نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دانلود نکردن برنامه ها از Google Play گوشی. سامسونگ برنامه ها را دانلود نمی کند؟ در اینجا چند مورد برای رفع بارگیری سامسونگ در فروشگاه Google Play وجود دارد. چندین روش عیب‌یابی وجود دارد که کاربران در صورت مشکل در دانلود از فروشگاه Google Play، می‌توانند از آن استفاده کنند. اما اول، مهم ترین بخش در دانلود، اتصال به اینترنت پایدار است. کاربران باید ابتدا بررسی کنند که آیا می توانند با اتصال به اینترنت دانلود کنند یا خیر. با این راه، در اینجا چندین مورد برای رفع مشکل دانلود در فروشگاه Google Play وجود دارد، همانطور که سامسونگ توصیه می کند.

رفع مشکلات تخلیه باتری
رفع مشکلات تخلیه باتری

داده های فروشگاه Play را پاک کنید

یکی از راه حل های دانلود رایگان، پاک کردن کش و داده های فروشگاه Play است. برای انجام این کار، کاربران باید مراحل زیر را دنبال کنند:

ابتدا به منوی تنظیمات بروید. سپس به پایین بروید و روی Apps ضربه بزنید. این گزینه در Settings > Application Manager در نسخه های قبلی سیستم عامل اندروید نیز موجود است.

در مرحله بعد، کاربران باید به فروشگاه Google Play بروید، سپس روی آن کلیک کنید.

روی Storage snd کلیک کنید سپس کاربران می توانند گزینه Clear Data را ببینند، آن را انتخاب کرده و برای تایید روی OK کلیک کنند.

دانلود منیجر را بازنشانی کنید

گزینه دوم تنظیم مجدد دانلود منیجر است. برای انجام این کار، کاربران باید به تنظیمات مراجعه کنند. سپس به پایین اسکرول کنید و روی Apps ضربه بزنید. این گزینه در Settings > Application Manager در سیستم عامل های قبلی سامسونگ نیز موجود است. سپس، نماد فیلتر را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلفن گوشی سامسونگ شما همچنان خاموش است؟

پس از آن، گزینه Show system apps را تغییر دهید، سپس OK را فشار دهید. به دانلود منیجر بروید، سپس روی آن کلیک کنید. مطمئن شوید که برنامه روشن است (آیکون باید غیر فعال باشد).

در مرحله بعد برای بستن این برنامه دکمه Force Stop را فشار دهید. این هیچ تاثیری روی داده های دستگاه نخواهد داشت. برای تأیید، دکمه توقف اجباری را فشار دهید.

فضای ذخیره سازی موجود را بررسی کنید

هر برنامه‌ای که کاربران دانلود می‌کنند، گاهی اوقات ممکن است فضای کمی برای برنامه دیگری وجود داشته باشد که مانع دانلود از فروشگاه Goggle Play شود. با آن، بهتر است فضای ذخیره سازی موجود را بررسی کنید.

برای این کار به منوی تنظیمات بروید. به پایین پیمایش کنید و روی مراقبت از باتری و دستگاه-با سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر ضربه بزنید، این به عنوان مراقبت از دستگاه شناخته می‌شود، و گزینه‌های قابل مقایسه را ممکن است در نرم‌افزار جداگانه‌ای به نام Smart Manager پیدا کنید، اگرچه می‌توانید زیر تنظیمات > ذخیره‌سازی نیز بررسی کنید.

سپس روی Storage کلیک کنید. پس از آن، گزینه های ذخیره سازی موجود را بررسی کنید. اگر ظرفیت ذخیره سازی دستگاه کاربر کمتر از 1 گیگابایت باشد، کاربران باید مقداری فضا خالی کنند.

حساب Google را حذف و دوباره اضافه کنید

سامسونگ هنوز برنامه ها را دانلود نمی کند؟ راه حل دیگر برای رفع این مشکل حذف و اضافه کردن مجدد حساب گوگل در دستگاه کاربر است.

برای این کار، کاربران باید به منوی تنظیمات مراجعه کنند. به پایین اسکرول کنید تا به حساب‌ها و پشتیبان‌گیری بروید، که در سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر گاهی اوقات به عنوان Cloud and Accounts یا حساب‌ها شناخته می‌شود. سپس روی Accounts ضربه بزنید و سپس حساب Google خود را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خراب شدن ناگهانی برنامه در گوشی سامسونگ

پس از آن، با ضربه زدن روی Remove Account، حساب را حذف کنید. بسته به سیستم عامل، این گزینه ممکن است در زیر نماد More Choices در سمت راست بالای صفحه نمایش پیدا شود.

برای تأیید، روی Remove Account ضربه بزنید. هر اطلاعاتی که در طول این روش حذف شود، هر زمان که حساب مجدداً اضافه شود، در دستگاه دانلود می شود.

سپس، برای افزودن یک حساب کاربری، به سادگی روی آن ضربه بزنید. برو تو گوگل و سرچ کن اطلاعات حساب Google کاربر را پر کنید. و برای پایان، برای موافقت با شرایط و ضوابط Google ضربه بزنید.

همه برنامه های مرتبط را فعال کنید

در نهایت، کاربران باید تنظیماتی را انتخاب کنند که همه برنامه‌های مرتبط باید فعال باشند. مطمئن شوید که هیچ برنامه معلقی برای دانلود یا به روز رسانی در سامسونگ یا دستگاه اندرویدی کاربر وجود ندارد، زیرا ممکن است باعث شود دانلود بیشتر طول بکشد.

ابتدا به منوی تنظیمات بروید. به پایین بروید و روی Apps ضربه بزنید. این گزینه در Settings > Application Manager در سیستم عامل های قبلی نیز موجود است. بعد، نماد فیلتر را انتخاب کنید. سپس، سوئیچ Show System Apps را روی روشن قرار دهید. از منوی کشویی گزینه Disabled را انتخاب کنید، سپس OK کنید.

در فهرست برنامه‌های غیرفعال، به دنبال برنامه‌های مرتبط با Google Play Services یا Download Manager باشید. در صورت وجود، روی برنامه ضربه بزنید و سپس آن را فعال کنید.

اگر سامسونگ هنوز برنامه‌ها را دانلود نمی‌کند و هیچ یک از روش‌های بالا کمکی نکرده است، سامسونگ به کاربران توصیه می‌کند برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرند.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی های سامسونگ سری A در مقابل سری M

پیشنهاد مطالعه: 10 روش رفع مشکلات تخلیه باتری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 8 =