نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایا و معایب گوشی های سامسونگ/ گوشی های سامسونگ یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند در بازار هستند و دلیل خوبی هم دارند. آنها طیف گسترده ای از ویژگی های در دسترس را دارند که به همه، ارائه می دهد. مطمئناً نمی‌توانید با دستگاه‌های خود اشتباه کنید، اما شرایط استثنایی ممکن است شما را مجبور به بررسی مزایا و معایب گوشی‌های سامسونگ کند. گوشی های سامسونگ گوشی های عالی هستند که برای اهداف مختلف استفاده می شوند.

آنها بهترین فناوری دوربین موجود در هر گوشی را ارائه می دهند و شما می توانید دوربین های آنها را با برخی از بهترین دوربین های دیجیتال موجود در بازار مقایسه کنید. آنها همچنین دارای بهترین صفحه نمایش، فناوری پیشرفته و نازک و در عین حال قدرتمند هستند. چند سالی است که سری گوشی های سامسونگ گلکسی یکی از محبوب ترین ها در سطح جهانی بوده است. سامسونگ با فروش بیش از یک میلیارد دستگاه، فاصله زیادی با سایر برندهای گوشی هوشمند دارد.

مزایا و معایب گوشی های سامسونگ

مزایای گوشی سامسونگ چیست؟

سامسونگ مدل های مختلفی از گوشی ها دارد، اما سری گلکسی یکی از بهترین هاست. ضد آب است، به این معنی که می توانید از آن در زیر باران یا حتی هنگام شنا استفاده کنید. همچنین دارای ویژگی های دوربین شارپ است تا بتوانید عکس های عالی بگیرید. ویژگی های دیگر به معنای واقعی کلمه مزیت های اضافه شده گوشی های سامسونگ است که قابل ذکر است.

کیفیت تصویر Crystal Clear

سری گلکسی سامسونگ به خاطر دوربین عالی اش شناخته شده است. مزایای داشتن یک دوربین گوشی با کیفیت خوب بی پایان است، از ثبت تمام آن لحظات خاص گرفته تا افزودن فیلترها و ویژگی های ویرایش در صورت لزوم. به عنوان یک عکاس خبری، زمانی که به دوربین DSLR خود دسترسی ندارید، می توانید بهترین استفاده را از گوشی های هوشمند سامسونگ ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر بلندگوی خارجی Galaxy A9

وضوح صفحه نمایش بهینه

گوشی های هوشمند سامسونگ چیزی را به همه ارائه می دهند. صفحه نمایش گوشی های سامسونگ یکی از بهترین های موجود است. روشن است و وضوح بالا با عمق رنگ چشمگیر دارد. صفحه‌نمایش‌ها معمولاً بزرگ‌تر از سایر تلفن‌ها هستند، که مرور را آسان‌تر می‌کند و هنگام پیمایش در وب‌سایت‌ها یا برنامه‌های مورد علاقه‌تان، سریع روی آن‌ها سوایپ کنید.

صفحه نمایش با وضوح بیشتر نیز می تواند هنگام تماشای فیلم یا مشاهده تصاویر مفید باشد. اگر دوست دارید سریال‌ها یا برنامه‌های وب مورد علاقه خود را تماشا کنید، گوشی‌های سامسونگ بهترین گزینه برای بهبود تجربه شما هستند.

 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی است. این بدان معناست که می توانید گوشی خود را بدون هیچ گونه آسیبی در آب فرو ببرید یا آن را با گرد و غبار بپوشانید. همچنین برای افرادی که به طور مکرر دست خود را روی گوشی خود دارند بسیار مناسب است. از آنجایی که نیازی به نگرانی در مورد قرار گرفتن گوشی در معرض آب یا گرد و غبار نیست، گوشی های سامسونگ بهترین جایگزین برای برخی از برندهای گران قیمت شده اند.

 صفحه نمایش بزرگ مزیت رایج گوشی های سامسونگ است

حتی اگر بودجه شما برای خرید گوشی هوشمند بسیار محدود باشد، خرید گوشی با صفحه نمایش بزرگ یکی از مزایای اصلی استفاده از گوشی سامسونگ است. ارگونومی آن نیز بسیار خوب است و شما می توانید یک معامله عادلانه را برای خودتان درست کنید. برخلاف سایر گوشی‌ها، سامسونگ این موضوع را در نظر گرفته است که مردم می‌خواهند از گوشی‌های خود با یک دست استفاده کنند.

با تلفن‌های سامسونگ، می‌توانید برای پیمایش عکس‌ها، پیام‌ها و موارد دیگر، انگشت خود را در هر نقطه از صفحه به بالا یا پایین بکشید. همچنین ویژگی هایی مانند راه اندازی سریع وجود دارد، بنابراین لازم نیست هر بار که یک برنامه را باز می کنید قفل گوشی خود را باز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف و ادغام مخاطبین تکراری در گوشی

 حالت Split Screen Mode

یکی از مزیت های اصلی گوشی های هوشمند سامسونگ این است که می توانید کارهای بیشتری را به طور همزمان انجام دهید. مدل‌های اخیر دستگاه‌های سامسونگ به شما امکان می‌دهند با جابه‌جایی بین برنامه‌ها، چند کار را انجام دهید، که در طولانی‌مدت باعث صرفه‌جویی در زمان و ناامیدی می‌شود.

با حالت تقسیم صفحه در گوشی‌های سامسونگ، دو برنامه در کنار هم نشان داده می‌شوند، بنابراین کپی کردن متن از یک برنامه به برنامه دیگر بدون از دست دادن کار فعلی یا خروج کامل از یک برنامه همیشه آسان است. اگر می‌خواهید از چندین حساب رسانه اجتماعی به طور همزمان استفاده کنید، گوشی‌های سامسونگ نیز دارای ویژگی‌هایی مانند چند پنجره هستند.

معایب گوشی های سامسونگ چیست؟

اگرچه به ندرت ایراداتی در دستگاه های سامسونگ یافت می شود، اما هر محصول مبتنی بر فناوری مجموعه ای از معایب خاص خود را دارد. قبل از خرید آنلاین یا آفلاین گوشی های سامسونگ، باید از چندین معایب آن آگاه باشید.

 عمر باتری

یکی از معایب گوشی های سامسونگ این است که عمر باتری تا حد ممکن خوب نیست. همانطور که گفته شد، شرکت های گوشی های هوشمند برای بهبود عمر باتری و بهبود آن تلاش زیادی کرده اند. رزولوشن بالاتر، کیفیت تصویر HD، سرعت پردازش، نرخ تازه‌سازی و غیره ممکن است برای کاربران عالی به نظر برسد، اما این موضوع به باتری گوشی شما نیز فشار می‌آورد. در نهایت، گوشی سامسونگ شما سریعتر تخلیه می شود.

 گران است

یکی از معایب گوشی های سامسونگ گران بودن آنهاست. مسائل مربوط به هزینه باعث رشد بسیاری از رقبای سامسونگ مانند هواوی، اوپو و ویوو شده است که گوشی‌های هوشمند مشابه یا بهتری را به کاربران ارائه می‌دهند. سامسونگ همچنین در بین بسیاری از مردم محبوبیتی ندارد زیرا بسیاری آنها را به عنوان تلفن های قدیمی می دانند. پس از اتمام گارانتی، خرید جایگزین چقدر می تواند گران باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری Galaxy S20

 حجیم و درهم

گوشی های سامسونگ حجیم و زمخت هستند که برای برخی از کاربران یک عیب بزرگ است. به دلیل این فرم فاکتور، بر خلاف آیفون، حمل گوشی های سامسونگ در جیب یا کیف دستی چندان راحت نیست.

یکی دیگر از مشکلات گوشی های هوشمند سامسونگ این است که برای استفاده بهینه باید تجهیزات اضافی مانند قاب محافظ یا محافظ صفحه و قاب پشتی یا قاب ها را خریداری کنید.

 برای اجرا به فضا و قدرت زیادی نیاز دارید

گوشی‌های سامسونگ می‌توانند برای گیمرها، حرفه‌ای‌های کسب‌وکار و کسانی که با فایل‌های حجیم سر و کار دارند، انتخابی عالی برای مدیریت باشند. با این حال، کاربران معمولی گوشی های هوشمند ممکن است متوجه شوند که گوشی آنها فضای ذخیره سازی کافی ندارد.

حتی اگر یکی با ظرفیت ذخیره سازی داده بزرگ موجود باشد، داشتن آن بسیار گران است. این محدودیت تلفن های سامسونگ گاهی اوقات شما را در در نظر گرفتن نیازهای ذخیره سازی اطلاعات خود شگفت زده می کند.

 عدم پشتیبانی از روت کردن یکی از معایب عمده گوشی های سامسونگ است

گوشی‌های هوشمند ریشه‌دار همان چیزی هستند که توسعه‌دهندگان برای تغییر و سفارشی‌سازی گوشی‌های خود بر اساس نیازهای خود به آن توجه می‌کنند. متاسفانه اکثر گوشی های سامسونگ از روت پشتیبانی نمی کنند.

این مشکل می تواند یکی از معایب عمده گوشی های سامسونگ باشد اگر قبلاً بدون اطلاع قبلی یکی از آنها را خریداری کرده باشید.

خدمات تعمیر موبایل سامسونگ

3.7/5 (3 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =