نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مراحل تعمیر صفحه نمایش مشکی گوشی

آیا با مراحل تعمیر صفحه نمایش مشکی گوشی آشنایی دارید؟ فرض کنید در حال انجام یک بازی در دستگاه سامسونگ گلکسی خود با دوستان خود هستید و دستگاه شما ناگهان سیاه می شود. صفحه نمایش مشکی سامسونگ بر روی کاربران گلکسی در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. اگر با این مشکل مواجه شده اید، ممکن است قبل از از بین رفتن کامل دستگاه، علائم و نشانه های مختلفی را مشاهده کنید. ما می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم و 7 راه برای رفع سیاهی صفحه نمایش سامسونگ در چند دقیقه به شما ارائه دهیم.

تعمیر صفحه نمایش مشکی گوشی

دلایل مشاهده صفحه نمایش مشکی گوشی

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا صفحه نمایش سیاه مرگ سامسونگ رخ می دهد، از جمله:

سیستم خراب شده

شایع ترین دلیل می تواند خرابی سیستم دستگاه شما باشد. هنگامی که حافظه سامسونگ شما کاهش می یابد، یا با مشکل به روز رسانی سیستم مواجه می شوید، سیستم از کار می افتد و با صفحه سیاه در Samsung Galaxy شما گیر می کند. همچنین، قبل از سیاه شدن صفحه‌نمایش سامسونگ، ممکن است متوجه شوید که برخی از برنامه‌ها پاسخگو نیستند و ممکن است در حین اجرای آن‌ها ناگهان بسته شوند.

تخلیه سریعتر باتری

قبل از اینکه دستگاه شما کاملاً خالی شود، ممکن است متوجه شوید که باتری دستگاه شما سریعتر از حد معمول تخلیه می شود و یکی دیگر از دلایل رایج سیاه شدن صفحه است.

حافظه کم گوشی

حافظه کم گوشی همچنین می تواند باعث مرگ صفحه نمایش مشکی سامسونگ شود. زمانی که گلکسی شما فضای کافی برای اجرای برنامه خاص را نداشته باشد، باعث می شود گوشی شما با صفحه نمایش سیاه رنگ شود.

سیستم قدیمی اندروید

ادامه استفاده از نسخه قدیمی نرم افزار می تواند دستگاه شما را در معرض مشکلات احتمالی قرار دهد و منجر به مشکلاتی شود. مطمئن شوید که سیستم گلکسی خود را به محض در دسترس بودن به آخرین نسخه اندروید به روز کنید.

مشکلات سخت افزاری

جدا از مشکلات نرم افزاری، قطعات سخت افزاری نامناسب یا آسیب دیده نیز می توانند این مشکلات را ایجاد کنند. اکنون 5 دلیل متداول که می تواند باعث مرگ صفحه نمایش سیاه سامسونگ شود را یاد گرفتید. چگونه آن را رفع کنیم؟ شما می توانید روش ها را مطابق نیاز خود دنبال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم دریافت تماس توسط گوشی های هوشمند

بخش 2. چگونه صفحه مشکی سامسونگ را با 1 کلیک تعمیر کنیم؟

Android Repair اولین ابزار تعمیر سیستم اندروید در بازار است. همانطور که همه ما می دانیم، صفحه نمایش سیاه مرگ سامسونگ همیشه به دلیل مشکلات نرم افزاری اتفاق می افتد. در چنین مواقعی، می‌توانید با استفاده از Android Repair مشکل سیاهی صفحه را برطرف کنید و Samsung Galaxy خود را به حالت عادی برگردانید.

نکات برجسته تعمیر اندروید

  • راه حل یک مرحله ای برای چندین مشکل اندروید، مانند صفحه سیاه، خرابی به روز رسانی OTA، خاموش یا روشن نشدن تلفن اندروید، گیرکردن در حلقه بوت، عدم کارکرد رابط کاربری سیستم اندروید، خراب شدن گوشی ها/تبلت های اندروید، خراب شدن برنامه ها و غیره .
  • آسان برای استفاده. شما فقط می توانید اعلان های روی صفحه را دنبال کنید تا سیستم اندروید خود را به راحتی تعمیر کنید.
  • سازگار با اکثر گلکسی های سامسونگ، از جمله Samsung Galaxy S10/S9/S8/S7/S6/S5، A8/A7/A6/A5/A3، J8/J7/J6/J5/J4/J3، Note 10.1/9/8/ 7/5/4، Tab 4/3/2/A/S/Pro و غیره

چگونه می توان صفحه مشکی سامسونگ را تعمیر کرد؟

توجه: این نرم افزار تمام داده های اندروید را از Samsung Galaxy شما حذف می کند، بنابراین در ابتدا از گوشی سامسونگ خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. اگر برای تعمیر صفحه نمایش مشکی سامسونگ خود آماده هستید، ادامه دهید.

مرحله 1. برنامه را بر روی رایانه شخصی اجرا کنید و گزینه “Repair” را انتخاب کنید.

مرحله 2. Samsung Galaxy خود را به رایانه شخصی وصل کنید و روی “Android Repair” از پنل سمت چپ ضربه بزنید. می توانید لیستی از مشکلاتی که نرم افزار می تواند آنها را برطرف کند دریافت کنید. نگاهی به آن بیندازید و روی “شروع” ضربه بزنید.

مرحله 3. اطلاعات دستگاه سامسونگ خود را در جای خالی پر کنید. می‌توانید روی منوی کشویی کلیک کنید تا اطلاعات دقیق را انتخاب کنید تا برنامه بتواند یک بسته تعمیر سفارشی برای تعمیر گوشی شما ارائه دهد. سپس هشدار را بخوانید و روی “بعدی” ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض برد گلکسی نوت 5

مرحله 4. برنامه تمام داده های دستگاه اندرویدی شما را حذف می کند. اگر برای ادامه آماده شدید، “000000” را تایپ کنید.

مرحله 5. سامسونگ خود را برای حالت دانلود بوت کنید.

#1. Samsung Galaxy شما با دکمه Home

* تلفن/تبلت سامسونگ خود را خاموش کنید.

* کلید Home، Power، و Volume Down را به مدت 5 تا 10 ثانیه فشار دهید.

* همه دکمه ها را رها کنید و دکمه افزایش صدا را نگه دارید تا وارد حالت دانلود شوید.

#2. دستگاه شما بدون دکمه Home

* تلفن/تبلت سامسونگ خود را خاموش کنید.

* کلید Bixby، کلید پاور و کاهش صدا را به مدت 5 تا 10 ثانیه فشار دهید.

* همه دکمه ها را رها کنید و دکمه افزایش صدا را نگه دارید تا وارد حالت دانلود شوید.

مرحله 6. برای دانلود بسته برای تعمیر بر روی “Next” کلیک کنید. هنگامی که دانلود به پایان رسید، برنامه شروع به تعمیر دستگاه سامسونگ شما می کند.

مرحله 7. منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود، سپس Samsung Galaxy خود را مجددا راه اندازی کنید.

بخش 3. چگونه صفحه مشکی سامسونگ را بدون از دست دادن داده تعمیر کنیم؟ [پشتیبانی از نسل های محدود سامسونگ]

اگر با صفحه نمایش مشکی سامسونگ روبرو هستید و نگران از دست دادن اطلاعات ارزشمند خود هستید، نگران نباشید. با کمک نرم افزاری به نام Broken Android Data Recovery همیشه می توانید دستگاه خود را بدون از دست دادن اطلاعات خود تعمیر کنید.

ویژگی های بازیابی اطلاعات شکسته اندروید

در ادامه مهم ترین ویژگی های بازیابی اطلاعات شکسته اندروید به شما اطلاع داده می شوند:

  • با کمک بازیابی اطلاعات شکسته اندروید، می‌توانید تمام اطلاعات ضروری خود مانند شماره تلفن، پیام‌های متنی، تاریخچه تماس، واتس‌اپ، عکس‌ها، ویدیوها و غیره را از دستگاه اندروید خود استخراج کنید.
  • این می تواند با رفع مشکلاتی مانند صفحه سیاه، حمله ویروس، گوشی یخ زده، سیستم از کار افتاده، گم شدن رمز عبور و غیره، دستگاه گلکسی شما را به حالت کار عادی برساند.
  • پشتیبانی از بخشی از Samsung Galaxy S6/S5/S4، Note 5/4/3، Tab Pro 10.1.
این مطلب را از دست ندهید   گوشی های سامسونگ سری A در مقابل سری M

در زیر مراحل استفاده از این نرم افزار آورده شده است:

مرحله 1: نرم افزار را دانلود و بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید، ابزار ‘Broken Android Data Extraction’ را انتخاب کنید و دستگاه Galaxy خود را از طریق کابل USB به رایانه خود متصل کنید.

مرحله 2: دستورالعمل های روی صفحه را با دقت بخوانید و بر اساس مشکل دستگاه خود حالت صحیح را انتخاب کنید. می‌توانید «صفحه سیاه» را از نمونه‌ها ببینید، روی «شروع» در زیر آن ضربه بزنید و به ادامه بروید.

مرحله 3: اکنون نام و مدل دستگاه خود را از منوی کشویی در صفحه بعدی انتخاب کنید. مهم است که اطلاعات دستگاه سامسونگ خود را ارائه دهید تا برنامه یک سیستم عامل سفارشی را برای رفع سیاهی صفحه بارگیری کند.

مرحله 4: با دنبال کردن دستورالعمل های روی صفحه، وارد حالت دانلود شوید. سپس نرم افزار یک سیستم عامل تعمیر را دانلود می کند تا صفحه سیاه سامسونگ شما را تعمیر کند و داده های موجود را از دستگاه شما اسکن کند. شما باید:

* دستگاه سامسونگ خود را خاموش کنید.

* دکمه های پاور + صفحه اصلی + کاهش صدا را همزمان فشار داده و نگه دارید.

* دکمه افزایش صدا را برای دسترسی به حالت دانلود نگه دارید.

مرحله 5: هنگامی که همه چیز کامل شد، نرم افزار اسکن نهایی را روی Samsung Galaxy شما انجام می دهد. یک صفحه نمایش داده می شود که در آن می توانید داده هایی را که می خواهید استخراج کنید انتخاب کنید و روی دکمه “بازیابی” ضربه بزنید تا آنها را در رایانه شخصی خود ذخیره کنید.

آیا می دانید: نحوه بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =