نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش حذف فایل‎های دانلود شده در اندروید

ما روزانه فایل‌های مختلفی را روی موبایل خود دانلود می‌کنیم که این فایل‌ها به مرور زمان می‌توانند فضای قابل توجهی از حافظه موبایل اندروید ما را به خود اختصاص دهند و این مانع نصب برنامه‌های جدید یا انتقال فایل‌هایی دیگر به موبایل ما می‌شود. پس بهتر است پیش از پر شدن حافظه آن، نگاهی به پوشه دانلودهای موبایل اندرویدی خود بیاندازید و حذف فایل‎های دانلود شده را انجام دهید.

مراحل حذف فایل‎های دانلود شده

برای دسترسی به پوشه‌های درون موبایل اندروید خود نیاز به یک برنامه مدیریت کننده فایل (File Manager) دارید. اکثر سازندگان تلفن‌های اندرویدی درون آن‌ها یک فایل منیجر قرار می‌دهند که می‌توان از آن استفاده کرد. اما اگر موبایل شما همچین برنامه‌ای نداشت، می‌توانید از گوگل پلی یا دیگر فروشگاه‌ های نرم‌افزار اندروید یک فایل منیجر دانلود و نصب کنید. فایل منیجر پیشنهادی ما برای اندروید ES File Explorer نام دارد که برنامه‌ای رایگان، قدرتمند، و سریع است.

  1. برنامه مدیریت فایل (File Manager) را اجرا کنید.
  2. وارد پوشه Downloads شوید.

هنگام اجرای برنامه مدیریت فایل در اندروید، لیستی از پوشه‌های موجود در موبایل شما نمایش داده خواهد شد. از این لیست پوشه Downloads را انتخاب کنید.

  1. فایل‌های اضافی را انتخاب کنید.

پس از ورود به پوشه فایل‌های دانلودی، کافیست انگشت خود را روی یکی از فایل‌ها نگه دارید تا آن فایل انتخاب، و در کنار دیگر فایل‌ها جعبه‌های انتخاب ظاهر شود. حال می‌توانید با لمس بقیه فایل‌ها آن‌ها را انتخاب کنید.

  1. فایل‌ها را حذف کنید.

پس از انتخاب فایل‌های اضافی، برای حذف آن‌ها کلید حذف (به شکل سطل آشغال) را لمس کنید. در پنجره‌ای از شما پرسیده خواهد شد که آیا از تصمیم خود مطمئن هستید یا خیر. با لمس OK یا Delete فایل‌های مورد نظر حذف خواهند شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کانکتور شارژ Galaxy S20

در پایان اگر سوالی در مورد تعمیر و خرابی های موبایل داشته باشید می توانید به سایت مراجعه کرده و مشکل خود را ثبت نمایید کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =