نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با به روی کار آمدن شرکت های زیاد تولید موبایل، روزانه هزاران موبایل در سطح جهان گسترده شد. از این رو، چون تمام قطعات الکترونیکی، به احتمال خیلی زیاد خراب خواهند شد، نیاز به تعمیر موبایل رواج یافت.

نمایندگی تعمیر موبایل برندهای مختلف برای پاسخ گویی به مشتریان خود، در اقصی نقاط جهان افتتاح شد تا تعمیرات موبایل را انجام دهند.

آشنایی با مشکلات موبایل

نمایندگی تعمیرات موبایل به عنوان بخشی از شرکته مربوطه، تمام تعمیرات موبایل را با استفاده از قطعات اورجینال و اصل انام م دهد و با ارائه ضمانت نامه، خیال شما را راحت می کند.

تعمیر نرم افزاری موبایل

برای تعمیر نرم افزاری موبایل باید از تکنسین ها و کارشناسان حوزه نرم افزار کمک بگیرید. تعمیر  نرم افزار موبایل در سیستم عامل های اندروید یا آی او اس مسیر های جداگانه ای دارد. تعمیرکاران هر حوزه به صورت جداگانه اقدام به اجرای سرویس های تعمیراتی می کنند.

تعمیر نرم افزاری موبایل شامل مواردی از قبیل تعمیر خاموش شدن خودکار، کند شدن ، کار نکردن GPSGPS، هنگ کردن صفحه نمایش موبایل اپل، مشکلات آپدیت سیستم عامل ها، کار نکردن بلوتوث، داغ شدن موبایل

تعمیر سخت افزاری گوشی

تعمیرات سخت افزاری شامل مواردی از قیبل تعمیر یا تعویض باتری، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض قاب گوشی، تعمیر یا تعویض دکمه های گوشی و موارد از این دست است.

بدیهی است برای آنکه خدمات تعمیر سخت افزاری موبایل با کیفیت انجام شود، به آرشیوی مجهز و اصل از قطعات و تجهیزات جانبی نیاز است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اتصال شارژ Galaxy A80

خدمات ارائه شده در تعمیرات موبایل

خدامتی که در نمایندگی ها ارائه می شود، می توان گفت که کلی بوده و تمام قسمت های آن را شامل می شود که عبارت است از:

  1. تعمیر آبخوردگی موبایل
  2. تعمیر خروجی صدا گوشی
  3. تعمیر IC موبایل
  4. تعمیر صفحه نمایش شکسته
  5. تعمیر تاچ lcd
  6. تعمیر گلس شکسته
  7. تعویض سوکت شارژر
  8. و…

هزینه های تعمیر موبایل

امروزه تقریبا گوشی های بسیاری وارد بازار می شوند و هرکدام از تکنولوژی متفاوتی برخوردار هستند؛ از این رو نمی توان حدود قیمت تعمیر آنها را گفت اما نمایندگی تعمیرات موبایل الجی، با دریافت کمترین هزینه، در کمترین زمان بهترین تعمیر گوشی را انجام می دهد و برای اطمینان خاطر شمات، کارت گارانتی 6 ماهه هم در هنگام تحویل دستگاه ارائه می شود.

پس همین الان با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید که هر چه سریع تر فرآیند تعمیر موبایل شما شروع بشود و بتوانید مجددا از آن استفاده کنید.

چرا نمایندگی تعمیرات موبایل؟

این مرکز با برخورداری از کارشناسان و متخصصان توانمند، تمام مشکلات موبایل شما را رفعع می کند و پس از با ارائه خدمات پس از فروش، خیال شما را از جهت نیاز به تعمیر مجدد، راحت می کند.

این نمایندگی با فعالیت 10 ساله در حوزه تعمیرات موبایل، با مشکلات احتمالی آن آشناست و در عیب یابی و رفع نقص سریع آن مهارت به خصوصی دارد.

شما عزیزان می تواند برای ارتباط با مشاوران ما در رابطه نمایندگی تعمیرات موبایل تماس حاصل فرمایید و آنها شما را راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط:

روشن نشدن وای فای موبایل

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری گلکسی نوت 5
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =