نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روت کردن گوشی سامسونگ / بسیاری از کاربران اندرویدی بدون اینکه بدانند روت کردن گوشی سامسونگ اندرویدی دارای معایب مختلفی است، گوشی سامسونگ های اندرویدی خود را روت کردند که می تواند برای همیشه به گوشی سامسونگ آنها آسیب برساند. بدون شک، روت کردن گوشی سامسونگ های اندرویدی مزایایی مانند مسدود کردن تبلیغات، تغییر تنظیمات و بسیاری موارد دیگر دارد، اما اگر گوشی سامسونگ اندرویدی شما پس از روت خراب شود، همه این ویژگی ها بی فایده است.

بنابراین، خطرات روت کردن گوشی سامسونگ شما چیست؟ و در اینجا، ما قصد داریم به معایب عمده روت کردن گوشی سامسونگ اشاره کنیم که به شما پاسخ روشنی می دهد که آیا روت کردن گوشی سامسونگ اندرویدی شما ایمن است یا خیر.

روت کردن گوشی سامسونگ

5 خطر و مضرات اصلی روت کردن اندروید

در ادامه 5 خطر اصلی روت کردن گوشی های اندرویدی به خصوص تلفن های همراه سامسونگ به شما معرفی می شوند.

گارانتی تلفن به پایان می رسد

عیب بزرگی که پس از روت کردن گوشی سامسونگ اندرویدی خود با آن مواجه خواهید شد، گارانتی گوشی سامسونگ شماست. اگر پس از روت کردن گوشی سامسونگ خود آسیبی به دستگاه شما وارد شود، سازندگان گوشی سامسونگ خدمات تعمیر را به صورت رایگان ارائه نمی دهند.

بدون شک، برنامه هایی برای روت کردن دستگاه شما وجود دارد، اما سازندگان می توانند تشخیص دهند که آیا گوشی سامسونگ شما روت شده است یا خیر. بنابراین، گارانتی تلفن را که می توانید بدون دستگاه روت کننده از آن لذت ببرید، کاملاً باطل می کند.

 به روز رسانی مشکلات

آیا روت کردن گوشی سامسونگ بی خطر است؟ در اینجا پاسخ دقیقی وجود ندارد، زیرا پس از روت کردن دستگاه اندرویدی خود هنگام به روز رسانی گوشی سامسونگ خود با مشکل مواجه خواهید شد. این اتفاق می افتد زیرا روت کردن دسترسی به فایل های ریشه را فراهم می کند. اگر با کمک برنامه‌های روت تغییرات نرم‌افزاری انجام داده‌اید، به‌روزرسانی‌های گوشی سامسونگ شما به درستی کار نمی‌کنند. ممکن است گوشی سامسونگ شما به طور کامل آسیب ببیند زیرا برای کارکرد صحیح گوشی سامسونگ لازم است نرم افزار آن را در زمان مناسب آپدیت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر گوشی

بنابراین، اگر از یک برنامه روت برای به روز رسانی آخرین سیستم عامل گوشی سامسونگ خود استفاده می کنید، راه درستی نیست. برای انتشار آخرین سیستم عامل گوشی سامسونگ خود توسط سازندگان صبور باشید.

 دسترسی ریشه

هنگامی که به گوشی سامسونگ خود دسترسی روت می کنید، مطمئناً سعی می کنید برخی از تنظیمات گوشی سامسونگ خود را مانند افزایش عملکرد گوشی سامسونگ تغییر دهید. اما، تغییر تنظیماتی که مجاز به انجام آن نیستید، می‌تواند واقعاً گوشی سامسونگ شما را مختل کند و ممکن است دستگاه خود را برای همیشه از دست بدهید. در حین انجام برخی تغییرات، از عواقب انجام این کار آگاه نیستید.

بسیاری از کاربران اندرویدی که می پرسند آیا روت کردن به گوشی سامسونگ من آسیب می زند، اکنون پاسخ اینجاست. دریافت هر امتیازی که در اختیار شما قرار نگرفته فقط هزینه دارد. هر گونه تنظیمات اشتباه روی گوشی سامسونگ شما واقعاً می تواند مشکلات بسیار زیادی ایجاد کند. بنابراین، هرگز بدون دانستن نتایج آن، تغییراتی در پردازنده خود ایجاد نکنید.

 کاهش عملکرد

با یک گوشی سامسونگ روت شده مطمئناً با مشکلات عملکرد گوشی سامسونگ خود مواجه خواهید شد و نمی توانید هیچ کاری را روی گوشی سامسونگ خود به آرامی انجام دهید. بسیاری از کاربران اندروید اپلیکیشن روت را برای افزایش عملکرد گوشی سامسونگ و عمر باتری خود نصب می کنند. اما، آن‌ها نمی‌دانند که وقتی در نرم‌افزار گوشی سامسونگ خود تغییراتی ایجاد می‌کنند، در واقع مشکلات عملکردی را ایجاد می‌کنند که حتی پس از حذف برنامه ریشه نیز به سختی قابل حل است.

 احتمال بیشتر حمله ویروس

وقتی برنامه روت را روی گوشی سامسونگ خود دانلود می کنید، ویروس های زیادی را به گوشی سامسونگ اندرویدی خود دعوت می کنید که می تواند امنیت گوشی سامسونگ شما را در سطح بالایی از بین ببرد. انجام تغییرات در نرم افزار تلفن شما توصیه نمی شود زیرا نمی دانید چه چیزهایی در نرم افزار گنجانده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی گلکسی اس ۸

احتمال اینکه گوشی سامسونگ شما از طریق بدافزارها و حملات آلوده شود بسیار بیشتر است. داشتن حملات ویروسی یکی از معایب اصلی روت کردن گوشی سامسونگ اندرویدی است.

قسمت 2. نحوه پشتیبان گیری از گوشی سامسونگ اندروید قبل از روت کردن

از آنجایی که روت کردن گوشی سامسونگ‌های اندرویدی همه فایل‌های گوشی سامسونگ را خالی می‌کند، تهیه نسخه پشتیبان کامل از دستگاه شما قبل از روت کردن بسیار مهم است. با این حال، همانطور که می‌دانید روش‌های رایج فقط به شما اجازه می‌دهند از برخی از انواع فایل‌ها مانند عکس‌ها در گوشی سامسونگ‌های اندرویدی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر می خواهید یک نسخه پشتیبان کامل از گوشی سامسونگ اندرویدی خود تهیه کنید، باید از برخی ابزارهای پشتیبان گیری اطلاعات مانند AnyDroid بهره ببرید. بیش از هر چیز، فرآیند پیچیده ی پشتیبان گیری را تنها با یک کلیک ساده می کند. حالا بیایید نحوه بک آپ گیری از گوشی سامسونگ های اندرویدی را با یک کلیک بررسی کنیم.

مرحله 1. تلفن و رایانه خود را وصل کنید.

رایگان AnyDroid را در رایانه خود دانلود کنید و آن را اجرا کنید > تلفن اندروید خود را از طریق کابل USB به رایانه وصل کنید. می توانید برنامه AnyDroid را در تلفن اندروید خود دانلود کنید تا گوشی سامسونگ خود را بدون کابل USB و از طریق Wi-Fi به رایانه متصل کنید.

مرحله 2. حالت پشتیبان را انتخاب کنید.

برای انتقال فایل ها از دستگاه به رایانه، روی Content to Computer mode کلیک کنید.

مرحله 3. پشتیبان گیری از تلفن اندروید به کامپیوتر.

دسته بندی فایل هایی را که می خواهید به رایانه خود منتقل کنید انتخاب کنید > دکمه Next را بزنید و منتظر بمانید تا فرآیند انتقال به پایان برسد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای (متأسفانه تنظیمات متوقف شده است) در نوت 8

روش تعویض صفحه نمایشگر Galaxy S21

4/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =