نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با تمام کارهایی که تلفن های هوشمند امروزی قادر به انجام آن هستند، نگه داشتن باتری در طول روز آسان تر از انجام آن است. اما شاید تعجب کنید که بدانید یکی از بزرگترین تخلیه باتری گوشی (بدون ذکر اطلاعات تلفن) یک فرایند بی صدا است که در پس زمینه اجرا می شود، بیشتر بدون اینکه شما آن را بدانید: Background App Refresh. کارشناسان Asurion به مشتریان 24 ساعت شبانه روز کمک می کنند تا حداکثر استفاده را از فناوری، لوازم و اتصالات مورد نیاز خود ببرند – از جمله کشف راه هایی برای افزایش طول عمر باتری تلفن خود. در اینجا آنها آنچه را که باید در مورد Refresh App Background بدانید، از جمله نحوه خاموش کردن آن در گوشی سامسونگ، به اشتراک می گذارند.

Refresh App Refresh چیست؟

به روز رسانی برنامه در پس زمینه به برنامه های دستگاه شما اجازه می دهد تا به طور خودکار اطلاعات جدید را جستجو کنند، حتی اگر مستقیماً روی صفحه اجرا نمی شوند. به عنوان مثال، برنامه ایمیل شما در حال بررسی پیام های جدید است یا برنامه فیس بوک شما خبرهای شما را به روز می کند، حتی اگر در حال حاضر به طور فعال از برنامه استفاده نمی کنید.

Background App Refresh شما را مجبور نمی کند که هنگام راه اندازی برنامه منتظر دریافت اطلاعات جدید باشید. نه چندان خوب؟ این می تواند به طور بالقوه تلفن یا رایانه لوحی شما را در مورد عمر باتری و مصرف داده از بهترین عملکرد جلوگیری کند.

آیا Background App Refresh از داده ها استفاده می کند؟

بین به روزرسانی های ایمیل، پیام های متنی، فیلم ها و عکس ها، احتمالاً به خوبی از این واقعیت آگاه هستید که تلفن هوشمند شما روزانه مقدار زیادی اطلاعات را می سوزاند.

این مطلب را از دست ندهید   مهم ترین علل تخلیه باتری اندروید

با این حال، چیزی که ممکن است شما ندانید این است که تلفن هوشمند شما می تواند برای مواردی که به آنها احتیاج ندارید در حال سوختن باشد، مانند برنامه ها و سرویس هایی که به طور مداوم در پس زمینه اجرا می شوند و بدون اطلاع شما در حال به روز رسانی هستند. در حالی که یک برنامه کوچک احتمالاً از داده های زیادی استفاده نمی کند، این برنامه های کوچک می توانند بر برنامه داده شما تأثیر منفی بگذارند.

آیا Background App Refresh باتری شما را خالی می کند؟

Background App Refresh علاوه بر اینکه بر برنامه داده شما تأثیر منفی می گذارد، می تواند بر عمر باتری گوشی شما نیز تأثیر منفی بگذارد. در حالی که این ویژگی می تواند مفید باشد، به احتمال زیاد به اطلاعات به روز در مورد هر برنامه نصب شده در تلفن خود نیاز ندارید. محدود کردن تعداد برنامه هایی که به آنها اجازه می دهید از برنامه Refresh App Background استفاده کنند، برای عمر باتری تلفن شما مفید خواهد بود. سعی کنید آن را روی یکی از برنامه هایی که به طور مکرر به روز می شود (ما به دنبال شما، فیس بوک هستیم) خاموش کنید و ببینید آیا بهبودهایی را تجربه می کنید یا خیر.

اگر عمر باتری یا محدودیت داده های شما نگران کننده است، خوشبختانه راهی سریع برای متوقف کردن برنامه های پس زمینه وجود دارد.

نحوه خاموش کردن Refresh App Background در گوشی سامسونگ خود

  1. از صفحه شروع، نوار اعلان تنظیمات را به پایین بکشید.
  2. روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  3. در تنظیمات، روی اتصالات و سپس روی Data Usage ضربه بزنید.
  4. در بخش Mobile، روی استفاده از داده های تلفن همراه ضربه بزنید.
  5. برنامه ای را از زیر نمودار استفاده انتخاب کنید.
  6. روی خاموش کردن اجازه استفاده از داده های پس زمینه ضربه بزنید.
  7. این مراحل را برای هر برنامه ای که می خواهید استفاده از برنامه بازخوانی برنامه پس زمینه را محدود کنید، دنبال کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش بکاپ‌گیری اندروید

مقالات مرتبط:

خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =