نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع خطای تنظیمات متوقف شده نوت 8 به نظر می‌رسد تاخیر، یخ زدگی و سایر مسائل مربوط به عملکرد برخی از دارندگان Samsung Galaxy Note8 را دچار مشکل کرده است. در واقع، ما چندین شکایت از خوانندگان خود دریافت کرده ایم که گفته اند واحدهای آنها قبل از ظاهر شدن خطا “متأسفانه تنظیمات متوقف شده است” عقب می افتد و یخ می زند.

علت وجود این خطا

تنظیمات یک برنامه است اما مانند سایر برنامه ها نیست، این برنامه است که تمام تنظیمات دلخواه و تنظیمات شخصی شما را انجام می دهد. این برنامه همه ویژگی ها و برنامه های تلفن شما را پوشش می دهد به همین دلیل است که تلفن هنگام خرابی دچار تاخیر و یخ می شود. موارد مشابهی را در گذشته مشاهده کرده بودیم که مشکل فقط مربوط به برنامه بود، اما مواردی نیز وجود داشت که منجر به خطای مشابهی شد اما به دلیل مشکل سیستم عامل ایجاد شد.

برای اینکه بدانیم چرا این اتفاق می افتد، باید تلفن شما را عیب یابی کنیم و با این کار، باید همه احتمالات را در نظر بگیریم و آنها را تک تک رد کنیم تا بتوانیم بهترین راه را برای رفع آن تعیین کنیم. بنابراین، اگر شما یکی از دارندگان این تلفن بزرگ هستید و در حال حاضر با مشکلی مشابه مواجه شده اید، خواندن این مقاله را ادامه دهید زیرا ممکن است برای رفع این مشکل مفید واقع شود.

قبل از ادامه کار، اگر مشکلات دیگری با دستگاه خود دارید، از صفحه عیب یابی Note8 ما دیدن کنید و به دنبال مشکلاتی باشید که مشابه شما است. با خیال راحت از راه حل ها و راه حل های ما استفاده کنید. اگر هنوز به کمک ما احتیاج دارید، پرسشنامه ما را پر کنید و ارسال کنید یا با مرکز تعمیر گوشی سامسونگ با ما تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اسپیکر سامسونگ گلکسی نوت 5

Note 8 خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید

اگر برنامه های شخص ثالث ارتباطی با خطا داشته باشند، بلافاصله به ما اطلاع می دهد. برنامه های شخص ثالث برنامه هایی هستند که بارگیری کرده اید و روی تلفن خود نصب کرده اید. آنها بیشتر از برنامه های از پیش نصب شده مشکل ایجاد می کنند. معمولاً چنین مشکلی ممکن است به دلیل مشکلات سازگاری بین برخی برنامه ها و سیستم عامل باشد.

با اجرای Note 8 خود در حالت ایمن، در واقع همه برنامه های شخص ثالث را غیرفعال می کنید، بنابراین اگر یکی یا برخی از آنها باعث ایجاد مشکل شده باشد، پیام خطا در حالی که تلفن در آن حالت در حال اجرا است ظاهر نمی شود. به این ترتیب گوشی خود را در حالت ایمن راه اندازی مجدد می کنید…

  1. دستگاه را خاموش کنید.
  2. کلید پاور را در کنار صفحه نام مدل فشار داده و نگه دارید.
  3. وقتی “SAMSUNG” روی صفحه ظاهر شد، کلید روشن / خاموش را رها کنید.
  4. بلافاصله پس از رها کردن کلید پاور، کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  5. نگه داشتن کلید کاهش صدا تا زمانی که راه اندازی مجدد دستگاه به پایان برسد.
  6. حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
  7. با مشاهده حالت ایمن، کلید کاهش صدا را رها کنید.

عیب یابی نکته 8 با خطای (تنظیمات متوقف شده است)

بیشتر اوقات، پیام خطا “متأسفانه تنظیمات متوقف شده است” نشانه مشکل سیستم عامل است، اما ابتدا سعی کنیم ببینیم آیا برنامه های شما ارتباطی با آن دارند یا خیر. آنجاست که عیب یابی خود را آغاز می کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   روش تعویض مجموعه اتصال شارژ Galaxy S21

با فرض اینکه رفع خطای تنظیمات متوقف شده نوت 8 در این حالت نشان داده نمی شود، کار بعدی که باید انجام دهید این است که برنامه ای را که باعث مشکل شده است پیدا کرده و آن را حذف نصب کنید. می دانم که گفتن آن بسیار ساده تر از انجام دادن است، اما از برنامه هایی که اخیراً نصب کرده اید شروع کنید. هر بار که برنامه ای را حذف نصب می کنید، تلفن خود را در حالت عادی راه اندازی مجدد کنید تا در صورت وجود خطا همچنان امتحان کنید. به این ترتیب می توانید برنامه ای را از Note 8 خود حذف کنید…

  1. از صفحه اصلی، انگشت خود را روی یک نقطه خالی بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
  2. روی تنظیمات> برنامه ها ضربه بزنید.
  3. برنامه هایی را پیدا کنید که روی آنها مشکل ایجاد کرده و آنها را ضربه بزنید.
  4. روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید.
  5. روی حذف نصب ضربه بزنید.
  6. برای تأیید دوباره روی حذف نصب ضربه بزنید.
  7. برای امتحان کردن، تلفن را مجدداً راه اندازی کنید.

بازنشانی همه تنظیمات (در صورت امکان)

من متوجه هستم که ما با خطای “متأسفانه تنظیمات متوقف شده است” روبرو هستیم و هر بار که برنامه را باز می کنید ممکن است خراب شود. اما اگر هنوز می توانید به برخی از ویژگی ها یا گزینه ها دسترسی داشته باشید، سعی کنید همه تنظیمات را بازنشانی کنید. این اساساً درست مانند تنظیم مجدد کارخانه است که برنامه ها، پرونده ها و داده های شما حذف نمی شوند.

  1. برای دسترسی به صفحه برنامه ها، از صفحه اصلی، انگشت خود را از مرکز صفحه به بالا یا پایین بکشید.
  2. حرکت کنید: نماد تنظیمات> پشتیبان گیری و بازنشانی.
  3. در بخش بازنشانی، روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.
  4. اطلاعات را مرور کرده و روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.
  5. در صورت ارائه، پین، گذرواژه یا الگوی فعلی را وارد کنید.
  6. برای تأیید، اطلاعات را مرور کرده و روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض سینی سیم کارت Galaxy J6

با این حال، اگر امکان انجام این کار وجود ندارد، چاره ای جز انجام بازنشانی اصلی ندارید.

معنی پیام Unfortunately the internet has stopped چیست؟

امکان دارد این پیغام را به صورت های مختلفی متفاوت دریافت کنید. معنی پیغام این است که مرورگر شما متوقف شده است. اما چرا و چگونه؟

اصلی ترین دلیلی که باعث متوقف شدن برنامه های اندروید در گوشی می شود، این است که اختلالاتی در فایل های سیستمی به وجود آمده است. امکان دارد این اختلال به دلیل پاک شدن برخی از فایل های مربوط به سیستم عامل و حتی عدم به روز رسانی باشد. در مورد گزینه دوم، باید این نکته را بگوییم که نمی توان به صورت قطعی گفت که این مشکل با به روز رسانی سیستم عامل حل می شود اما در مواقعی این روش کار می کند.

مقالات مرتبط:

آشنایی با پیغام خطای 504 یا “Error 504” (بخش سوم)

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =