضح است. نیمه دیگر می تواند یک صفحه نمایش خالی، سفید یا سیاه باشد.
  • فقط نیمی از صفحه نمایش کار می کند – به این معنی است که حتی اگر کل صفحه نمایش تلفن اندرویدی شما قابل مشاهده باشد، برخی از قسمت های صفحه ممکن است به لمس پاسخگو نباشند.
  • صفحه نمایش لمسی کار نمی کند – صفحه نمایش برای چشمان عادی خوب به نظر می رسد، اما هیچ بخشی از صفحه نمایش به لمس شما پاسخ نمی دهد.
  • صفحه نمایش شکسته یا ترک خورده – در اینجا، می توانید به وضوح ببینید که صفحه نمایش شکسته است
  • صفحه خالی یا سیاه – این معمولاً از سقوط یا آسیب آب ناشی می شود. نور پس زمینه را می بینید که به شما نشان می دهد تلفن روشن است، اما کل صفحه خالی یا سیاه می ماند.
  • نمایشگر چشمک زن
  • صفحه نمایش دارای خطوط عمودی یا افقی است
  • نقطه سیاه روی صفحه – ممکن است مانند یک نقطه جوهر روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پیغام خطای 911 یا “Error 911” (بخش هفتم)

این چیزها ممکن است یک بار اتفاق بیفتد، قبل از اینکه برای همیشه بد شود، خود را اصلاح کنید. به محض مشاهده اولین علائم هر یک از این موارد، سعی کنید آنها را برطرف کنید.

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ قابل لحیم کاری یا تعویض

مردم هنوز از تلفن‌های ویژه استفاده می‌کنند که فقط صفحه نمایش کوچک و بدون صفحه لمسی دارند. اگر مشکلی در تلفن LCD در یک تلفن ویژگی مشاهده کردید، LCD را می توان دوباره لحیم یا تعویض کرد. یک صفحه چشمک زن که گاهی اوقات روشن می شود می تواند به این معنی باشد که LCD تا حدی از مادربرد جدا شده است. در این صورت ممکن است دوباره لحیم شود. این کاری نیست که بتوانید خودتان انجام دهید، بنابراین باید آن را نزد یک تکنسین موبایل ببرید.

هنگامی که LCD دارای یک لکه سیاه، خطوط افقی یا عمودی سیاه یا یک صفحه نمایش کاملا سیاه است، می توانید آن را جایگزین کنید. در مورد نحوه تعمیر صفحه نمایش LCD شکسته در تلفن همراه خود را خسته نکنید. آن را نزد تکنسین موبایل ببرید و از او بخواهید آن را برای شما تعویض کند.

اکثر کاربران تلفن های هوشمند ترجیح می دهند به جای نگرانی در مورد چگونگی رفع لکه سیاه روی صفحه نمایش LCD گوشی سامسونگ، یک تعویض کامل LCD انجام دهند. دلیل آنها این است که هزینه تعویض ال سی دی در تلفن همراه ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر از هزینه لحیم کاری (برای تعمیر) نباشد.

ال سی دی گوشی سامسونگ هوشمند قابل تعویض

اندروید و آیفون بعد از فیچر فون ها وارد بازار شدند و ال سی دی آنها سیم کشی متفاوتی دارد. این گوشی سامسونگ هوشمند می‌تواند دارای یک نمایشگر جداگانه و صفحه لمسی باشد، یا هر دو به عنوان یک مجموعه ترکیبی ارائه می‌شوند که در آن نمایشگر LCD اصلی و صفحه لمسی توسط دستگاه جداکننده صفحه LCD قابل جداسازی نیستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر Galaxy S20

به همین دلیل، هر گونه آسیب به صفحه نمایش LCD نیاز به تعویض کامل دارد. اگر تکنسین موبایل نیستید و نمی دانید چگونه خطوط صفحه نمایش LCD را تعمیر کنید یا ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را تعمیر کنید. می توانید گوشی سامسونگ را به یک مرکز خدمات معتبر ببرید که در آنجا کارشناسان ال سی دی را تعمیر یا تعویض کنند.

پیشنهاد مطالعه: نحوه انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =