نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مشکل روشن نشدن وای فای موبایل سامسونگ را حل کنیم؟

گاهی‌اوقات هیچ یک از دیوایس‌های هوشمندی که از آن‌ها استفاده می‌کنیم، نمی‌توانند به شبکه وای فایی که به آن دسترسی داریم، متصل شوند که در این حالت مشکل از وای فای است؛ اما گاهی‌اوقات همه دیوایس‌ها به وای فای وصل می‌شوند به جز موبایل که در این حالت مشکل از گوشی است. عوامل متعددی موجب روشن نشدن وای فای موبایل می‌شوند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل: فعال بودن بلوتوث، حالت پرواز، حالت ذخیره باتری و بروز اختلالات نرم‌افزاری می‌باشند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بیشتر با عواملی در بروز این مشکل دست دارند آشنا شوید.

روش‌های حل مشکل روشن نشدن وای فای موبایل سامسونگ

بلوتوث گوشی را خاموش کنید

گاهی‌اوقات روشن بودن بلوتوث گوشی می‌تواند در عملکرد وای فای اختلال ایجاد کند و موجب روشن نشدن وای فای موبایل شود؛ به گونه‌ای که در برخی از گوشی‌های اندرویدی، زمانی که بلوتوث روشن است، وای فای یا عمل نمی‌کند یا ضعیف عمل می‌کند؛ با این وجود اگر بلوتوث گوشی شما فعال می‌باشد، بهتر است آن را غیرفعال کنید و بار دیگر وای فای گوشی خود را چک کنید.

حالت پرواز (Airplane Mode) را غیرفعال کنید

توجه داشته باشید که اگر حالت Airplane Mode یا همان حالت پرواز گوشی فعال باشد، تمامی راه‌های ارتباطی گوشی شما مانند: تماس، وای فای، بلوتوث و … غیرفعال خواهند شد؛ با این وجود از فعال نبودن حالت پرواز گوشی خود مطمئن شوید.

حالت ذخیره باتری (Power Mode) را غیرفعال کنید

یکی از بهترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند، حالت ذخیره باتری است که مصرف باتری گوشی شما را بهینه می‌کند. گاهی‌اوقات این قابلیت برای ذخیره شارژ باتری گوشی، قابلیت وای فای را به صورت خودکار غیرفعال می‌کند و همین مسئله موجب روشن نشدن وای فای موبایل می‌شود؛ بنابراین اگر حالت ذخیره باتری موبایل شما فعال می‌باشد، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اتصال صفحه نمایش

اتصالات وای فای گوشی را مجددا تنظیم کنید

برای خلاص شدن از شر مشکل روشن نشدن وای فای موبایل می‌توانید، اتصالات وای فای گوشی را مجددا تنظیم کنید اما چطور؟ ابتدا به قسمت Settings گوشی خود بروید و Wi-Fi را انتخاب کنید. سپس روی نام شبکه وای فای خود چند ثانیه نگه دارید تا یک پنجره کوچک نمایان شود. در این پنجره می‌توانید گزینه Network Forget را انتخاب کنید و پس از آن مجددا شبکه وای فای موردنظر را جستجو کرده و دوباره پسورد آن را وارد کنید و به آن وصل شوید.

سیستم‌عامل گوشی را آپدیت کنید

گاهی‌اوقات این مشکلات نرم‌افزاری هستند که موجب روشن نشدن وای فای موبایل می‌شوند؛ که یکی از رایج‌ترین آن‌ها آپدیت نبودن سیستم‌عامل گوشی است؛ به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که سیستم‌عامل گوشی خود را آپدیت کنید تا شاید با انجام این کار مشکل روشن نشدن وای فای آن برطرف شود.

گوشی را ریست فکتوری کنید

آخرین راهی که می‌تواند مشکل روشن نشدن وای فای موبایل شما را برطرف کند، ریست فکتوری گوشی یعنی بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه است؛ منتهی بهتر است قبل از انجام این کار از اطلاعاتی که در گوشی خود دارید بکاپ بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =