نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش رفع خطای گوگل پلی استور (بخش اول)

گوگل پلی استور یا همان “Google Play Store” منبع رسمی دانلود اپلیکیشن‌ و بازی‌های اندرویدی برای سیستم عامل اندروید به شمار می‌رود. اپلیکیشن گوگل پلی استور به طور پیش فرض در هر دستگاه اندرویدی نصب شده و می‌تواند توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرد. دانلود اپلیکیشن و بازی از گوگل پلی استور بستری را فراهم می‌کند که به موجب آن بدون هیچ شک و تردیدی در مورد آلوده بودن اپلیکیشن یا بازی مورد نظر به بدافزار یا ویروس بتوان آن را دانلود کرد. استفاده از منابع ناشناس به منظور دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی ممکن است مشکلاتی را به همراه آورد و کاربر را دچار پشیمانی کند.

اما استفاده از گوگل پلی استور گاها با مشکلاتی همراه می‌شود. پیغام‌های خطای متعددی برای اپلیکیشن گوگل پلی استور تعریف شده‌اند که هر یک از آن‌ها در شرایط خاصی نمایان شده و امکان استفاده از این اپلیکیشن را سلب می‌کنند.

پیغام خطای “Error Processing Purchase DF-BPA-09” در گوگل پلی استور

پیغام خطای “Error Processing Purchase DF-BPA-09″ معمولا در شرایطی نمایان می‌شود که قصد دانلود یک اپلیکیشن خاص را داشته باشید. در این شرایط با تلاش‌های مجدد به منظور دانلود همان اپلیکیشن هم مشکل پیش رویتان رفع نمی‌شود. برای رفع پیغام خطای ” Error Processing Purchase DF-BPA-09″ باید وارد بخش تنظیمات یا Settings دستگاه خود شده و مراحل زیر را دنبال کنید:

همانطور که اشاره شد ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Settings دستگاه خود شوید.

حال در لیست ارائه شده به دنبال بخش اپلیکیشن‌ها بگردید. این بخش با عناوینی نظیر Apps یا Application Manager نمایش داده می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   8 راه عیب یابی کندی گوشی سامسونگ

پس از مراجعه به بخش اپلیکیشن‌ها، تب با عنوان All را انتخاب کنید.

در لیست ارائه شده به دنبال گزینه Google Services Framework باشید و آن را انتخاب نمایید.

پس از یافتن گزینه Google Services Framework و انتخاب آن، گزینه Clear Data را انتخاب کرده و داده‌های این سرویس‌های گوگل را حذف کنید تا مشکل موجود برطرف شود.

اگر با انجام مراحل فوق مشکل مربوط به پیغام خطای ” Error Processing Purchase DF-BPA-09″ در دستگاهتان رفع نشد، توصیه می‌کنیم که از طریق کامپیوتر خود به سایت گوگل پلی استور مراجعه کرده و اپلیکیشن مورد نظر را توسط کامپیوترتان دانلود نموده و سپس در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. دقت داشته باشید که بدین منظور احتمالا باید قابلیت “Unknown Sources” دستگاه اندرویدی شما فعال باشد.

پیغام خطای 194 یا “Error 194” در گوگل پلی استور

پیغام خطای 194 یا “Error 194” هم معمولا زمانی رخ می‌دهد که با هدف دانلود یک اپلیکیشن یا بازی از گوگل پلی استور وارد عمل شوید. برای رفع این ارور یا پیغام خطا مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

حال گزینه Force Stop را انتخاب کنید.

سپس گزینه Clear Data را لمس نمایید تا داده‌های گوگل پلی استور دستگاهتان حذف شوند.

حال باید داده‌های بخش Google Play Services را هم به روش مشابه حذف کنید. بدین منظور پس از انجام مراحل فوق، مراحل زیر را انجام دهید:

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر سنسور اثر انگشت Galaxy J6

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Services را یافته و انتخاب کنید.

حال گزینه Force Stop را انتخاب کنید.

سپس گزینه Clear Data را لمس نمایید تا داده‌های Google Play Services یا سرویس‌های گوگل پلی در دستگاهتان حذف شوند.

اگر با انجام مراحل و موارد فوق پیغام خطای 194 یا “Error 194” همچنان توسط گوگل پلی استور ارائه شد از به روز بودن اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه را به روز رسانی نمایید تا مشکل مورد نظر حل شود.

 

«ادامه دارد…..»

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 8 =