نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های بازیابی مخاطبین حذف شده از گلکسی سامسونگ

بازیابی مخاطبین حذف شده از گلکسی/ دلایل متعددی وجود دارد که می تواند باعث از بین رفتن مخاطبین سامسونگ شود، مانند ابخوردگی، حذف تصادفی، حمله ویروس و غیره. یا اینکه مخاطبین سامسونگ پس از به روز رسانی ناپدید شدند و غیره. با استفاده از تلفن اندرویدی خود راه هایی برای بازیابی آنها در اسرع وقت پیدا کنید تا از بازنویسی مخاطبین حذف شده توسط داده های جدید و در نتیجه حذف دائمی آنها جلوگیری شود. در اینجا، ما 4 روش ایمن و کارآمد برای بازیابی مخاطبین حذف شده از Samsung Galaxy S8/S8+ و سایر مدل های سامسونگ را در عرض چند دقیقه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازیابی مخاطبین حذف شده از گلکسی

مخاطبین حذف شده را در سامسونگ از طریق جیمیل بازیابی کنید

جیمیل به قابلیتی مجهز شده است که به کاربران امکان می دهد مخاطبین حذف شده را در 30 روز بازیابی کنند. اگر Samsung Galaxy S8 یا S8+ خود را با یک حساب Google همگام کرده اید، می توانید از این ویژگی برای بازگرداندن مخاطبین حذف شده استفاده کنید.

مرحله 1. Gmail را راه اندازی کنید و با همان حساب Google که در Samsung Galaxy S8 خود استفاده کرده اید وارد شوید.

مرحله 2. روی منوی Gmail در سمت چپ رابط > انتخاب مخاطبین کلیک کنید.

مرحله 3. برای دریافت منوی کشویی روی More کلیک کنید > دکمه Restore را انتخاب کنید. می‌توانید تا 30 روز در Gmail سفارشی بازیابی کنید.

نحوه یافتن مخاطبین حذف شده در سامسونگ بدون پشتیبان گیری

شاید یاد گرفته باشید که برای بازیابی اطلاعات اندروید، کاربران اندروید باید قبلا از گوشی های اندرویدی نسخه پشتیبان تهیه کرده باشند. این یکی از مزایایی است که عادت پشتیبان گیری مکرر می تواند به شما ارائه دهد. علیرغم مزیت آن، کاربران Samsung Galaxy را نیز در نظر می گیریم که هنوز نسخه پشتیبان تهیه نکرده اند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اتصال صفحه نمایش

به این دلایل، ما ابزار دیگری را به شما پیشنهاد می کنیم – DroidKit برای بازیابی مخاطبین حذف شده از Samsung Galaxy بدون پشتیبان. می توانید حالت “بازیابی سریع” یا حالت “بازیابی عمیق” را انتخاب کنید. می توانید پیش نمایش مخاطبین خود را مشاهده کرده و بازیابی را انتخاب کنید. همچنین شماره های حذف شده را از گزارش تماس ها بازیابی می کند. علاوه بر این، DroidKit به شما کمک می کند تا شماره تلفن های حذف شده را از حساب Google خود بازیابی کنید.

تا زمانی که گوشی Samsung Galaxy خود را در دست بگیرید، آخرین نسخه DroidKit را نصب کنید، می توانید به راحتی و به سرعت مخاطبین حذف شده از Samsung Galaxy را با کلیک های ساده بازیابی کنید.

مرحله 1. هنگامی که DroidKit را بر روی رایانه خود نصب کردید، آن را باز کنید و در حالت بازیابی اطلاعات به Quick Recovery from Device بروید.

مرحله 2. در رابط دسته داده، می توانید انواع داده ها یا فقط مخاطبین را برای بازیابی انتخاب کنید.

مرحله 3. Samsung Galaxy S8/S8+ خود را به رایانه وصل کنید > برای شروع فرآیند بازیابی، Start را بزنید.

مرحله 4. برنامه به سرعت داده های مخاطبین دستگاه شما را اسکن می کند > داده ها را بر اساس نام پیش نمایش کنید و مواردی را که می خواهید به دستگاه یا رایانه شخصی بازیابی کنید انتخاب کنید.

نحوه بازیابی مخاطبین حذف شده در Samsung Cloud

Samsung Cloud به شما امکان می دهد مخاطبین، گزارش تماس ها، پیام ها و غیره را با حساب سامسونگ خود در فضای ابری ذخیره کنید. و بعداً می توانید آنچه را که نیاز دارید بازیابی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر بلندگو داخلی Galaxy A9

مرحله 1. چگونه از سامسونگ خود در فضای ابری پشتیبان تهیه کنم؟

برای Android 7.0 Nougat و بالاتر: تنظیمات > حساب‌ها و پشتیبان‌گیری یا ابرها و حساب‌ها > پشتیبان‌گیری و بازیابی را باز کنید > روی پشتیبان‌گیری از داده‌ها کلیک کنید > داده‌هایی را که می‌خواهید پشتیبان‌گیری کنید انتخاب کنید و روی «پشتیبان‌گیری» کلیک کنید > روی «انجام شد» ضربه بزنید.

برای Marshmallow، Lollipop و KitKat: تنظیمات > Cloud > Backup را انتخاب کنید > داده‌هایی را که می‌خواهید پشتیبان‌گیری کنید انتخاب کنید و روی Back up now کلیک کنید.

مرحله 2. مخاطبین را از Samsung Cloud بازیابی کنید

برای Android 7.0 Nougat و بالاتر: تنظیمات > حساب‌ها و پشتیبان‌گیری یا ابرها و حساب‌ها > پشتیبان‌گیری و بازیابی > روی Restore data ضربه بزنید > یک فایل پشتیبان مورد نیاز خود را تأیید کنید و داده‌ها را انتخاب کنید > برای تأیید روی Restore کلیک کنید. مخاطبین از پشتیبان‌گیری ابری سامسونگ بازیابی می‌شوند.

برای Marshmallow، Lollipop و KitKat: تنظیمات > Cloud را باز کنید > Restore را انتخاب کنید > یک فایل پشتیبان مورد نیاز خود را تأیید کنید و داده ها را انتخاب کنید > اکنون روی Restore کلیک کنید.

مخاطبین حذف شده را در Samsung Galaxy S8/S8+ با کلیک های ساده بازیابی کنید

اگر روش‌های بالا نتوانستند مخاطبین مورد نیاز شما را بازیابی کنند، نگران نباشید، شما آخرین گزینه برای بازیابی مخاطب دارید – استفاده از PhoneRescue برای Android. به عنوان یکی از محبوب ترین ابزارهای بازیابی اطلاعات سامسونگ در سال 2022، مورد اعتماد میلیون ها کاربر اندرویدی قرار گرفته است. با استفاده از آن، تمام مخاطبین شما به همراه اطلاعات دقیق، از جمله نام مخاطب، مخاطبین، ایمیل، عنوان شغل، آدرس، شرکت ها و موارد دیگر به راحتی بازیابی می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   انتقال اطلاعات با برنامه MobileTrans

بیش از هر چیز، PhoneRescue برای Android به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش مخاطبین حذف شده را مشاهده کنید و می‌توانید مخاطبینی را که ترجیح می‌دهید برای استفاده فوری در برنامه Contacts در Samsung Galaxy S8/S8+ خود بازیابی کنید، انتخاب کنید. اکنون، بیایید مراحل ساده آن را در بازیابی مخاطبین Samsung Galaxy S8/S8+ بررسی کنیم.

مرحله 1. دانلود رایگان PhoneRescue برای Android در رایانه خود > Samsung Galaxy S8 یا S8+ خود را با کابل USB به رایانه متصل کنید > تیک دیگر دسته بندی فایل ها را بردارید و گزینه Contacts only را علامت بزنید > دکمه Next را برای ادامه کلیک کنید.

مرحله 2. پیش نمایش مخاطبین حذف شده را مشاهده کنید و مخاطبینی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید > روی دکمه Recover در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید تا اکنون آنها را بازیابی کنید.

با PhoneRescue برای اندروید، می توانید به راحتی مخاطبین حذف شده را از دستگاه های خود بازیابی کنید. مهم نیست که S8، S10 یا دستگاه اندرویدی دیگری باشد، PhoenRescue برای Android می‌تواند مخاطبین حذف شده و پشتیبانی‌ها را برای پیش‌نمایش و بازیابی انتخابی مخاطبین به راحتی پیدا کند.

عیب یابی Note 8

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =