نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل تخلیه سریع گوشی / اخیراً تعداد فزاینده‌ای از کاربران اندرویدی شکایت دارند که باتری آندروید همانطور که کاربر فوق گفته است به سرعت تخلیه می‌شود. بنابراین کاربران باید هر چند ساعت یک بار گوشی ساموسنگ اندرویدی خود را شارژ کنند. و برخی دیگر با افت ناگهانی درصد باتری مواجه هستند، یا باتری حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود فقط در حال خالی شدن است. و عمر باتری دلیل مهمی است که چرا گوشی ساموسنگ به سرعت خالی می کند. پس چرا باتری گوشی ساموسنگ سریع خالی می شود؟ چگونه می توانیم تخلیه باتری را متوقف کنیم؟ در این راهنما، ما برخی از مراحل عیب یابی توصیه شده برای رفع تخلیه باتری گوشی ساموسنگ اندروید و صرفه جویی در باتری گوشی ساموسنگ خود را به شما نشان می دهیم.

رفع مشکل تخلیه سریع گوشی

چرا باتری من خیلی سریع تخلیه می شود؟

گوشی ساموسنگ به دلایل زیادی باتری را خالی می کند. در اینجا در این قسمت، چند دلیل رایج ذکر شده است.

استعمال مفرط

مهم نیست به چه دلایلی از تلفن خود زیاد استفاده می کنید، مانند برقراری تماس طولانی مدت، گرفتن تعداد زیادی عکس یا فیلم در کوتاه مدت، باتری به سرعت خالی می شود. عادت خوب استفاده از تلفن مطمئناً عمر باتری گوشی ساموسنگ را ذخیره می کند. و می‌توانید از اقداماتی که صفحه را به روش‌های مختلف روشن نگه می‌دارند در تنظیمات اجتناب کنید. به عنوان مثال، محدود کردن استفاده از برنامه‌های پس‌زمینه، کاهش روشنایی صفحه، خاموش کردن بلوتوث و غیره، می‌تواند تایم اوت نمایشگر را در گوشی ساموسنگ شما کوتاه کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فریم میانی گوشی گلکسی نوت 5

تلفن قدیمی است

خوب، یک تلفن قدیمی دارای یک باتری قدیمی است که برای همه شناخته شده است. بنابراین اگر عمر گوشی ساموسنگ شما بیش از 5 سال است، دیگر نمی‌توانید از خالی شدن باتری شکایت کنید. وقت آن است که گوشی ساموسنگ جدید را تغییر دهید یا باتری جدید را جایگزین کنید. به این ترتیب می توانید انرژی خود را ذخیره کنید.

استفاده در هنگام شارژ

این کار را نکن اگر همیشه در حین شارژ از آن استفاده می کنید، باتری بیش از حد گرم می شود که یکی از دلایلی است که باتری تلفن نمی تواند در طولانی مدت کار کند. و سرعت شارژ گوشی ساموسنگ را نصف می کند.

خیلی گرم یا خیلی سرد

باتری گوشی ساموسنگ وقتی سرد یا گرم است به سرعت خالی می شود زیرا شرایط شدید باعث می شود تلفن کار نکند یا بلافاصله باتری را از بین ببرد. و حتی اگر مشکلات تخلیه باتری را برطرف کرده باشید، می‌توانید راه‌هایی را نیز برای بهبود عمر باتری اندروید امتحان کنید.

رفع سریع تخلیه باتری در اندروید با DroidKit

DroidKit یک راه حل کامل اندروید برای هر کاربر برای رفع تمام مشکلات سیستم اندروید، باز کردن قفل تمام صفحه نمایش، دور زدن قفل FRP، بازیابی اطلاعات حذف شده بدون روت و غیره است.

با قابلیت تعمیر سیستم اندرویدی خود می توانید مشکلاتی از جمله تخلیه سریع باتری، خالی شدن باتری سالم سامسونگ، گیرکردن لوگوی سامسونگ، صفحه سیاه، کار نکردن صفحه لمسی و غیره را برطرف کنید. بنابراین می توانید ابتدا این نرم افزار را امتحان کنید تا مشکلات نرم افزاری گوشی ساموسنگ خود را دریافت کنید. درست شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض جک هدفون گلکسی نوت 4 سامسونگ

و برای رفع سریع تخلیه باتری اندروید سامسونگ می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1. آخرین نسخه DroidKit – Android System Repair را در رایانه خود دریافت کنید.

مرحله 2. DroidKit را راه اندازی کنید > دستگاه اندروید خود را متصل کنید و روی پانل رفع مشکلات سیستم ضربه بزنید.

مرحله 3. هنگامی که DroidKit دستگاه شما را شناسایی کرد، برای ادامه روی دکمه Start کلیک کنید.

مرحله 4. DroidKit به صورت خودکار با کد PDA دستگاه سامسونگ شما مطابقت دارد > سپس برای دانلود سیستم عامل روی Download Now کلیک کنید.

توجه: اگر کد PAD منطبقی وجود ندارد، باید دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید و کد PDA را دریافت کنید.

مرحله 5. پس از دانلود سیستم عامل، روی دکمه Fix Now کلیک کنید.

مرحله 6. دستگاه خود را در حالت دانلود قرار دهید.

مرحله 7. پس از اتمام، به طور خودکار شروع به تعمیر سیستم اندروید شما می کند. پس از تکمیل فرآیند تعمیر، صفحه ای مانند زیر را با موفقیت ثابت خواهید کرد. تمام مشکلات سیستم برطرف شده و دستگاه اندرویدی شما مجددا راه اندازی می شود.

نحوه غیرفعال کردن Background App Refresh

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =