نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صفحه سفید مرگ در گوشی سامسونگ/ اندروید یکی از بهترین سیستم عامل های موبایل است. اگر مدتی است که از یک گوشی سامسونگ اندرویدی استفاده می کنید، احتمالاً همه مشکلاتی را که ممکن است در این دستگاه ها با آن مواجه شوید، می دانید. یکی از این مشکلات سفید شدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ شماست. هنگامی که این مشکل صفحه سفید مرگ رخ می دهد، نمی توانید از تلفن خود استفاده کنید زیرا از صفحه سفید عبور نمی کند. بنابراین، چگونه صفحه سفید را در گوشی سامسونگ اندرویدی تعمیر کنیم؟ خوشبختانه چندین راه حل برای این مشکل وجود دارد.

صفحه سفید مرگ در گوشی سامسونگ

صفحه سفید مرگ چیست؟

اساساً، هنگامی که این مشکل رخ می دهد، صفحه نمایش گوشی سامسونگ شما کاملاً سفید می شود. شما چیزی جز رنگ سفید روی صفحه نمایش خود نمی بینید. همه منوها و گزینه های شما از بین رفته است. اگر از یک رایانه ویندوزی هستید، می‌توانید آن را با مشکل صفحه آبی مرگ که در دستگاه ویندوز خود با آن مواجه هستید مقایسه کنید.

چرا صفحه گوشی سامسونگ من سفید می شود؟

چرا صفحه سامسونگ من سفید شده است؟ شما واقعا نمی توانید بگویید چه چیزی باعث صفحه سفید مرگ در دستگاه شما می شود. با این حال، دلایلی وجود دارد که در اکثر گوشی سامسونگ هایی که این مشکل را تجربه می کنند، رایج است.

  • برنامه های مشکل دار اندروید – یکی از دلایل رایج این مشکل، برنامه هایی است که روی گوشی سامسونگ خود نصب کرده اید. هر برنامه کاملاً سازگار یا بدون اشکال نیست. وقتی برنامه‌ای را نصب می‌کنید که با آن مشکل دارد، برنامه باعث می‌شود گوشی سامسونگ شما تمام صفحه سفید شود.
  • فضای خالی ناکافی در تلفن – پر کردن حافظه تلفن شما آسان است. اگر حافظه گوشی سامسونگ شما رو به اتمام است، ممکن است این دلیل احتمالی باشد که شما با مشکل صفحه سفید مرگ در دستگاه خود مواجه هستید.
  • فضای ذخیره سازی ناکافی – از ذخیره فایل های موقت سیستم توسط گوشی سامسونگ شما جلوگیری می کند. بدون این فایل ها، گوشی سامسونگ شما نمی تواند بالا بیاید و بنابراین تنها چیزی که می بینید صفحه سفید است و هیچ چیز دیگری روی گوشی سامسونگ شما نیست.
  • مشکل سیستم – ممکن است مشکلی در سیستم داخلی گوشی سامسونگ اندروید شما وجود داشته باشد. یافتن و تشخیص این مسائل داخلی سخت است، اما این مشکلات معمولاً به فایل‌های سیستم اصلی مربوط می‌شوند. هنگامی که یک فایل سیستمی خراب شود یا به دلایلی در دسترس نباشد، تلفن شما ممکن است در صفحه نوشتن قرار بگیرد.
  • آسیب فیزیکی به تلفن اندرویدی – ممکن است گوشی سامسونگ شما آسیب فیزیکی به آن وارد شده باشد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که در نهایت گوشی سامسونگ خود را در جایی بیاندازید یا چیزی واقعاً سنگین را روی تلفن قرار دهید که باعث آسیب داخلی به دستگاه شود.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کابل اتصال ثانویه اتصال شارژر Galaxy S20

چگونه صفحه سفید مرگ اندروید را تعمیر کنیم؟

تا زمانی که مشکل مربوط به سیستم تلفن شما باشد، می توانید از روشی برای دور زدن آن استفاده کنید. در این بخش 6 روش برای رفع مشکل صفحه نمایش سفید در موبایل به شما پیشنهاد می کنیم.

رفع 1. کش و داده های برنامه معیوب را پاک کنید

چگونه صفحه سفید مرگ را در اندروید خود تعمیر کنم؟ اگر از برنامه ای که این مشکل را ایجاد می کند آگاه هستید و می توانید به نحوی به تلفن خود دسترسی پیدا کرده و وارد تنظیمات شوید، می توانید داده های برنامه مشکل ساز را حذف کنید و این ممکن است مشکل را برای شما برطرف کند. با حذف داده‌ها و حافظه پنهان، از حساب کاربری خود در برنامه خارج می‌شوید، اما این کار برنامه واقعی را حذف نمی‌کند.

  • برنامه تنظیمات را باز کنید و روی Apps & Notifications ضربه بزنید.
  • برنامه ای را که فکر می کنید باعث ایجاد مشکل شده است را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • روی Storage & cache ضربه بزنید و سپس روی Clear cache و سپس Clear storage ضربه بزنید.

رفع 2. مشکل سیستم اندروید را تعمیر کنید

به احتمال زیاد نمی توانید برنامه های مشکل دار یا معیوب را تشخیص دهید یا با برخورد با برنامه های تلفن اندرویدی خود، مشکل صفحه نمایش سفید را برطرف نکنید. در این صورت ممکن است به جای آن با مشکل سیستم اندروید مواجه شوید و باید از ابزار حرفه ای تعمیر سیستم اندروید استفاده کنید تا موبایل خود را از این مشکل خلاص کنید. DroidKit تازه توسعه یافته – ابزار تعمیر اندروید می تواند بهترین انتخاب شما باشد! ویژگی “رفع مشکلات سیستم” آن به بسیاری از کاربران اندرویدی کمک کرده است تا بسیاری از مشکلات سیستم اندروید را از جمله یخ زدگی صفحه گوشی سامسونگ، صفحه سیاه مرگ، کار نکردن صفحه لمسی و غیره برطرف کنند.

آخرین نسخه DroidKit را دریافت کنید و مراحل دقیق زیر را انجام دهید تا تلفن Android خود را دوباره کار کند.

مرحله 1. DroidKit را رایگان نصب کنید و برنامه را در رایانه خود باز کنید > روی حالت System Fix در وسط صفحه خوش آمدگویی کلیک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی سامسونگ Galaxy A10

مرحله 2. در صفحه System Fix، می توانید یادداشت ها را قبل از زدن دکمه Start برای شروع فرآیند بخوانید.

مرحله 3. DroidKit به طور خودکار با کد PDA Android مطابقت می‌کند > اگر صفحه زیر را می‌بینید، روی Download Now کلیک کنید تا بسته سیستم‌افزاری را دریافت کنید که برای تعمیر مشکل سیستم استفاده می‌شود.

مرحله 4. هنگامی که سیستم عامل دانلود شد، لطفاً دستورالعمل قرار دادن تلفن خود را در حالت دانلود دنبال کنید > برای ادامه روی دکمه Next ضربه بزنید. پس از تکمیل فرآیند Fix، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

رفع 3. برنامه مشکل ساز را حذف کنید

اگر حذف کش و داده ها مشکل را برای شما حل نکرد، کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که برنامه را به طور کلی حذف کنید. با این کار تمام تنظیمات برگزیده شخصی شما ذخیره شده در برنامه حذف می شود.

اگر فایل APK برنامه را دارید یا اگر برنامه در فروشگاه Play در دسترس است، همیشه می‌توانید برنامه را دوباره نصب کنید، در صورتی که واقعاً نیاز به انجام این کار دارید.

  • به برنامه تنظیمات بروید و برنامه‌ها و اعلان‌ها را انتخاب کنید.
  • برنامه ای را که می خواهید از گوشی سامسونگ خود حذف کنید پیدا کنید.
  • روی گزینه ای که می گوید Uninstall می باشد ضربه بزنید تا برنامه حذف شود.

رفع 4. برنامه های خود را به حافظه داخلی منتقل کنید

حتی اگر گزینه ای برای جابجایی و اجرای برنامه های خود از کارت SD وجود دارد، همیشه باید سعی کنید و از برنامه های خود از حافظه داخلی استفاده کنید. این به این دلیل است که برنامه ها قرار است از حافظه داخلی گوشی سامسونگ اجرا شوند.

اگر برنامه‌های شما به کارت SD منتقل می‌شوند و از آنجا آن‌ها را اجرا می‌کنید، این ممکن است دلیل مشکل صفحه سفید مرگ باشد. می توانید این مشکل را با انتقال برنامه ها به حافظه داخلی برطرف کنید.

  • برنامه رایگان انتقال به کارت SD را روی تلفن خود نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید، روی منو ضربه بزنید و انتقال به تلفن را انتخاب کنید.
  • برنامه های خود را انتخاب کنید تا آنها را به حافظه داخلی منتقل کنید.

رفع 5. بازنشانی کارخانه ای گوشی سامسونگ اندروید

اگر گوشی سامسونگ اندرویدی شما همچنان صفحه سفید مرگ را هنگام روشن کردنش نشان می دهد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که گوشی سامسونگ خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. با این کار تمام داده های شما، از جمله فایل های مشکل دار شما پاک می شود، بنابراین بهتر است قبل از انجام این کار، از داده های مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش سرعت اینترنت در گوشی سامسونگ گلکسی

ارزش این را دارد که این روش را امتحان کنید، و می توانید این کار را حتی زمانی که گوشی سامسونگ شما بوت نمی شود، انجام دهید.

  • بازنشانی گوشی سامسونگ از تنظیمات:
  • برنامه تنظیمات را باز کنید و روی System ضربه بزنید.
  • روی Reset options در صفحه زیر ضربه بزنید.
  • پاک کردن همه داده ها (بازنشانی به تنظیمات کارخانه) را انتخاب کنید.

رفع 6. تلفن را به مرکز تعمیر بیاورید

اگر نکات ذکر شده نتوانست به شما کمک کند تا از این مشکل خلاص شوید، گوشی سامسونگ شما هم اکنون باید تعمیر شود. در غیر این صورت، آخرین راه حل شما این است که آن را به مرکز تعمیر گوشی سامسونگ ببرید. معمولاً وقتی نمی‌توانید مشکل نرم‌افزاری را خودتان حل کنید یا اگر گوشی سامسونگ شما از نظر فیزیکی آسیب دیده است، باید این کار را انجام دهید.

یک فروشگاه خدمات پس از فروش قابل اعتماد در اطراف خود پیدا کنید، تلفن خود را به آنجا بیاورید و اجازه دهید تکنسین ها مشکل را برای شما بررسی کنند.

علت سفید شدن صفحه گوشی سامسونگ

عوامل مختلفی می‌تواند علت تغییر رنگ صفحه گوشی شما به رنگ سفید باشد. که اگر مشکلات نرم‌افزاری سفید شدن صفحه گوشی سامسونگ شما باشد، بتوانید با استفاده از آن‌ها مشکل گوشی را برطرف کند.

۱. فورس ریستارت گوشی سامسونگ

برای فورس ریستارت کردن گوشی سامسونگ و برطرف کردن تغییر رنگ صفحه گوشی سامسونگ، کلید کاهش صدا و دکمه پاور را برای حدود ۷ تا ۱۰ ثانیه به‌طور همزمان فشار دهید و نگه دارید. اگر بعد از اولین ریستارت، مشکل همچنان ادامه داشت، این کار را چند بار دیگر تکرار و نتیجه را بررسی کنید.

2. برگرداندن رنگ صفحه نمایش Samsung Galaxy S10

Samsung Galaxy Screen Inversion را روشن/خاموش کنید.

از صفحه اصلی، انگشت خود را از مرکز نمایشگر به بالا یا پایین بکشید تا به صفحه برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید. این دستورالعمل‌ها فقط برای Standard mode و Home screen layout اعمال می‌شوند.

وارد تنظیمات شوید.

روی گزینه Visibility enhancements ضربه بزنید.

Color inversion switch را انتخاب کنید.

نحوه مجدد بازنشانی دستگاه های گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =