نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گوشی های سامسونگ سری A در مقابل سری M / با این حال، گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ، خط تولید قدیمی سامسونگ هستند که به دلیل ویژگی‌های لمسی برتر و کیفیت ساخت آن شناخته می‌شوند. علاوه بر این، کسانی که می خواهند یک سامسونگ برتر بخرند باید با سری A همراه شوند. در این مقاله سری سامسونگ M و A را با هم مقایسه می‌کنیم و به شما می‌دانیم که کدام یک بهتر است، تا مرتکب اشتباه خرید نشوید.

گوشی های سامسونگ سری A در مقابل سری M

قسمت 1: معرفی مختصر سری A & M سامسونگ

بر اساس تحقیقات Counterpoint، در طول سال 2021، دستگاه های گلکسی A 58 درصد از فروش گوشی های هوشمند سامسونگ را تشکیل می دادند. بر اساس ردیاب جهانی فروش مدل گوشی، 59 درصد از دستگاه های سامسونگ فروخته شده در سه ماهه چهارم سال 2021 مدل های گلکسی A بودند.

در مقایسه سری گلکسی A در مقابل M، می گوییم که سری A محصولات میان رده محصولات موبایل سامسونگ است. علاوه بر این، از آنجایی که یک خط تولید میان رده است، بهترین و آخرین به روز رسانی را در ویژگی ها یا عملکرد ارائه نمی دهد.

با این حال، سری گلکسی M سامسونگ یک سری از گوشی های ارزان قیمت است که به صورت آنلاین به فروش می رسد اما در حال حاضر فقط در هند به فروش می رسد. اگرچه، مردم ایالات متحده همچنان می توانند این تلفن های سری M را از فروشندگان شخص ثالث مانند Aliexpress، eBay یا Amazon خریداری کنند.

قسمت 2: تفاوت بین سری A سامسونگ و سری M

تفاوت بزرگ بین سری A سامسونگ و سری M در کمیت و کیفیت آن است. علاوه بر این، در حالی که سری A سامسونگ بیشتر به کیفیت محصول توجه می کند، سری M سامسونگ بیشتر بر ارائه برجسته ترین ویژگی ها در یک بودجه تقسیم شده تمرکز دارد. این بدان معنا نیست که هیچ ویژگی پیشرفته ای در سری A سامسونگ وجود ندارد. تفاوت های دیگر بین Galaxy A در مقابل M عبارتند از:

قیمت

سری A سامسونگ همیشه گرانتر از سری M بوده است. این گیج کننده است که چگونه سری A سامسونگ نسبت به سری M گران تر است، حتی اگر سری M سامسونگ ویژگی های عالی را ارائه می دهد اما همچنان با قیمت پایین تر. اگرچه، ویژگی‌های برجسته‌ای که سری M سامسونگ ارائه می‌کند، تعداد محدودی دارد. علاوه بر این، سری M در سطح جهانی در دسترس نیست، که باعث می شود کمتر مورد نیاز باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دوربین جلوی Galaxy S10e

علاوه بر این، ویژگی های سری M سامسونگ شامل تنظیمات دوربین خوب، صفحه نمایش سوپر AMOLED و باتری بزرگتر است. با این حال، به صورت آنلاین در دسترس است و از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است.

امنیت

مهم ترین ویژگی امنیت گوشی های سامسونگ از جمله سری A و M عبارتند از:

 Knox Security

با توجه به امنیت در Samsung Galaxy A در مقابل M، امنیت Knox یکی از ویژگی های اصلی متفاوت است. این نوعی از ویژگی است که به یک جزء سخت افزاری جداگانه و یک ویژگی نرم افزاری نیاز دارد که روی تلفن هوشمند کار می کند. این ویژگی در تمامی سری های M سامسونگ وجود ندارد، اما در تمامی سری های سامسونگ A موجود است.

این ویژگی همان چیزی است که سامسونگ در دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT)، گوشی‌های هوشمند ممتاز، پوشیدنی‌ها یا تبلت‌های خود در دسترس قرار داده است. همچنین از امنیت درجه نظامی تقریباً غیرممکن است که نقض شود. با این حال، این به سادگی نشان می دهد که داده های شما در حالی که با Samsung Knox محافظت می شوند، فوق العاده ایمن خواهند بود.

 پوشه امن

این یکی دیگر از ویژگی های امنیتی است که فقط در گوشی های هوشمند برتر سامسونگ مانند سری گلکسی A موجود است. با این حال، این ویژگی در سری M سامسونگ در دسترس نیست. می توانید داده های حساس خود را در یک پوشه امن قرار دهید تا از دسترسی ناخواسته محافظت کنید. این نوع امنیت برای مخفی کردن فایل های خصوصی و حیاتی شما بهترین است. بنابراین اگر نگران نصب اپلیکیشن های بانکی بر روی گوشی خود هستید، می توان آن ها را در پوشه امن نصب کرد.

اسکنر اثر انگشت در نمایشگر

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عمدتاً در سری جدید سامسونگ گلکسی A موجود است. در مقابل، سری M سامسونگ یک اسکنر اثر انگشت در داخل دکمه پاور یا در پشت ارائه می‌کند که باعث می‌شود سری A سامسونگ از سری M جلوتر باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر Galaxy S10

بیکسبی

Bixby عملکرد دستیار شخصی در دستگاه های سامسونگ است و در سری گلکسی A سامسونگ از قبل نصب شده است. همچنین بسیاری از ویژگی‌های معمولی عالی و عالی را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما در خودکارسازی عملکردهای خاص در تلفن هوشمندتان کمک کند. اما در گوشی های سری M سامسونگ این امکان وجود ندارد.

پنل لبه

این یک ویژگی ممتاز است که در سری گلکسی A سامسونگ وجود دارد، اما نه در سری M که دسترسی به برنامه‌های مورد علاقه شما را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد مخاطبین مورد علاقه خود را پین کنید. همچنین پنل هایی از جمله آب و هوا، قطب نما، کلیپ بورد و غیره وجود دارد. نورپردازی لبه یک ویژگی است که برای اعلان استفاده می شود و نوع متحرکی از اعلان را در تلفن هوشمند شما ارائه می دهد که فوق العاده به نظر می رسد.

بهینه سازی رابط کاربری

اگرچه ممکن است پردازنده مشابهی در سری M در مقابل Galaxy A وجود داشته باشد، سری A سامسونگ هنوز بسیار بهینه‌تر هستند. این همه در مورد ادغام Samsung One UI است که در سری گلکسی A سامسونگ بسیار بهتر است.

خلاصه

همانطور که در مقاله بالا توضیح داده شد، می‌توانیم خلاصه کنیم که سری M سامسونگ می‌تواند برای اکثر کاربران متوسط ​​مناسب باشد. با این حال، سری A سامسونگ از نظر ویژگی ها و طراحی برتر است.

علاوه بر این، اگر از طرفداران سامسونگ هستید، ممکن است گوشی هوشمند Samsung Galaxy A را انتخاب کنید. در غیر این صورت، می‌توانید سری گلکسی M سامسونگ را انتخاب کنید، زیرا قیمت مناسبی دارد که نیازهای روزمره اکثر مردم مانند نمایشگر، دوربین خوب و عمر باتری را برآورده می‌کند.

قسمت 3: انتقال داده به هر تلفن سامسونگ

مهم نیست گوشی سامسونگی که تصمیم به خرید آن دارید، گلکسی M یا گلکسی A، مهم است که هیچ یک از اطلاعات گوشی قبلی خود را از دست ندهید. خوشبختانه، ابزارهای قابل اعتماد انتقال داده وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام کار برای خود استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی مخاطبین حذف شده از گلکسی سامسونگ

روش 1: انتقال داده ها با سوئیچ هوشمند

برای انتقال داده با استفاده از سوئیچ های هوشمند، مراحل زیر را گام به گام انجام دهید:

مرحله 1: مطمئن شوید که Smart Switch در هر دو دستگاه موجود است. Smart Switch را در دستگاه قدیمی خود باز کنید و روی Send data ضربه بزنید

مرحله ۲: Smart Switch را در دستگاه جدید خود باز کنید، روی Receive data ضربه بزنید و Galaxy یا Android دستگاه را انتخاب کنید.

مرحله 3: Wireless یا Cable را انتخاب کنید. برای Wi-Fi، دستگاه‌های خود را نزدیک و اطراف یک اتصال اینترنت پایدار نگه دارید. برای USB، به سادگی دو گوشی را با استفاده از کانکتور USB-C که در جعبه همراه تلفن جدیدتان ارائه شده است، وصل کنید.

مرحله 4: دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا به طور موثر داده ها را از دستگاه Android قدیمی خود یا بین Galaxy M و A خود منتقل کنید.

روش 2: انتقال داده با MobileTrans [سریع و آسان]

با بهترین نرم افزار انتقال تلفن به تلفن در صنعت به نام MobileTrans از Wondershare، داده ها را به هر گوشی سامسونگ منتقل کنید.

مرحله 1: MobileTrans را راه اندازی کنید

MobileTrans را باز کنید و روی Phone Transfer کلیک کنید تا گزینه Phone to Phone را انتخاب کنید.

مرحله 2: موبایل ها را به رایانه شخصی خود متصل کنید

هر دو گوشی را برای انتقال اطلاعات به لپ تاپ/کامپیوتر خود وصل کنید. در صورت نیاز به تغییر مکان بین دستگاه های مبدا و مقصد، می توانید روی گزینه Flip کلیک کنید.

اکنون، پس از انتخاب انواع فایل‌هایی که می‌خواهید منتقل شوند، Start را فشار دهید. اگر می‌خواهید فایل‌های موجود را حذف کنید، می‌توانید «پاک کردن داده‌ها قبل از کپی» را علامت بزنید.

داده های انتخاب شده در عرض چند دقیقه به دستگاه جدید شما منتقل می شود.

نحوه مجدد بازنشانی دستگاه های گوشی سامسونگ

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =