نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل SMS در گوشی. اگر در ارسال پیامک روی تلفن Android خود مشکل دارید، ممکن است مشکلی در گوشی سامسونگ ، گیرنده یا ارائه دهنده خدمات تلفن همراه شما وجود داشته باشد. خوشبختانه، رفع مشکل معمولاً بسیار آسان است. در واقع، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید سیگنال مناسبی دارید – بدون اتصال به شبکه، آن متن ها به جایی نمی رسند. اگر سیگنال خوب است و پیام‌ها هنوز ارسال نمی‌شوند، چند مرحله عیب‌یابی وجود دارد که می‌توانید برای رفع مشکل اندرویدی که پیامک ارسال نمی‌کند انجام دهید.

رفع مشکل SMS در گوشی

رفع مشکل SMS در گوشی

هنگام راه اندازی مجدد گوشی سامسونگ، از روش استاندارد استفاده نکنید، یعنی دکمه قفل را برای سه ثانیه نگه دارید و سپس روی خاموش کردن ضربه بزنید. در عوض، دکمه قفل و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا تلفن چرخه برق اجباری را انجام دهد. این روش خاموش کردن تلفن، دستگاه را بازنشانی می‌کند و اغلب اشکالات را برطرف می‌کند.

بررسی به روز رسانی راه رفع مشکل SMS در گوشی

اگر بازنشانی کار نکرد، باید بررسی کنید آیا به‌روزرسانی‌هایی وجود دارد که می‌توانید نصب کنید.

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. روی Software Update ضربه بزنید.
  3. اگر به روز رسانی در دسترس است، روی دانلود و نصب ضربه بزنید.
  4. روی Download now ضربه بزنید.

پاک کردن حافظه پنهان پیام های خود

در مرحله بعد، زمان پاک کردن حافظه پنهان برنامه پیام است که ممکن است خراب شود، به خصوص پس از به روز رسانی.

برای پاک کردن حافظه پنهان پیام خود، این مراحل سریع را دنبال کنید:

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. به پایین بروید و روی Apps ضربه بزنید.
  3. روی برنامه Messages ضربه بزنید.
  4. روی Storage ضربه بزنید.
  5. روی Clear cache در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   کشوی سیم کارت

چک کردن سیم کارت

بعد مطمئن شوید که سیم کارت گوشی سامسونگ شما به درستی نصب شده است. می‌توانید سینی سیم‌کارت را با استفاده از یک ابزار اختصاصی بیرون بیاورید یا با باز کردن یک گیره کاغذ کوچک و فشار دادن آن به سوراخ خروجی سینی. اگر کارت از نظر فیزیکی در جای خود نبود، احتمالاً دلیل مشکل همین بوده است.

مسدود شدن گیرنده پیام های شما

اگر پیام‌های متنی شما به گیرنده خاصی ارسال نمی‌شود، ممکن است به این دلیل باشد که آنها شماره شما را مسدود کرده‌اند. هیچ راه آسانی برای فهمیدن وجود ندارد زیرا وقتی کسی این کار را انجام داده است هشداری دریافت نمی کنید. با این حال، چند راه برای بررسی وجود دارد.

موارد زیر را امتحان کنید و مراقب علائم قرمز مسدود شدن باشید:

  • با شخص تماس بگیرید: اگر تماس شما به پست صوتی می‌رود، به این معنی است که او شما را مسدود نکرده است. با این حال، اگر به شما بگوید که شخصی که می‌خواهید با او تماس بگیرید در دسترس نیست، حتی پس از چندین تماس در زمان‌های مختلف روز، این احتمال وجود دارد که او شما را مسدود کرده باشد.
  • بررسی کنید که آیا آنها یک مخاطب پیشنهادی هستند: سعی کنید شماره تلفن شخص را حذف کنید و سپس بررسی کنید که آیا آنها دوباره به عنوان مخاطب پیشنهادی ظاهر می شوند یا خیر. اگر این کار را انجام دهند، احتمالاً شماره شما مسدود نشده است. اگر این کار را نکنند، پس این یک پرچم قرمز است.
  • به شخص دیگری پیامک ارسال کنید: سعی کنید به افراد دیگر پیامک ارسال کنید تا ببینید آیا آنها پیام های شما را دریافت می کنند یا خیر. اگر آنها به دیگران به جز این یک نفر مراجعه کنند، به احتمال زیاد شما مسدود شده اید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کشوی سیم کارت Galaxy S10e

قرار گرفتن پیامک ها به عنوان Spam

اگر افراد زیادی پیام‌های متنی شما را به‌عنوان هرزنامه گزارش کرده‌اند، که اگر از این شماره برای ارسال پیامک به مشتریان زیاد استفاده کنید، ممکن است این اتفاق بیفتد، اپراتورها می‌توانند شماره شما را در لیست سیاه قرار دهند. این بدان معناست که هر بار که می‌خواهید به شماره‌ای که متعلق به آن شرکت‌ها است پیامک ارسال کنید، فیلترهای هرزنامه آن‌ها از انتشار پیام شما جلوگیری می‌کند. بسته به شدت گزارش های هرزنامه، شماره شما می تواند به طور موقت یا دائم از ارسال پیامک منع شود.

پیشنهاد مطالعه: رفع عدم نمایش تماس دریافتی گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =