نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا سامسونگ گلکسی نوت 8 هنگام راه اندازی یک برنامه، بسیار کند شروع به کار کرد

تاخیر، یخ زدگی و عملکرد ضعیف از جمله مسائلی است که ممکن است پس از چند ماه استفاده از گوشی با آن مواجه شوید. این مشکلات مربوط به عملکرد ممکن است بسته به عادت شما، برنامه هایی که استفاده می کنید و میزان داده هایی که در تلفن خود ذخیره کرده و ذخیره کرده اید رخ دهد. به عبارت دیگر، دشوار است که بفهمیم مشکل واقعاً چیست.

در حال حاضر، برخی از خوانندگان ما که صاحب سامسونگ گلکسی نوت 8 هستند، از تأخیر هنگام راه اندازی برنامه ها شکایت کرده اند و گفته می شود که این گوشی به کندی شروع به کار کرده است. Note 8 دارای سخت افزار واقعاً چشمگیر و ویژگی های پیشرفته به همراه جدیدترین سیستم عامل است، با این حال، بسیاری از کاربران از مسائل مختلف اینجا و آنجا شکایت دارند. بنابراین، در این پست، من به چند موضوع می پردازم به امید اینکه بتوانیم به خوانندگان خود که با ما تماس گرفته اند کمک کنیم.

اگر شما یکی از دارندگان این تلفن هستید و در حال حاضر با مشکل مشابهی مواجه شده اید، خواندن این مقاله را ادامه دهید زیرا ممکن است برای شما مفید باشد. با این حال، اگر به دنبال راه حلی برای مسئله دیگری هستید، از صفحه عیب یابی Note 8 ما دیدن کنید زیرا قبلاً برخی از رایج ترین مشکلات این دستگاه را برطرف کرده ایم. برای یافتن موارد مشابه در مورد خود، صفحه را مرور کنید و با خیال راحت از راه حل ها و راه حل های ما استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با مشکلات رایج گوشی سامسونگ گلکسی S21

عیب یابی Note 8 که به تأخیر می افتد و کند اجرا می شود

هدف از این راهنمای عیب یابی این است که ما بدانیم چرا یک گوشی ممتاز مانند نوت 8 هنوز عقب مانده و کند شده است. ما سعی می کنیم همه احتمالات را در نظر گرفته و آنها را یکی یکی منتفی کنیم تا بتوانیم تعیین کنیم که مشکل واقعاً چیست. سپس، می توانیم راه حلی را تدوین کنیم که ممکن است مشکل را برای همیشه برطرف کند. با همه موارد گفته شده، در اینجا آنچه به شما پیشنهاد می کنم در مورد این مسائل انجام دهید…

تلفن خود را در حالت ایمن مشاهده کنید

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که مشکلات را بدون انجام هرگونه روش پیچیده جدا کنیم. با اجرای تلفن خود در حالت ایمن، همه برنامه های شخص ثالث را موقتاً غیرفعال می کنید. این روش بسیار مهم است زیرا به احتمال زیاد علت تأخیر و کندی برخی از برنامه های شخص ثالثی است که نصب کرده اید. منطقی است که اگر تلفن به طور عادی در این حالت کار می کند، بدگمانی ما تأیید می شود. روش بعدی این است که برنامه هایی را پیدا کنید که مشکل ایجاد می کنند و حذف آنها را حذف کنید.

در حال حاضر، این است که چگونه تلفن خود را در حالت ایمن اجرا می کنید…

  • دستگاه را خاموش کنید.
  • کلید پاور را در کنار صفحه نام مدل فشار داده و نگه دارید.
  • وقتی “SAMSUNG” روی صفحه ظاهر شد، کلید روشن / خاموش را رها کنید.
  • بلافاصله پس از رها کردن کلید پاور، کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  • نگه داشتن کلید کاهش صدا تا زمانی که راه اندازی مجدد دستگاه به پایان برسد.
  • حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
  • با مشاهده حالت ایمن، کلید کاهش صدا را رها کنید.
این مطلب را از دست ندهید   بازیابی با برنامه EaseUS MobiSaver

با فرض اینکه تلفن شما هنگام باز کردن برنامه ها دیگر تأخیر ندارد و در این حالت بدون مشکل و سریع کار می کند، مقصر را پیدا کرده و آن را حذف نصب کنید.

  • از صفحه اصلی، انگشت خود را روی یک نقطه خالی بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
  • روی تنظیمات> برنامه ها ضربه بزنید.
  • روی برنامه مورد نظر در لیست پیش فرض ضربه بزنید یا روی نماد 3 نقطه> نمایش برنامه های سیستم برای نمایش برنامه های از پیش نصب شده ضربه بزنید.
  • روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید.
  • روی حذف نصب ضربه بزنید.
  • برای تأیید دوباره روی حذف نصب ضربه بزنید.

ممکن است مجبور شوید بیش از یک برنامه را حذف نصب کرده و تلفن خود را چندین بار راه اندازی مجدد کنید تا در حین عیب یابی تست شود. اما اگر این کار برای سریعتر کارکردن دستگاه شما لازم است، ارزشش را دارد.

تنظیم مجدد برنامه هایی که باعث تاخیر و یخ زدگی می شوند

بیایید در این مرحله فرض کنیم که این مشکل زمانی ظاهر می شود که تلفن شما در حالت ایمن کار می کند یا پس از حذف برنامه های مشکوک، کار بعدی این است که برنامه هایی را که مستقیماً مشکل را ایجاد می کنند بازنشانی کنید. به عنوان مثال، اگر نوت 8 شما هنگام باز کردن فیس بوک عقب می افتد، با پاک کردن حافظه پنهان و داده های آن، آن را بازنشانی کنید. این احتمال وجود دارد که این فقط یک مشکل جزئی برنامه باشد…

  1. از صفحه اصلی، انگشت خود را روی یک نقطه خالی بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
  2. روی تنظیمات> برنامه ها ضربه بزنید.
  3. روی برنامه مورد نظر در لیست پیش فرض ضربه بزنید یا روی نماد 3 نقطه> نمایش برنامه های سیستم برای نمایش برنامه های از پیش نصب شده ضربه بزنید.
  4. روی ذخیره سازی ضربه بزنید.
  5. روی پاک کردن داده ها و سپس تأیید ضربه بزنید.
  6. روی پاک کردن حافظه پنهان ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با حافظه SD

همچنین به شما پیشنهاد می کنم برنامه هایی را که دارای به روزرسانی های موجود هستند به روز کنید زیرا ممکن است مشکل سازگاری نیز باشد. بهتر است در این مرحله به طور کامل…

  1. از صفحه اصلی، انگشت خود را روی یک نقطه خالی بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
  2. روی Play Store ضربه بزنید.
  3. روی کلید منو و سپس روی برنامه های من ضربه بزنید. برای اینکه برنامه های خود را به طور خودکار به روز کنید، روی منو> تنظیمات و سپس روی به روز رسانی خودکار برنامه ها ضربه بزنید تا کادر انتخاب را انتخاب کنید.
  4. یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:
  • روی Update [xx] ضربه بزنید تا همه برنامه ها با به روزرسانی های موجود به روز شوند.
  • روی یک برنامه جداگانه ضربه بزنید و سپس روی Update ضربه بزنید تا یک برنامه واحد به روز شود.

مقالات مرتبط:

روشن نشدن وای فای موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =