نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل روشن نشدن گوشی گلکسی S7

آیا دلیل روشن نشدن گوشی گلکسی S7 خود را می دانید؟ آیا می دانید چگونه باید این مشکل را برطرف کنید؟ تلفن همراه شما بخش مهمی از زندگی، کار و بازی شما است. در این مقاله ، زمانی که تلفن همراه شما به درستی کار نمی کند، ما می توانیم به شما در رفع آن کمک کنیم. از بازنشانی تبلت Galaxy گرفته تا تعمیر چاپگر آفلاین، کارشناسان ما 24 ساعته در دسترس هستند تا شما را دوباره راه اندازی کنند. اگر Samsung Galaxy® S7 شما روشن نشود چه کاری باید انجام دهی؟ با ما همراه باشید.

روشن نشدن گوشی گلکسی S7

Samsung Galaxy S7 خود را اجباری راه اندازی مجدد کنید

ممکن است S7 شما روشن نشود زیرا سیستم از کار افتاده است. این همچنین به این معنی است که وقتی دکمه روشن/خاموش را فشار می‌دهید یا وقتی به شارژر متصل است، دستگاه شما پاسخ نمی‌دهد. برای حل این مشکل، دکمه های کاهش صدا و پاور را به طور همزمان به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. اگر سیستم واقعاً از کار بیفتد و شارژ باتری باقی بماند، تلفن شما دوباره راه اندازی می شود.

باطری را شارژکن

اگر گلکسی S7 شما حتی پس از راه‌اندازی مجدد اجباری روشن نمی‌شود، آن را شارژ کنید. اگر تلفن شما هنوز پاسخ نمی دهد، آن را به مدت 10 دقیقه وصل کنید، سپس سعی کنید دوباره آن را به اجبار راه اندازی کنید. هنوز هیچی؟ سعی کنید آن را مانند حالت عادی روشن کنید.

گلکسی اس 7 خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید

هنوز شانسی ندارید؟ گاهی اوقات یک برنامه معیوب می تواند مقصر باشد. سعی کنید دستگاه خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید—این کار به طور موقت همه برنامه های شخص ثالث را غیرفعال می کند. در اینجا به این صورت است:

  1. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  2. هنگامی که لوگوی Samsung Galaxy S7 را روی صفحه نمایش خود مشاهده کردید، کلید پاور را رها کرده و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  3. دکمه کاهش صدا را نگه دارید تا زمانی که گوشی شما راه اندازی مجدد تمام شود.
  4. وقتی «حالت ایمن» را در گوشه سمت چپ پایین صفحه مشاهده کردید، دکمه کاهش صدا را رها کنید.
این مطلب را از دست ندهید   روش تعویض مجموعه اتصال شارژ Galaxy S21

گلکسی اس 7 خود را در حالت بازیابی مجدد راه اندازی کنید

اگر یک برنامه دلیل روشن نشدن S7 شما نیست، ممکن است یک مشکل سخت افزاری باشد. یک راه آسان برای پیدا کردن وجود دارد. سعی کنید دستگاه خود را در حالت بازیابی مجدد راه اندازی کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که از گوشی خود بدون سیستم عامل معمولی آن استفاده کنید.

  1. دکمه های پاور، صفحه اصلی و افزایش صدا را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. پس از ظاهر شدن لوگوی Samsung Galaxy S7 به نگه داشتن آنها ادامه دهید.
  2. وقتی آرم Android™ را روی صفحه نمایش خود مشاهده کردید، هر سه دکمه را رها کنید و حدود یک دقیقه صبر کنید.
  3. از دکمه کاهش صدا برای انتخاب پاک کردن پارتیشن کش استفاده کنید
  4. انتخاب خود را با دکمه پاور تأیید کنید، سپس چند دقیقه صبر کنید تا پاک کردن کامل شود
  5. از دکمه کاهش صدا برای انتخاب Reboot system now استفاده کنید.
  6. از دکمه روشن/خاموش برای تایید انتخاب خود استفاده کنید، سپس منتظر بمانید تا گوشی شما راه اندازی مجدد شود.

هنگامی که S7 شما در حالت بازیابی قرار می گیرد، باید دوباره به طور معمول کار کند. در غیر این صورت، ممکن است وقت آن رسیده باشد که تنظیمات کارخانه را بازنشانی کنید یا با متخصص تعمیر گوشی گلکسی تماس بگیرید.

گلکسی S7 خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

اگر همه چیز را امتحان کرده اید و گلکسی S7 شما هنوز روشن نمی شود، آخرین راه حل شما این است که بازنشانی کارخانه ای انجام دهید. با این کار اطلاعات گوشی شما پاک می‌شود و آن را به تنظیمات پیش‌فرض باز می‌گرداند، بنابراین فقط در صورتی این کار را امتحان کنید که از تمام اطلاعات مورد نیاز شما در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه شده باشد.

  • دکمه های افزایش صدا و صفحه اصلی را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید.
  • در حالی که آن دکمه ها را پایین نگه داشته اید، دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که RECOVERY BOOTING را در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش خود مشاهده کنید—سپس همه دکمه ها را رها کنید.
  • Wipe data/factory reset را از صفحه بازیابی Android انتخاب کنید. از دکمه های میزان صدا برای چرخش در میان گزینه های خود و از دکمه روشن/خاموش برای انتخاب استفاده کنید.
  • بله را انتخاب کنید، سپس منتظر بمانید تا تنظیمات کارخانه تکمیل شود.
  • گزینه Reboot system now را انتخاب کنید، سپس منتظر بمانید تا فرآیند ریست کامل شود.
این مطلب را از دست ندهید   حذف و ادغام مخاطبین تکراری در گوشی

آیا می دانید: خطرات روت کردن گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =