نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 موبایل گلکسی اس 10. گزارش های زیادی مبنی بر اینکه کاربران گلکسی اس 10 پس از به روز رسانی دستگاه خود با مشکل مواجه شده اند، منتشر شده است. گاهی اوقات، به روز رسانی سیستم ممکن است در جهت مخالف باشد. اگر شما یکی از معدود کاربران متأسفانه Galaxy S10 هستید که مشکلات به‌روزرسانی دارند، ببینید برای رفع این مشکل چه کاری باید انجام دهید. ممکن است تعدادی از مشکلات به روز رسانی احتمالی وجود داشته باشد، بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم ارائه راه حل های کلی است.

 موبایل گلکسی اس 10

برطرف کردن مشکلات آپدیت موبایل گلکسی اس 10

مشکلات به‌روزرسانی در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. این راهنمای عیب‌یابی کوتاه به شما مراحلی را نشان می‌دهد که اگر پس از به‌روزرسانی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

راه‌اندازی مجدد دستگاه

ممکن است اشکال مختلفی از مشکلات مربوط به به روز رسانی در دستگاه Samsung Galaxy وجود داشته باشد. اگر پس از نصب به‌روزرسانی سیستم با مشکلی مواجه شدید، ممکن است ناشی از یک اشکال جزئی باشد. برخی از باگ های موقت به سادگی با راه اندازی مجدد موبایل گلکسی اس 10 برطرف می شوند.

پیشنهاد می کنیم قبل از انجام بقیه راه حل های زیر ابتدا گلکسی S10 خود را مجددا راه اندازی کنید. امیدوارم این به رفع مشکل کمک کند. این به ویژه زمانی مفید است که علت مشکل یک باگ موقت باشد که ممکن است از یک اشکال کدگذاری ناشی شود که پس از مدتی کارکردن دستگاه ایجاد می‌شود. تنظیم مجدد نرم اثرات روش “کشش باتری” را شبیه سازی می کند.

این سیستم و RAM را پاک می کند، بنابراین اگر اشکال از نشت حافظه یا کدگذاری ناکارآمد باشد، ممکن است کمک کند. برای انجام این کار کافی است دکمه های پاور و کاهش صدا را برای حدود 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید.

برای برخی از Galaxy S10 5G، ممکن است روش کمی متفاوت برای رسیدن به همان روش وجود داشته باشد. در اینجا چگونه است:

  • دکمه های Power + Volume Down را برای تقریباً 12 ثانیه یا تا زمانی که دستگاه چرخه روشن شود فشار دهید و نگه دارید. توجه: چند ثانیه زمان بگذارید تا صفحه حالت Boot Maintenance ظاهر شود.
  • از صفحه Maintenance Boot Mode، Normal Boot را انتخاب کنید. توجه: از دکمه های صدا برای چرخش در میان گزینه های موجود و دکمه پایین سمت چپ (زیر دکمه های صدا) برای انتخاب استفاده کنید. تا 90 ثانیه زمان بگذارید تا بازنشانی کامل شود.
  • اگر صفحه حالت Boot Maintenance نشان داده نمی شود، دستگاه شما آن را ندارد. کافی است منتظر بمانید تا دستگاه به طور کامل خاموش شود.
این مطلب را از دست ندهید   اتصال موبایل به تلویزیون

به‌روزرسانی حافظه پنهان سیستم

اگر مشکلات به‌روزرسانی گلکسی S10 شما پس از به‌روزرسانی سیستم شروع شده است، ممکن است مشکلی در حافظه پنهان سیستم وجود داشته باشد. این مجموعه ای از فایل های موقت است که توسط اندروید برای بارگیری سریع برنامه ها استفاده می شود. گاهی اوقات ممکن است به روز رسانی ها باعث خراب شدن حافظه پنهان سیستم شود که می تواند باعث کندی عملکرد و مشکلات دیگر شود. برای اطمینان از اینکه دستگاه شما دارای حافظه پنهان سیستم جدید است، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • موبایل گلکسی اس 10 را خاموش کنید.
  • کلید افزایش صدا و کلید Bixby را فشار داده و نگه دارید، سپس کلید پاور را فشار داده و نگه دارید.
  • هنگامی که لوگوی سبز رنگ اندروید نمایش داده شد، همه کلیدها را رها کنید («نصب به روز رسانی سیستم» برای حدود 30 تا 60 ثانیه قبل از نمایش گزینه های منوی بازیابی سیستم اندروید نشان داده می شود).
  • کلید کاهش صدا را چندین بار فشار دهید تا “wipe cache partition” برجسته شود.
  • برای انتخاب دکمه پاور را فشار دهید.
  • کلید کاهش صدا را فشار دهید تا «بله» برجسته شود و دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.
  • هنگامی که پارتیشن پاک کردن کش کامل شد، “Reboot system now” برجسته می شود.
  • برای راه اندازی مجدد دستگاه، کلید پاور را فشار دهید.

بازنشانی تنظیمات شبکه

برخی از مشکلات به روز رسانی پست در دستگاه های سامسونگ می تواند ناشی از پیکربندی نادرست شبکه باشد. گاهی اوقات، به روز رسانی های جدید ممکن است تنظیمات شبکه را تغییر دهد، که به نوبه خود ممکن است منجر به مشکلات شود. برای رفع مشکلات به‌روزرسانی Galaxy S10 به دلیل راه‌اندازی نادرست شبکه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از صفحه اصلی، روی یک نقطه خالی به بالا بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
  • روی مدیریت عمومی > بازنشانی > بازنشانی تنظیمات شبکه ضربه بزنید.
  • روی Reset settings ضربه بزنید.
  • اگر پین تنظیم کرده اید، آن را وارد کنید.
  • روی Reset settings ضربه بزنید. پس از تکمیل یک پنجره تأیید ظاهر می شود.
این مطلب را از دست ندهید   7 راه اتصال ایرپادها به گوشی سامسونگ

بازنشانی تنظیمات برگزیده برنامه موبایل گلکسی اس 10

بازنشانی تنظیمات برگزیده برنامه اغلب در بسیاری از مقالات عیب‌یابی اندروید نادیده گرفته می‌شود، اما وقتی نوبت به مشکلی مانند شما می‌رسد، ممکن است کمک زیادی کند. ممکن است یکی یا برخی از برنامه‌های پیش‌فرض شما به درستی تنظیم نشده باشد که باعث بروز این اشکال شود. از آنجایی که هیچ راهی برای دانستن درستی این حدس وجود ندارد، کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی اطمینان حاصل کنید که همه برنامه های پیش فرض روشن هستند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • برنامه تنظیمات را باز کنید.
  • روی Apps ضربه بزنید.
  • روی تنظیمات بیشتر در سمت راست بالا (نماد سه نقطه) ضربه بزنید.
  • بازنشانی تنظیمات برنامه را انتخاب کنید.
  • S10خود را ریستارت کنید و مشکل را بررسی کنید.

بوت شدن در حالت ایمن

یکی از دلایل رایج مشکلات اندروید، سیستم یا به روز رسانی آن نیست، بلکه برنامه ها است. به روز رسانی سیستم اندروید شما لزوماً به این معنی نیست که برنامه ها نیز به روز می شوند. گاهی اوقات، این می تواند مشکل ساز باشد زیرا برنامه های با کد ضعیف ممکن است پس از به روز رسانی با اندروید تداخل داشته باشند. اگر در این مرحله راه حلی برای مشکلات به‌روزرسانی Galaxy S10 خود پیدا نکرده‌اید، بررسی کنید که آیا یک برنامه شخص ثالث علت آن است یا خیر. برای انجام این کار، باید یک دستگاه را در حالت ایمن بوت کنید. در اینجا چگونه است:

  • برای راه اندازی مجدد به حالت ایمن:
  • دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید تا پنجره خاموش کردن ظاهر شود و سپس رها کنید.
  • خاموش کردن را لمس کرده و نگه دارید تا زمانی که فرمان Safe mode ظاهر شود، سپس رها کنید.
  • برای تأیید، روی Safe mode ضربه بزنید.
  • تکمیل فرآیند ممکن است تا 30 ثانیه طول بکشد.
  • پس از راه اندازی مجدد، “حالت ایمن” در پایین سمت چپ صفحه اصلی ظاهر می شود.
  • مشکل را با استفاده از دستگاه خود همانطور که معمولاً انجام می دهید بررسی کنید. تا زمانی که می توانید این کار را انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری گلکسی نوت 5

دلایل که باعث آپدیت نشدن موبایل گلکسی اس 10 می‌شود؟

پس از گزارش‌های متعدد کاربران، تصمیم گرفتیم این مسئله را بررسی کرده و لیستی از راه‌حلی برای آن‌ها ارائه بدهیم. همچنین دلایلی را که باعث ایجاد خطا شده است، بررسی کردیم.

تحریم: یکی از دلایل آپدیت نشدن گوشی شما تحریم باشد! در برخی موارد دیده شده که به دلیل موفق نشدن اتصال، تلفن همراه بروز نشده و هیچ اطلاعاتی از بروزرسانی بر روی موبایل ظاهر نمی شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای حل مشکل آپدیت نشدن گوشی سامسونگ، یا هر تلفن همراه دیگر حتما از نرم افزارهای گذر از تحریم استفاده نمایید.

تنظیمات: اگر یک مورد یا موارد بیشتری در تنظیمات گوشی شما اشتباه باشند و دستگاه به درستی پیکربندی نشده باشد، ممکن است در ویژگی‌های مهم که در طی فرایند آپدیت وجود دارند، تداخل پیش بیاید. در صورتی که اطلاعات کافی از تنظیمات گوشی ندارید بهتر است با کارشناسان تعمیر گوشی سامسونگ مشورت نمایید.

نرم‌افزار اشتباه: ممکن است که پرونده‌های مهم از به روزرسانی که بارگیری کرده‌اید، به دلیل اتمام روند آپدیت، گم شوند. تلاش برای به روزرسانی اندروید با نرم‌افزار ناقص می‌تواند ضمن به روزرسانی یا حتی بعد از اتمام مراحل به روزرسانی، عوارض بسیاری را به همراه داشته باشد.

بلوتوث: در برخی از موارد، گزارش شده است که عملکرد بلوتوث در عملکردهای مهم سیستم، تداخل ایجاد می‌کند. به همین دلیل هم روند به روزرسانی سیستم به درستی انجام نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه: رفع مشکل SMS در گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =