نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیم Samsung Galaxy S21 هنگ کرده

وقتی گوشی هوشمند ممتازی مانند سامسونگ گلکسی S21 در صفحه خاصی منجمد می شود، احتمالاً فقط یک مشکل جزئی است که می توانید به تنهایی آن را برطرف کنید. اگر از برنامه ای استفاده می کنید و سپس تلفن شما دیگر پاسخ نمی دهد، ممکن است یک مشکل برنامه باشد که دستگاه شما را مسدود کرده است. با این حال، اگر روی صفحه سیاه چسبیده باشد و دوباره روشن نشود، یا خرابی سیستم عامل است یا باتری خالی شده است.

راه حل اول: راه اندازی مجدد اجباری را انجام دهید

صرف نظر از این که تلفن هنگام استفاده از یک برنامه گیر کرده یا روی صفحه سیاه مشکی است، گیر کرده است، بهترین راه حلی که می توانید انجام دهید راه اندازی مجدد اجباری است. این یک حذف شبیه سازی شده باتری است که دستگاه شما را مجبور می کند تا خاموش شود و انگار باتری بیرون آمده است و باعث بوت شدن آن می شود.

در بیشتر مواقع، این کافی است تا تلفن شما دوباره پاسخ دهد و مشکل را برطرف کند، بنابراین باید اولین کاری باشد که باید انجام دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. دکمه کاهش صدا و کلید پاور را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. این باعث می شود دستگاه شما خاموش و دوباره روشن شود.
  2. هنگامی که لوگو نشان داده شد، هر دو کلید را رها کرده و اجازه دهید تا روند بوت را ادامه دهد.

اگر هنگام استفاده از برنامه تلفن شما یخ زد، پس از آن باید دوباره کار کند. اما اگر دستگاه شما خاموش شده یا روی صفحه سیاه گیر کرده است، آن چیزی که باید به آن توجه کنید لوگوی سامسونگ است. اگر می توانید با استفاده از این روش آن را نشان دهید، ممکن است مشکل به دلیل خرابی سیستم باشد. با این حال، اگر این مشکل را برطرف نکرد، باید به راه حل بعدی بروید.

این مطلب را از دست ندهید   خطرات روت کردن گوشی سامسونگ

راه حل دوم: تلفن خود را شارژ کرده و راه اندازی مجدد اجباری را انجام دهید

اگر Galaxy S21 شما روی صفحه مشکی گیر کرده است و حتی پس از راه اندازی مجدد اجباری نیز پاسخ نمی دهد، احتمالاً دلیل آن تخلیه باتری است. اگر سعی کرده اید آن را شارژ کنید و شارژ نمی کنید، احتمالاً به این دلیل است که سیستم در حالی که دستگاه به دلیل خالی شدن باتری خاموش است، دیگر پاسخ نمی دهد. نگران نباشید زیرا شما نیز می توانید چنین مشکلی را برطرف کنید. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:

  1. آداپتور برق را به پریز برق کار کنید.
  2. Galaxy S21 خود را با استفاده از کابل شارژ اصلی به آن متصل کنید.
  3. صرف نظر از این که تلفن علامت شارژ را نشان می دهد یا خیر، حداقل 10 دقیقه آن را به شارژر متصل کنید.
  4. پس از آن، کلیدهای کاهش صدا و روشن / خاموش را به مدت 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  5. اگر لوگو نشان داده شد، هر دو کلید را رها کنید و این مشکل را برطرف می کند. فقط اجازه دهید دستگاه شما روند بوت شدن را ادامه دهد و در کوتاه ترین زمان می توانید از آن استفاده کنید.

با این حال، اگر این مشکل نیز برطرف نشود، احتمالاً مشکل سخت افزاری است و ممکن است لازم باشد تلفن خود را نزد تکنسین ببرید.

و این همان کاری است که شما باید برای بازنشانی یخ زده Samsung Galaxy S21 انجام دهید. امیدواریم این راهنمای عیب یابی ساده مفید بوده باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایش گلکسی A50 سامسونگ

مقالات مرتبط:

‌بستن برنامه‌های هنگ کرده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =