نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل تخلیه سریع باتری در گوشی سامسونگ

تخلیه سریع باتری در گوشی سامسونگ / برای جلوگیری از تخلیه سریع باتری گوشی سامسونگ، ابتدا می توانید برخی از مراحل توصیه شده عیب یابی را امتحان کنید. و اگر باتری کاربر هنوز به سرعت تخلیه می شود، می توانید بررسی کنید که آیا مشکلات نرم افزاری باعث بروز مشکلات باتری شده است یا خیر.

تخلیه سریع باتری در گوشی سامسونگ

مرحله 1. میزان استفاده از باتری برنامه های تلفن را بررسی کنید

در اکثر نسخه‌های تلفن‌های Android، تنظیمات تلفن خود > باتری > رفتن به مصرف باتری > نمایش استفاده کامل از دستگاه را انتخاب کنید. در اینجا می‌توانید ببینید چه برنامه‌ای بیشتر باتری گوشی سامسونگ شما را از بین می‌برد، از جمله مدت زمان فعال و پس‌زمینه. بنابراین می‌توانید با بررسی میزان مصرف باتری، برنامه‌هایی را که مصرف باتری بالایی دارند محدود کنید. به طور معمول، برنامه هایی که انرژی زیادی مصرف می کنند همان چیزی هستند که بیشتر استفاده می کنید. با این حال، اگر برنامه‌هایی وجود دارند که استفاده نمی‌شوند، می‌توانید سعی کنید استفاده از آن‌ها را حذف یا محدود کنید.

برای محدود کردن استفاده از پس‌زمینه

ابتدا، می‌توانید برنامه‌های خواب عمیق را فعال کنید، که هرگز در پس‌زمینه اجرا نمی‌شوند، فقط زمانی کار می‌کنند که آنها را باز کنید.

علاوه بر این، می ‌توانید اجرای خودکار را خاموش کنید تا برنامه‌ها به طور خودکار اجرا نشوند تا محدودیت‌های استفاده در پس‌زمینه را تنظیم کنید و عملکرد دستگاه خود را بهبود بخشید.

برای کاهش زمان قفل شدن

می‌توانید برای رفع سریع تخلیه باتری، مدت زمان کوتاه‌تری تنظیم کنید: دکمه منو > تنظیمات > صفحه لمسی/نمایشگر > ضربه زدن به مهلت زمانی/مدت زمانی صفحه > سپس بازه زمانی کوتاه‌تری را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای بدون سیم کارت در تلفن همراه

برای حذف برنامه هایی که باتری را خالی می کنند

برنامه هایی که انرژی زیادی مصرف می کنند و برنامه هایی که اغلب استفاده نمی کنید را حذف نصب کنید. حذف برنامه از طریق تنظیمات: تنظیمات را باز کنید > روی Apps/Application manager ضربه بزنید > برنامه ای را که می خواهید حذف کنید پیدا کنید > آن را انتخاب کنید و روی دکمه Uninstall کلیک کنید.

حذف برنامه از طریق فروشگاه Google Play: فروشگاه Google Play را راه اندازی کنید > روی تنظیمات کلیک کنید > روی برنامه ها و بازی های من ضربه بزنید و نصب شده > برنامه ای را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی دکمه حذف کلیک کنید.

مرحله 2. تنظیم خودکار روشنایی را خاموش کنید

بسیاری از گوشی سامسونگ های هوشمند دارای ویژگی به نام Auto-Brightness هستند که در آن گوشی سامسونگ اندرویدی شما به طور خودکار سطح روشنایی را با تشخیص شرایط نور تنظیم می کند. بنابراین می توانید سعی کنید روشنایی خودکار را خاموش کنید و آن را آهسته نگه دارید.

مرحله 3. اعلان‌های بی‌اهمیت را خاموش کنید

به نظر می رسد هر برنامه ای به طور خودکار درخواست ارسال اعلان بر روی تلفن اندرویدی شما را دارد، اما در واقع برخی از اعلان ها بی فایده هستند. کافی است به تنظیمات > برنامه‌ها بروید و تیک «نمایش اعلان‌ها» را در این برنامه‌ها بردارید.

مرحله 4. اتصالات را به صورت دستی در اندروید غیرفعال کنید

اگر سرویس وای فای، بلوتوث و جی پی اس را همیشه فعال کنید، خیلی زود باتری شما را می خورند. شما می توانید آنها را در زمانی که نیاز به استفاده از آنها دارید باز کنید و این باعث صرفه جویی زیادی در باتری دستگاه اندرویدی شما می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پوشش عقب Galaxy S10

مرحله 5. فاصله زمانی صفحه در اندروید را کوتاه کنید

زمان خاموش شدن صفحه نمایش یا تنظیم خواب تعیین می کند که چه مدت صفحه نمایش شما پس از درگیر شدن با آن بیدار بماند، بنابراین اگر صفحه نمایش شما در حالی که از آن استفاده نمی کنید روشن بماند، باتری کاملاً هدر می رود. فقط آن را روی کمترین زمان تنظیم کنید. علاوه بر این، برای صرفه جویی در مصرف باتری و کاهش زمان روشن شدن صفحه، سعی کنید برای مدت طولانی ویدیو تماشا نکنید، بازی های گرافیکی سنگین انجام ندهید یا بیش از حد از دوربین استفاده نکنید.

مرحله 6. اشکالات نرم افزار را بررسی کنید

اگر سعی کرده‌اید تنظیماتی را انتخاب کنید که باتری کمتری مصرف می‌کنند اما مشکل تخلیه باتری همچنان وجود دارد، باید بررسی کنید که آیا مشکل ناشی از اشکالات نرم‌افزاری است یا خیر. سعی کنید ابتدا گوشی سامسونگ اندروید خود را ریبوت کنید و می توانید آخرین به روز رسانی های اندروید را در گوشی سامسونگ خود بررسی کنید.

مرحله 7. باتری را سالم نگه دارید

با وجود روش های فوق برای رفع سریع تخلیه باتری، محافظت از باتری در استفاده روزانه نیز مهم است. بهترین راه برای بهبود باتری گوشی سامسونگ هوشمندتان این است که به میزان مورد نیاز شارژ کنید، زیرا خالی شدن باتری از حالت کاملاً پر به کاملاً خالی، واقعاً مضر است. بنابراین، بهتر است گوشی سامسونگ خود را یک شبه به طور کامل شارژ کنید و هنگام شارژ از آن استفاده نکنید.

و بهترین کار این است که گوشی سامسونگ خود را با استفاده از آداپتور برقی که همراه تلفن شما ارائه می شود شارژ کنید تا باتری سالم تر شود.

این مطلب را از دست ندهید   جلوگیری از اجرای برنامه در پس زمینه Android

چگونه به راحتی از دستگاه Android در Mac/PC بکاپ بگیرید

از آنجایی که به احتمال زیاد باتری گوشی سامسونگ اندرویدی شما خالی می شود و باید دائما شارژ شود، اما باید برخی از داده های Android مانند مخاطبین، موسیقی یا ویدیوها را بررسی کنید. در این زمان، پشتیبان‌گیری از داده‌های Android در رایانه گزینه‌ای است که به دلیل عدم نیاز به استفاده از تلفن اندرویدی خود در حین شارژ کردن، انجام می‌شود. برای این منظور، AnyDroid برای کمک به شما توصیه می شود. این به طور کامل قادر به پشتیبان گیری از داده های Android در Mac/PC در طی چند مرحله است. بیایید مراحل دقیق زیر را دنبال کنیم:

مرحله 1. AnyDroid را در رایانه Mac/PC خود دانلود و نصب کنید > دستگاه Android خود را متصل کنید > روی Content to Mac/PC کلیک کنید.

مرحله 2. سپس تمام داده ها در Android نمایش داده می شود. نوع داده ای را که نمی خواهید انتخاب کنید > مسیر صادرات را انتخاب کنید > برای شروع پشتیبان گیری از Android در Mac/PC، روی پیکان سمت راست کلیک کنید.

روش تعویض قاب پشت Galaxy S21

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =