نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی مخاطبین از سیم کارت در گوشی/ تغییر تلفن جدید آسان است، اما چگونه می توان تمام مخاطبین را با خود نگه داشت؟ فراتر از آن، چندین راه حل وجود دارد که در آنها باید مخاطبین را بازیابی کنید، مانند حذف اشتباهی یک مخاطب، آسیب دیدن سیستم یا شکسته شدن صفحه نمایش و غیره. بنابراین، اگر به دنبال راه هایی برای بازیابی شماره سیم کارت، با نام، ایمیل و آدرس هستید، این مقاله برای شما مناسب است. این آموزش را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه مخاطبین را از سیم کارت بازیابی کنید، مخاطبین را از سیم کارت به iPhone و Android وارد کنید، یا مخاطبین را با حساب Google برگردانید.

بازیابی مخاطبین از سیم کارت در گوشی

آیا مخاطبین روی سیم کارت ذخیره می شوند؟

همه می دانند که سیم کارت یک کارت کوچک با یک تراشه یکپارچه روی تلفن است. این برای ذخیره داده‌ها برای مشترکین خدمت می‌کند و به شما امکان می‌دهد به شبکه تلفن همراه محلی دسترسی داشته باشید تا بتوانید تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید. اما سیم کارت بسیار قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می کنید. این می تواند تا 250 مخاطب را ذخیره کند و هنگام تغییر به دستگاه دیگری، مخاطبین را برای شما در سیم کارت ذخیره کند.

بنابراین اگر به طور تصادفی لیستی از مخاطبین گوشی سامسونگ خود را حذف کرده اید، یا فقط یک سیم کارت جدید یا یک دستگاه جدید را تغییر داده اید، هر چه که باشد، بازیابی مخاطبین از سیم کارت یکی از کارآمدترین راه هایی است که می توانید روی آن حساب کنید. در مرحله بعد، دو جنبه برای بازیابی مخاطبین از سیم کارت و انتقال به تلفن های جدید و بازیابی شماره تلفن های حذف شده از سیم کارت در Android/iPhone یاد خواهید گرفت.

چگونه مخاطبین را از سیم کارت بازیابی کنیم؟

چگونه مخاطبین حذف شده از سیم کارت خود را در اندروید بازیابی کنیم؟ در اینجا ابتدا یک ابزار فوق العاده برای انجام بازیابی اطلاعات سیم کارت برای اندروید به شما پیشنهاد می کنیم. این DroidKit است – یک راه حل کامل اندروید، که به شما امکان می دهد مخاطبین را از سیم کارت بازیابی کنید یا مخاطبین را از Google استخراج کنید، از جمله شماره تلفن، نام، ایمیل و آدرس.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش حذف فایل‎های دانلود شده

علاوه بر این، شما همچنین می توانید مخاطبین را بازیابی کنید، خواه آندروید سامسونگ شما صفحه سیاه باشد، یخ زده و غیره باشد. علاوه بر این، می توانید ابزار Recover Lost Data را از DroidKit انتخاب کنید تا مخاطبین و 12 نوع داده دیگر را از تلفن خود دریافت کنید.

اکنون می توانید مراحل حذف مخاطبین از سیم کارت و کپی آنها را در تلفن جدید خود بررسی کنید. ابتدا DroidKit را دانلود کنید.

دریافت مخاطبین از سیم کارت

برای دریافت مخاطبین از سیم کارت گوشی سامسونگ خود، مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

مرحله 1. DroidKit را اجرا کنید و به Extract Needed Data > Choose Extract From SIM Card بروید.

مرحله 2. گوشی ساموسنگ خود را با سیم کارت وصل کنید و ادامه دهید.

مرحله 3. هر مخاطبی را انتخاب کنید و آنها را به تلفن یا رایانه خود بازیابی کنید.

نحوه بازیابی مخاطبین از سیم کارت به گوشی سامسونگ جدید

برای کاربران آیفون و اندروید، اگر سیم کارت قدیمی شما متناسب با تلفن جدید شما باشد، می توانید مخاطبین ذخیره شده در سیم کارت را به سرعت و کارآمد به دستگاه جدید خود وارد کنید. مراحل ذکر شده در زیر را برای دریافت مخاطبین سیم کارت به آیفون جدید خود دنبال کنید، و برای کاربران اندروید، لطفاً به خواندن ادامه دهید و یاد بگیرید.

بازیابی مخاطبین از سیم کارت سامسونگ به اندروید دیگر

برای انتقال سریع شماره تلفن ها و نام ها از دستگاه Android قدیمی خود به دستگاه دیگر، مراحل دقیق زیر را انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید که فقط شماره تلفن و نام منتقل می شود. هر آدرس، آدرس ایمیل یا اطلاعات دیگر در دستگاه قدیمی باقی می ماند.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ نشدن موبایل

مرحله 1: سیم کارت خود را که مخاطبین شما را دارد در تلفن جدید قرار دهید.

مرحله 2: در منوی برنامه تماس بگیرید و روی آن ضربه بزنید > نماد سه نوار را در گوشه سمت چپ ضربه بزنید.

مرحله 3: مدیریت مخاطبین را انتخاب کنید > روی Import/Export contacts ضربه بزنید تا شماره سیم کارت به تلفن شما منتقل شود.

مرحله 4: سیم کارت را انتخاب کنید > شماره تماس هایی را که می خواهید وارد کنید لمس کنید > پس از تکمیل روی Done ضربه بزنید.

نحوه بازیابی مخاطبین از حساب Google

به قول معروف هرگز تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید. بازیابی مخاطبین از سیم کارت قطعا یک راه موثر است، اما اگر سیم کارت قدیمی شما گم شود یا آسیب ببیند، چه؟ این خوب است که شما هنوز جایگزین های دیگری دارید. در اینجا به شما توصیه می کنیم اگر قبلاً از مخاطبین در حساب Google خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، مخاطبین را از حساب Google خود بازیابی کنید. در واقع، با پشتیبان‌گیری Google خود، نه تنها می‌توانید شماره‌های سیم‌کارت، بلکه انواع مختلف داده‌ها از جمله تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدیوها، واتس‌اپ، تصاویر پس‌زمینه تقویم و موارد دیگر را بازیابی کنید.

برای بازیابی مخاطبین از Google به دستگاه Android

از تنظیمات گوشی سامسونگ اندروید

  • برنامه تنظیمات را در دستگاه Android خود راه اندازی کنید > روی Accounts ضربه بزنید و Google را انتخاب کنید.
  • روی Restore contacts از Set up & Restore یا Services > Choose the device را که می خواهید بازیابی کنید کلیک کنید.
  • برای انتقال مخاطبین از Google به تلفن اندرویدی خود، روی Restore کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر Galaxy S10

تلفن جدید را وصل کنید و با DroidKit بازیابی کنید

مراحل زیر در بازیابی مخاطبین گوشی شما بسیار کمک کننده است.

مرحله 1. DroidKit را راه اندازی کنید و به پانل Extract Needed Data > Select From Google Account در بالا از سیم کارت بروید.

مرحله 2. در اینجا می توانید پیش نمایش داده هایی را که می توان از حساب Google بازیابی کرد، مشاهده کنید. Contacts و Next را بررسی کنید.

مرحله 3. با حساب Google خود وارد شوید و ادامه دهید. سپس تمام مخاطبین از جمله شماره، ایمیل و آدرس فهرست می شوند. با توجه به نیاز خود گزینه های To Device یا To PC را انتخاب کنید.

مرحله 4. مخاطبین Google را با موفقیت بازیابی کنید.

چگونه از مخاطبین در گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

در واقع، هنگامی که یک تلفن جدید دریافت کردید و برای اولین بار حساب Google خود را راه اندازی کردید، از شما پرسیده می شود که آیا برای جلوگیری از از دست رفتن داده، از داده های تلفن در حساب Google نسخه پشتیبان تهیه کنید. و معمولاً یک حساب Google می‌تواند از مخاطبین، عکس‌ها، پیام‌ها و غیره نسخه پشتیبان تهیه کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه از مخاطبین یا سایر داده‌ها با استفاده از حساب Google خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، می‌توانید مراحل زیر را بررسی کنید:

  • به تنظیمات بروید.
  • گزینه System را پیدا کرده و Backup را انتخاب کنید.
  • گزینه Backup to Google Drive را فعال کنید. سپس از مخاطبین در حساب Google شما نسخه پشتیبان تهیه می شود.

نحوه مجدد بازنشانی دستگاه های گوشی سامسونگ

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − ده =