نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لکه های سفید روی صفحه گوشی. در اینجا نحوه رفع لکه های سفید روی صفحه گوشی سامسونگ خود آورده شده است. رفع لکه ها بستگی به عامل ایجاد آنها دارد و چند احتمال وجود دارد. اگر مشکل تک پیکسلی باشد، می توان آن را با یک راه حل نرم افزاری یا از طریق تحریک فیزیکی برطرف کرد. اگر گرد و غبار پشت صفحه دارید، باید صفحه نمایش را جدا کنید تا کاملا تمیز شود. بنابراین اگر می خواهید همه چیز را در مورد چگونگی رفع لکه های سفید روی صفحه نمایش تلفن خود بیاموزید، در جای مناسبی هستید.

لکه های سفید روی صفحه گوشی

لکه های سفید روی صفحه گوشی

قبل از اینکه بتوانید لکه سفید را برطرف کنید، باید بدانید که مشکل چیست و چند چیز ممکن است در این مرحله اتفاق بیفتد. ممکن است با پیکسل مشکل داشته باشید یا ممکن است یک شی در داخل یا پشت صفحه گیر کرده باشد.

خوشبختانه، تشخیص اینکه کدام مورد است، بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو نکته زیر را مرور کنید و سپس مشکل را متوجه خواهید شد. از آنجا، فقط یک موضوع به کارگیری راه حل مناسب است.

وجود نقطه سفید روی صفحه نمایش تلفن

اولین چیزی که می خواهید بررسی کنید این است که آیا لکه همیشه سفید است یا خیر. این فقط به معنای بررسی در هنگام استفاده از برنامه های مختلف نیست. گوشی سامسونگ را کاملا خاموش کنید.

با خاموش بودن گوشی سامسونگ، نقطه هنوز سفید است؟ اگر چنین است، می دانید که این یک ذره فیزیکی است. یکی دو چیز وجود دارد که می تواند باعث این شود. ابتدا، می توانید یک حباب در محافظ صفحه نمایش خود داشته باشید. گاهی اوقات، حباب ها رنگ سفید را حفظ می کنند.

معمولاً می‌توانید این حباب‌ها را حس کنید تا بدانید روی سطح و در نتیجه در محافظ صفحه هستند. اگر حباب را احساس نمی کنید، ممکن است چیزی در پشت صفحه گوشی سامسونگ داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   15 روش افزایش سرعت داده گوشی سامسونگ

گرد و غبار شایع ترین مقصر است، اما هر ذره سفید می تواند این مشکل را ایجاد کند. ما کمی در مورد راه حل ها بحث خواهیم کرد، اما ابتدا مهم است که بدانیم آیا این ذره پشت صفحه است یا نه.

وجود نقطه سفید هنگام روشن کردن گوشی سامسونگ

در سناریوی دیگر، زمانی که گوشی سامسونگ خاموش است، نقطه سفید از بین خواهد رفت. اما، وقتی تلفن روشن است، هر کاری که انجام می دهید، آن نقطه سفید را می بینید.

در بین برنامه‌ها، ویدیوها، عکس‌ها و هر چیز دیگری که امتحان کنید پایدار است. در این حالت مشکل از تک عکس روی صفحه گوشی سامسونگ است.

آن یک پیکسل گیر کرده است، به این معنی که نمی تواند رنگ را آنطور که باید تغییر دهد. پیکسل های گیر کرده می توانند به صورت قرمز، آبی، سبز یا هر ترکیبی از این رنگ ها از جمله سفید ظاهر شوند.

این می تواند یک مشکل فیزیکی پیکسل باشد یا ممکن است مربوط به کنترلرهای نرم افزاری باشد. در هر صورت، مراحلی وجود دارد که می توانید برای حل مشکلی که نیازی به دریافت صفحه نمایش جدید ندارید، انجام دهید (اگرچه این یک گزینه نیز هست).

برطرف کردن یک نقطه سفید روی صفحه گوشی سامسونگ

اکنون که می دانید چه چیزی اشتباه است، می توانید به دنبال راه حل باشید. بسته به اینکه مشکل ذرات گیر کرده در گوشی سامسونگ باشد یا پیکسلی که عمل نمی کند، گزینه های تعمیر کاملاً متفاوت به نظر می رسند. می توانید مراحل را طی کنید تا متوجه شوید که مشکل از کجاست. سپس، می توانید درمان مناسب را دنبال کنید و از شر لکه های سفید خلاص شوید.

 شماره 1 برای ذرات

اگر چیزی در پروژکتور صفحه نمایش گیر کرده است (یا فقط یک حباب است)، محافظ صفحه را بردارید. بسته به نوع شما، می توانید آن را تمیز کرده و مجدداً اعمال کنید (مخصوصاً اگر شیشه ای باشد).

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دوربین عقب Galaxy S20

اگر نمی توانید دوباره آن را اعمال کنید، در نهایت باید محافظ صفحه را تعویض کنید، اما از شر نقطه خلاص می شود. اگر مشکل یک ذره (یا ذرات) در پشت صفحه باشد، باید صفحه را حذف کنید تا مشکل برطرف شود.

با استفاده از ابزارهای ایمن ایستا، می توانید صفحه را جدا کرده و سپس آن را تمیز کنید. این کار همه نقاط را از بین می برد و پس از اتمام کار، یک تلفن تمیز خواهید داشت.

اگر خودتان از انجام این کار ناراحت هستید، بسیاری از تعمیرگاه ها به عنوان یک سرویس از آن مراقبت می کنند.

 شماره 2 برای پیکسل های گیر کرده

اگر مشکل یک ذره فیزیکی نیست، شما یک پیکسل گیر کرده اید. به عنوان یک نکته سریع، می دانید که به دلیل رنگ، یک پیکسل گیر کرده است و یک پیکسل مرده نیست. یک پیکسل مرده بدون توجه به آنچه که می خواهید روی صفحه نمایش دهید تاریک می ماند.

رنگ سفید ثابت می کند که LED در حال دریافت برق و تولید نور است. با پیکسل مرده، گزینه های زیادی وجود ندارد. خوشبختانه، یک پیکسل گیر کرده چند راه حل دارد که می توانید آنها را بررسی کنید.

امتحان یک نرم افزار Fix

در بیشتر موارد، پیکسل ها به دلیل مشکلات نرم افزاری یا کنترل کننده نرم افزار گیر می کنند. اطلاعات دیجیتال به درستی به پیکسل نحوه تغییر رنگ را نمی گوید و به همین دلیل سفید می ماند. شما می توانید با تعدادی از اصلاحات نرم افزاری بر این مشکل غلبه کنید.

برای یافتن چیزی که پیکسل های گیر کرده را برطرف می کند، می توانید فروشگاه برنامه خود را مرور کنید. برنامه های زیادی برای این کار طراحی شده است. این برنامه تعداد زیادی سیگنال را به پیکسل گیر کرده ارسال می کند و این سیگنال ها برای عبور از بلوک نرم افزار و تغییر رنگ پیکسل طراحی شده اند.

این مطلب را از دست ندهید   مزایا و معایب گوشی های سامسونگ

گاهی اوقات ممکن است کمی طول بکشد، اما اگر مشکل مربوط به نرم افزار باشد، این ابزارها معمولاً کار می کنند.

تمرکز روی ترمیم فیزیکی

یک فرآیند تعمیر وجود دارد که می تواند یک پیکسل گیر کرده را تعمیر کند، اما تضمینی برای کارکرد آن نیست. بسته به موضوع، تحریک فیزیکی در برخی موارد می تواند پیکسل ها را از بین ببرد.

برای انجام این کار، صفحه نمایش باید حذف شود. پیکسل گیر کرده باید شناسایی شود و سپس باید توسط یک آیتم نرم به صورت فیزیکی تحریک شود.

چیزی شبیه به مداد پاک کن می تواند به خوبی کار کند. قبل از اینکه این کار را در خانه امتحان کنید، خطرات آن را درک کنید.

کاملا محتمل است که تلاش برای تحریک پیکسل می تواند منجر به آسیب بیشتر به تلفن شود. این کاری است که باید با دقت و احتمالاً توسط یک متخصص فناوری اطلاعات انجام شود.

جایگزین کردن صفحه نمایش

وقتی هیچ چیز دیگری کار نمی کند، همیشه می توانید جایگزینی صفحه نمایش را انتخاب کنید. انجام این کار همه پیکسل ها را جایگزین می کند، بنابراین مهم نیست که دستگاه چه مشکلی دارد، یک صفحه نمایش جدید مشکل را حل می کند.

تعویض صفحه نمایش ممکن است کمی گران باشد، اما معمولا هزینه کمتری نسبت به یک گوشی سامسونگ جدید دارد. می توانید قیمت ها را مقایسه کنید.

برخی از مغازه ها به شما اجازه می دهند صفحه نمایش را تهیه کنید (به طور بالقوه صرفه جویی در هزینه) و آن را برای شما نصب می کنند.

قبل از اینکه به هر کاری متعهد شوید، در مورد گزینه ها با آنها بحث کنید. این بهترین شانس را برای صرفه جویی در پول و در عین حال حل مشکل به شما می دهد.

پیشنهاد مطالعه: 5 راه برای بازیابی عکس های پاک شده از گالری سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =