نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی دست خود را در دست می گیرید و می بینید که گوشی شما بدون دلیل خاصی خاموش است واقعاً گیج کننده است. آیا مطمئن هستید که باتری شارژ شده است و هیچ کس دیگری آن را خاموش نکرده است، پس چگونه خاموش شد؟ اگر تلفن شما به طور تصادفی خاموش می شود، ممکن است مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد. با این حال، در بیشتر موارد، شما به راحتی می توانید آن را خودتان اصلاح کنید. در این پست، روشهای ساده ای را برای رفع خاموش شدن خودکار تلفن به شما نشان خواهم داد.

مسائل سخت افزاری

معمولاً وقتی تلفن گوشی سامسونگ شما خاموش می شود، مشکل سخت افزاری است اما وقتی دوباره آن را روشن می کنید خوب کار می کند. بیایید ببینیم چگونه می توانید مشکلات سخت افزاری که باعث خاموش شدن تصادفی تلفن شما می شود را برطرف کنید.

آیا باتری به درستی کار می کند؟

شایع ترین علت خاموش شدن خودکار تلفن این است که باتری به درستی جا نمی گیرد. با فرسودگی، اندازه باتری یا فضای آن ممکن است در طول زمان کمی تغییر کند. این امر باعث می شود که هنگام تکان دادن یا تکان دادن گوشی، باتری کمی شل شده و خود را از اتصالات تلفن جدا کند.

برای تأیید این مشکل، تلفن خود را روشن کرده و آن را ملایم تکان دهید. اگر این حالت را خاموش نمی کند، گوشی خود را در یک دست بگیرید و به آرامی پشت آن را در کف دست دیگر خود بکشید. مطمئن شوید که قسمت باتری به کف شما ضربه وارد کرده تا به باتری فشار وارد کند. اگر تلفن خاموش است، زمان تعمیر باتری شل شده است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دکمه ولوم گلکسی نوت 4

راه حل نسبتاً ساده است. یک تکه کاغذ کوچک بردارید و آن را در قالب های مربعی تا کنید تا کمی ضخیم شود. حالا این کاغذ را در انتهای پایینی باتری روبروی کانکتورها وارد کنید. شما باید میزان کاغذ ضخیم را که باید با توجه به فضای شل ایجاد کننده مشکل ایجاد کنید، قضاوت کنید.

اگر این مشکل را برطرف نکرد، ممکن است مشکل از شل بودن قاب پشتی گوشی باشد. در چنین حالتی، همان کاغذ را در پشت باتری (بین باتری و قاب پشتی) قرار دهید و سپس جلد پشت را روی آن قرار دهید. اگر می توانید فضا را به اندازه کافی تنگ کنید، باید مشکل را برطرف کند.

باتری معیوب است

همچنین این احتمال وجود دارد که باتری شما آسیب ببیند و جریان نامناسب جریان منجر به خاموش شدن خودکار تلفن شود. خوشبختانه مشاهده وضعیت باتری تقریباً در هر گوشی گوشی سامسونگی با استفاده از کد شماره گیر مخفی بسیار آسان است.

برنامه شماره گیر تماس گوشی سامسونگ خود را باز کرده و این کد را وارد کنید*#*#4636#*#*. بلافاصله به صفحه جزئیات تلفن منتقل می شوید، روی “اطلاعات باتری” در اینجا ضربه بزنید. در اطلاعات باتری، مطمئن شوید که “سلامت باتری” “خوب” است. اگر چیزی غیر از آن است، باید باتری را تعویض کنید تا از خاموش شدن خودکار تلفن گوشی سامسونگ خود جلوگیری کنید. اگر این کد کار نمی کند، می توانید از برنامه AccuBattery گوشی سامسونگ برای مشاهده وضعیت باتری نیز استفاده کنید. این برنامه می تواند وضعیت باتری را نشان دهد و همچنین به افزایش طول عمر آن کمک کند. اگرچه من به وعده بعدی این برنامه شک دارم.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی با برنامه EaseUS MobiSaver

گرم شدن گوشی گوشی سامسونگ

علاوه بر این، اگر تلفن گوشی سامسونگ شما بیش از حد گرم می شود، می تواند دلیل خاموش شدن تصادفی نیز باشد. هنگامی که تلفن تا حدی گرم می شود که ممکن است به قطعات آسیب برساند، به طور خودکار خاموش می شود. حتی اگر از تلفن استفاده نمی کنید و فقط در اطراف شما خوابیده است، این اتفاق می افتد.

راه حل های زیادی برای مشکل گرمایش گوشی سامسونگ وجود دارد و می توانید از راهنمای گسترده من برای رفع مشکل گرم کردن تلفن گوشی سامسونگ برای رفع این مشکل پیروی کنید.

قاب گوشی را بردارید

یک قاب بزرگ گوشی یا قاب پشتی آن که قاب پشتی خود را جایگزین می کند نیز می تواند باعث از بین رفتن فضای باتری شود. اگر از چنین قاب گوشی استفاده می کنید، از تلفن بدون آن استفاده کنید تا ببینید مشکل را برطرف می کند یا خیر.

دکمه پاور گیر کرده

همچنین این احتمال وجود دارد که دکمه پاور گوشی شما گیر کرده یا خراب شده و تلفن را خاموش کنید. دکمه پاور را چندین بار فشار دهید و مطمئن شوید که بدون مشکل کار می کند. دکمه هنگام فشار دادن باید صاف باشد و همچنین هنگام رها کردن بلافاصله بیرون بیاید. اگر دکمه در داخل گیر کرده است، می توانید از موچین یا چیزی شبیه آن برای بیرون کشیدن استفاده کنید.

مقالات مرتبط:

شارژ نشدن موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 13 =