چگونه Samsung Galaxy Note 8 خود را که مدام خراب می شود و هنگ می کند، برطرف کنید
عیب یابی Galaxy Note 8 دو مورد از رایج ترین نشانه هایی که نشان می دهد سامسونگ گلکسی نوت 8 شما دارای مشکل سخت افزاری است، زمانی است که شروع به خرابی و یخ زدگی می کند. اما نکته ای که در مورد این مسائل وجود دارد این است که حل آنها بسیار آسان است یا حداقل این امکان وجود دارد که بتوانید آنها را به تنهایی برطرف کنید. اگر به دنبال راه حلی برای مشکل دیگری هستید، پس از آن به صفحه عیب یابی ما بروید زیرا ما قبلاً به برخی از رایج ترین مسائل گزارش شده توسط خوانندگان خود پرداخته ایم. برای پیدا کردن مسائلی که مشابه شما هستند، صفحه را مرور کنید و از راهکارهای پیشنهادی خود استفاده کنید.
عیب یابی Galaxy Note 8 که مدام یخ می زند و خراب می شود
ما موارد زیادی را مشاهده کرده ایم که در آن برنامه های شخص ثالث باعث ایجاد درگیری در سیستم می شوند و در نتیجه، تلفن هر چند ثانیه یا بیشتر یخ می زند و مواقعی نیز وجود دارد که به طور کامل خراب می شود و واکنش نشان نمی دهد. مشکل انجماد ممکن است یک مشکل جزئی به نظر برسد، اما می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی تر در سیستم باشد، به همین دلیل ضروری است که عیب یابی خود را آغاز کرده و این احتمال را که فقط یک موضوع مربوط به برنامه است، آغاز کنیم. با همه موارد گفته شده، در اینجا مواردی که باید در این مورد انجام دهید ذکر شده است…
Galaxy Note 8 خود را مجدداً راه اندازی مجدد کنید
این به منظور رد این احتمال است که این مسائل به دلیل برخی ناهماهنگی ها در سیستم است. با انجام مجدد راه اندازی اجباری، تلفن قطع باتری را شبیه سازی می کند که باعث می شود خاطرات آن تازه شود و به طور عادی راه اندازی شود.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه کاهش صدا و کلید پاور را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. سپس تلفن شما به طور عادی راه اندازی مجدد می شود و پس از فعال شدن، مشاهده خود را ادامه دهید تا بدانید آیا خرابی ها و یخ زدگی هنوز باقی مانده است یا خیر. و اگر چنین کردند، به روش بعدی بروید.
نکته 8 خود را در حالت ایمن رعایت کنید
همانطور که قبلاً اشاره کردم، همیشه این احتمال وجود دارد که این مشکلات ناشی از یک یا دو برنامه باشد، به همین دلیل در این بخش می خواهم تلفن خود را در حالت ایمن مشاهده کنید. در این محیط، همه برنامه های شخص ثالث به طور موقت غیرفعال می شوند، بنابراین اگر یکی از آنها باعث ایجاد مشکل شود، خرابی و فریز رخ نمی دهد. به این ترتیب Note 8 خود را در حالت ایمن شروع می کنید…
- دستگاه را خاموش کنید.
- کلید پاور را در کنار صفحه نام مدل فشار داده و نگه دارید.
- وقتی “SAMSUNG” روی صفحه ظاهر شد، کلید روشن / خاموش را رها کنید.
- بلافاصله پس از رها کردن کلید پاور، کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
- نگه داشتن کلید کاهش صدا تا زمانی که راه اندازی مجدد دستگاه به پایان برسد.
- حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
- با مشاهده حالت ایمن، کلید کاهش صدا را رها کنید.
با فرض اینکه تلفن شما می تواند در این حالت با موفقیت شروع به کار کند، کار بعدی که باید انجام دهید این است که برنامه ای را که باعث مشکل شده است پیدا کنید و سپس آن را حذف نصب کنید. ممکن است مجبور شوید بیش از یک برنامه را حذف نصب کرده و تلفن خود را بیشمار بار راه اندازی کنید تا این مشکل برطرف شود.
- از صفحه اصلی، انگشت خود را روی یک نقطه خالی بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
- روی تنظیمات> برنامه ها ضربه بزنید.
- روی برنامه مورد نظر در لیست پیش فرض ضربه بزنید یا روی نماد 3 نقطه> نمایش برنامه های سیستم برای نمایش برنامه های از پیش نصب شده ضربه بزنید.
- روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید.
- روی حذف نصب ضربه بزنید.
- برای تأیید دوباره روی حذف نصب ضربه بزنید.
از طرف دیگر، اگر تلفن حتی در حالت ایمن خراب یا یخ زد یا حتی حذف نصب برنامه های مشکوک را به پایان رساندید، به سراغ روش بعدی بروید.
همه حافظه پنهان سیستم را حذف کنید تا جایگزین شوند
بعد از اینکه روش حالت ایمن و مشکل همچنان ادامه داشت، وقت آن است که از زاویه دیگری به این مشکل نگاه کنید زیرا ممکن است این یک مشکل سیستم عامل باشد. ابتدا به دنبال کش سیستم می رویم. برخی از آنها ممکن است خراب شده و باعث این مشکل شده باشند، بنابراین ما سعی می کنیم همه آنها را حذف کنیم تا با موارد جدید جایگزین شوند…
- دستگاه را خاموش کنید.
- کلید افزایش صدا و کلید Bixby را فشار داده و نگه دارید، سپس کلید روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید.
- وقتی لوگوی سبز اندروید نمایش داده شد، همه کلیدها را رها کنید (قبل از نمایش گزینه های منوی بازیابی سیستم Android، “نصب سیستم به روزرسانی” حدود 30 تا 60 ثانیه نشان داده می شود).
- کلید کاهش صدا را چندین بار فشار دهید تا “پاک کردن پارتیشن کش” برجسته شود.
- برای انتخاب دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
- کلید کاهش صدا را تا زمانی که «بله» برجسته شود فشار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
- وقتی پارتیشن wipe cache کامل شد، “Reboot system now” برجسته می شود.
- برای روشن کردن مجدد دستگاه، کلید روشن / خاموش را فشار دهید.
به مشاهده خود ادامه دهید تا بدانید آیا عملکرد گوشی شما بهبود یافته و آیا خرابی و یخ زدگی از بین رفته است. اگر چیزی تغییر نکرد، روش بعدی ممکن است کمک کند.
همه تنظیمات تلفن خود را بازنشانی کنید
این اساساً درست مانند تنظیم مجدد کارخانه است که هیچ یک از پرونده ها و داده های شما حذف نمی شوند، فقط تنظیمات. در رفع مشکلاتی که مربوط به تنظیمات نادرست در دستگاه شما است بسیار مثر است. این کار ایمن، آسان و م effectiveثر است و از شما می خواهم این مراحل را دنبال کنید تا ببینید آیا این روش می تواند تغییری ایجاد کند یا خیر …
- برای دسترسی به صفحه برنامه ها، از صفحه اصلی، انگشت خود را از مرکز صفحه به بالا یا پایین بکشید.
- حرکت کنید: نماد تنظیمات> پشتیبان گیری و بازنشانی.
- در بخش بازنشانی، روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.
- اطلاعات را مرور کرده و روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.
- در صورت ارائه، پین، گذرواژه یا الگوی فعلی را وارد کنید.
- برای تأیید، اطلاعات را مرور کرده و روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.
اگر بعد از انجام عیب یابی Galaxy Note 8 یخ زدگی و خرابی ادامه پیدا کرد، چاره ای جز تنظیم مجدد گوشی ندارید.
مقالات مرتبط: