نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی مخفی سامسونگ گلکسی. چه یک Samsung Galaxy S23 Ultra کاملاً جدید داشته باشید، چه یک Galaxy Flip 4 تاشو جذاب یا یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ، تلفن‌های هوشمند Galaxy سامسونگ دارای ترفندها و هک‌هایی هستند که ممکن است از آن‌ها ندانید. از توانایی گفتن «Cheese» برای گرفتن عکس سلفی گرفته تا برداشتن سوژه‌ها از تصویر درست مانند آیفون، بسیاری از ویژگی‌های جالب و جمع‌شده وجود دارد که استفاده از دستگاه‌های Samsung Galaxy را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند. در حالی که همه این ویژگی‌های گلکسی به معنای واقعی کلمه “پنهان” نیستند، مطمئناً می‌گوییم که کمتر شناخته شده یا دست کم گرفته شده‌اند، و ممکن است شما از وجود آنها آگاه نبوده باشید. حتی اگر راه خود را در یک کهکشان بشناسید، شرط می‌بندیم که حداقل یکی از این ترفندها وجود دارد که شما درباره آن نمی‌دانستید.

ویژگی مخفی سامسونگ گلکسی

سلفی گرفتن با استفاده از حرکات صدا یا دست در ویژگی مخفی سامسونگ گلکسی

چه آنها را دوست داشته باشید یا نه، سلفی ها اکنون بخشی از زندگی روزمره هستند. و چه 50 عدد از آنها را در روز بگیرید و چه مانند من، سالیانه یک عدد در کریسمس، گوشی های سامسونگ راه جالبی برای تطبیق بیشتر سلفی های سلفی دارند.

برای فعال کردن حرکات سلفی در گلکسی خود، برنامه دوربین را باز کنید و سپس روی دکمه تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. به پایین بروید و روی “روش های عکسبرداری” ضربه بزنید. سپس روی کلیدهای کنار «فرمان‌های صوتی» و «نمایش کف دست» ضربه بزنید.

اکنون، می‌توانید شاتر را با گفتن «لبخند»، «پنیر»، «عکس‌برداری» یا «تصویربرداری» فعال کنید – این کار با دوربین‌های جلو و عقب کار می‌کند. برای گرفتن سلفی یا ضبط ویدیو با استفاده از حرکات، کافی است نگه دارید کف دست خود را به سمت دوربین جلو ببرید، یا بگویید «فیلم ضبط کن».

این مطلب را از دست ندهید   دلایل روشن نشدن گوشی سامسونگ

سفارشی کردن حرکات

سامسونگ در حال حاضر به شما اجازه می دهد تا گزینه ناوبری سنتی سه دکمه ای را در پایین صفحه نمایش به نفع سیستم حرکتی مدرن تر سوایپ تعویض کنید. اما اگر آن حرکات را خیلی محدود می‌دانید، برنامه One Hand Operation + (در برگه جدید باز می‌شود) از سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا نحوه عملکرد ژست‌ها را در تلفن خود کاملاً سفارشی کنید.

من شخصاً از این برای قرار دادن حرکات خود در هر طرف نمایشگر استفاده می‌کنم – می‌توانید برای رفتن به عقب، پایین و مورب برای رفتن به صفحه اصلی، و به سمت بالا و مورب برای دیدن برنامه‌های اخیر بکشید. به نظرم خیلی راحت‌تر می‌توانم از کناره‌های نمایشگر غول‌پیکر Z Fold 3 به جای اینکه دستم را به سمت پایین آن بچرخانم، انگشت خود را بکشم.

با این حال، این برنامه آنقدر همه کاره است که به شما امکان می دهد عملاً هر عملی را با یک حرکت انجام دهید. به عنوان مثال، یک کشیدن مورب از بالای صفحه می‌تواند مشعل را راه‌اندازی کند، به آهنگ بعدی موسیقی بپرد یا حتی یک صفحه لمسی مجازی را باز کند.

ایجاد یک پوشه امن برای خصوصی نگه داشتن مطالب

آیا می دانستید که گوشی های سامسونگ دارای صندوق مخفی مخصوص به خود هستند که به پوشه امن معروف است؟ این نوعی فضای دوم است که در آن می‌توانید فایل‌ها یا برنامه‌ها را از فضای «اصلی» تلفن خود جابه‌جا کنید یا فقط به‌عنوان منطقه خصوصی خود از آن استفاده کنید.

برای راه‌اندازی پوشه امن، به تنظیمات بروید و به قسمت بیومتریک و امنیت بروید، سپس دوباره به پایین بروید تا پوشه امن را پیدا کنید. به سادگی روی Agree ضربه بزنید، با حساب Google یا Samsung خود وارد شوید و سپس تنظیم کنید که چگونه می‌خواهید پوشه امن شما ایمن شود. سپس برنامه Secure Folder در کشوی برنامه شما ظاهر می شود. پس از راه‌اندازی، می‌توانید برنامه‌ها را به‌طور انحصاری در پوشه امن دانلود کنید، زیرا به عنوان یک فضای جداگانه در نظر گرفته می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر جک Galaxy S10e

ممکن است ایده خوبی باشد که همه برنامه‌های بانکی خود را به پوشه امن منتقل کنید، زیرا در صورتی که گوشی شما بدون مراقبت باقی بماند، یک لایه امنیتی اضافی اضافه می‌کند. همچنین می‌توانید از آن برای ذخیره چیزهای مخفی استفاده کنید که دیدن آنها برای دیگران خجالت می‌کشید – مانند یک کپی از Candy Crush، در مورد من.

افزایش سرعت کار با حذف انیمیشن ها در ویژگی مخفی سامسونگ گلکسی

اگرچه راه دیگری برای افزایش سرعت گوشی یا تبلت اندرویدی خود با بهینه سازی گزینه های منوی توسعه دهندگان اندروید وجود دارد، سامسونگ چیزی مشابه را مستقیماً در سیستم عامل تعبیه کرده است. می‌توانید انیمیشن‌های دستگاه خود را خاموش کنید، مانند زمانی که برنامه‌ها را باز یا بسته می‌کنید، که باعث می‌شود در استفاده روزانه سریع‌تر به نظر برسد.

اگر به دنبال افزایش سرعت هستید، ارزش آن را دارد که این گزینه را بررسی کنید، زیرا تفاوت زیادی ایجاد می کند. با این حال، ممکن است بر نحوه عملکرد برخی از برنامه‌ها تأثیر بگذارد، بنابراین خوشبختانه در صورت مشاهده هر گونه مشکلی، بازگشت آن آسان است.

برای فعال کردن این ویژگی، تنظیمات را باز کنید و به Accessibility بروید، سپس روی Visibility enhancements ضربه بزنید. در مرحله بعد، روی دکمه حذف انیمیشن ها ضربه بزنید تا این ویژگی روشن شود. اگر متوجه شدید که این باعث مشکلاتی می شود، می توانید به راحتی آن را دوباره به همان روش خاموش کنید.

برداشتن سوژه ها خارج از عکس

اگر از One UI 5.1 استفاده می‌کنید، می‌توانید یک سوژه را مستقیماً از عکس بلند کنید. این یک ویژگی فوق العاده مفید برای کپی سریع عناصر تصویر در کلیپ بورد یا حتی ذخیره آنها به عنوان یک تصویر جدید است. این ترفند شبیه به جستجوی تصویری آیفون، که یکی از ویژگی‌های مورد علاقه iOS 16 بود، کار می‌کند، بنابراین دیدن آن اکنون در سامسونگ نیز عالی است.

این مطلب را از دست ندهید   ریست فکتوری موبایل سامسونگ

برای برداشتن سوژه از یک تصویر، یک تصویر را باز کنید، سپس روی یک عنصر ضربه بزنید و نگه دارید تا برش داده شود. یک انیمیشن کوتاه به شما نشان می دهد که موضوع قطع شده است. انگشت خود را رها کنید و گزینه هایی از آنچه می خواهید با برش انجام دهید به شما داده می شود، مانند کپی کردن آن در کلیپ بورد یا ذخیره آن به عنوان یک تصویر جدید.

پیشنهاد مطالعه: تعویض مادربرد گوشی سامسونگ s3

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =