نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ریست شدن مداوم گوشی. اگر تلفن Samsung شما به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود، نگران نباشید. این مشکلی است به نام حلقه راه اندازی مجدد، و چند راه آسان برای حل آن وجود دارد. در این مقاله به راحتی می توانید آن را برطرف می‌کنیم. در اینجا راهنمای ما در مورد دلایل ریست شدن مداوم گوشی سامسونگ قرار داده شده است.

ریست شدن مداوم گوشی

برداشتن باتری در ریست شدن مداوم گوشی

به همان اندازه که ممکن است ساده به نظر برسد، حذف باتری می تواند مشکل شما را برطرف کند. اگر سامسونگ شما باتری قابل جابجایی ندارد، دستگاه خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه خاموش کنید و آن را روشن کنید تا ببینید کار می کند یا خیر.

راه اندازی مجدد در حالت ایمن

گاهی اوقات، برنامه های شخص ثالث می توانند تلفن سامسونگ شما را فعال کنند. اگر مطمئن نیستید که کدام برنامه مقصر است، سعی کنید گوشی خود را در حالت Safe Mode مجددا راه اندازی کنید، که برنامه های بد را بررسی می کند. اگر دستگاه شما به طور معمول در حالت ایمن کار می کند، می توانید فرض کنید که یکی از برنامه های شخص ثالث شما باعث ایجاد حلقه راه اندازی مجدد شده است.

  • دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید. اگر تلفن شما دکمه روشن/خاموش جداگانه ندارد، از کلید ترکیبی که معمولاً برای خاموش کردن دستگاه استفاده می‌کنید استفاده کنید.
  • خاموش کردن را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که فرمان Safe Mode را مشاهده کنید، سپس روی Safe Mode ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کابل های اتصال Galaxy A9

استفاده از Recovery Mode

قرار دادن تلفن خود در حالت بازیابی می تواند اشکالات سامسونگ مانند حلقه های راه اندازی مجدد را برطرف کند. فقط این مراحل ساده را برای نحوه استفاده از Recovery Mode دنبال کنید.

گوشی های سامسونگ با دکمه های ولوم و پاور: گوشی خود را خاموش کنید، سپس دکمه روشن/خاموش و افزایش صدا را به مدت 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

گوشی های سامسونگ با دکمه های Bixby، Power و Volume: گوشی خود را خاموش کنید، سپس دکمه های Bixby، Power و Volume Up را فشار داده و به مدت 5 ثانیه نگه دارید. وقتی منوی بازیابی را دیدید رها کنید.

استفاده از حالت دانلود

وقتی گوشی خود را در حالت دانلود قرار می دهید، به روز رسانی های نرم افزاری را انجام می دهد که ممکن است مشکل حلقه راه اندازی مجدد گوشی شما را برطرف کند. در اینجا به این صورت است:

گوشی های سامسونگ با دکمه های پاور و ولوم: گوشی خود را خاموش کنید، سپس دکمه های افزایش صدا، کاهش صدا و پاور را همزمان فشار دهید و حدود 3 ثانیه نگه دارید.

گوشی های سامسونگ با دکمه های پاور، بیکسبی و ولوم: گوشی خود را خاموش کنید، سپس دکمه های کاهش صدا، بیکسبی و پاور را با هم به مدت 3 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

بازگشت گوشی سامسونگ به تنظیمات کارخانه

اگر همه چیز شکست خورد، می توانید بازنشانی کارخانه ای را امتحان کنید. این باید آخرین راه حل باشد، زیرا گوشی شما را به تنظیمات اولیه باز می گرداند. حتما ابتدا از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا مخاطبین، عکس ها، پیام ها و غیره خود را از دست ندهید.

  1. از مراحل ذکر شده در بالا برای راه اندازی گوشی خود در حالت بازیابی استفاده کنید.
  2. از صفحه بازیابی Android، از دکمه های افزایش/کاهش صدا برای رفتن به Wipe data/factory reset استفاده کنید و از دکمه روشن/خاموش برای انتخاب استفاده کنید.
  3. سپس Factory data reset را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   انتقال اطلاعات با برنامه MobileTrans

پیشنهاد مطالعه: چند ویژگی مخفی سامسونگ گلکسی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =