نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعمیرات شیشه گوشی سامسونگ

آیا از تعمیرات شیشه گوشی سامسونگ چیزی می دانید؟ بسیاری از افراد از ما هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی های سامسونگ گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 8 پلاس را درخواست می کنند. با شنیدن این موضوع، بسیاری از مردم به طور قابل درک به این نکته اشاره می کنند که فقط شیشه آسیب دیده است – نه خود صفحه نمایش AMOLED – و می خواهند بدانند که آیا می توانیم آن را به تنهایی جایگزین کنیم یا خیر. ما این مقاله را نوشته ایم تا دلیل آن را توضیح دهیم.

تعمیرات شیشه گوشی سامسونگ

چرا تعویض صفحه نمایش گران است

صفحه نمایش تلفن همراه سامسونگ بسیار گران است و اغلب هزینه تعویض آن تقریباً به اندازه یک گوشی دست دوم است. دلیل این امر این است که هزینه ساخت بالاست، اکثر صفحه نمایش های سامسونگ از فناوری AMOLED (ال ای دی ارگانیک ماتریس فعال) استفاده می کنند و توسط خود سامسونگ ساخته می شوند. تولیدکنندگان نمایشگرهای شخص ثالث سازگار (عمدتاً در چین مستقر هستند) هنوز موفق به تولید مشابه خود نشده اند.

گزینه هایی برای جایگزینی صفحه نمایش

به طور کلی، سه گزینه برای تعویض صفحه نمایش سامسونگ وجود دارد:

  • در حالی که صفحه نمایش های “کپی” برای گوشی های قدیمی سامسونگ (مانند S4 و S5) از چین در دسترس هستند، آنها چندان قابل اعتماد نیستند و از فناوری LCD به جای AMOLED استفاده می کنند.
  • صفحه نمایش های رسمی از طریق بسته های خدماتی که توسط سامسونگ به توزیع کنندگان فروخته می شود در دسترس هستند، اما موجودی آنها معمولاً محدود است، به خصوص برای مدل های جدیدتر. (برای نمونه سرویس پک به تصاویر زیر مراجعه کنید).
  • صفحه‌نمایش‌های رسمی سامسونگ نیز از طریق بازیافت در دسترس هستند، که از گوشی‌ها گرفته شده و در کارخانه‌های چین بازسازی شده‌اند. به دلیل عرضه و تقاضا، ارزش فروش مجدد نمایشگر شکسته سامسونگ بسیار بالا است که به نوبه خود قیمت نمایشگرهای بازیافتی را افزایش می دهد.
این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای (متأسفانه تنظیمات متوقف شده است) در نوت 8

سرویس پک رسمی سامسونگ بهترین محصول با کیفیت است و این همان چیزی است که ما در صورت امکان از آن استفاده می کنیم. (متاسفانه، این گزینه فقط برای مدل های جدیدتر گوشی موجود است.) اینها نمایشگرهای جدید Super AMOLED هستند که توسط سامسونگ تولید شده و در مراکز خدمات آنها استفاده می شود. معمولاً اینها با یک قاب جدید و تمام چسب های صحیح مورد نیاز برای پایان دادن به تعمیرات کارخانه ای ارائه می شوند و همانطور که انتظار دارید این محصول بالاترین قیمت را دارد.

برخی فروشگاه‌های دیگر ممکن است از نمایشگرهای بازسازی‌شده سامسونگ استفاده کنند و این نمایشگرها معمولاً بدون چسب و قاب مناسب ارائه می‌شوند. این بدان معنی است که شما باید قاب قدیمی را از صفحه نمایش شکسته منتقل کنید – اگر به درستی انجام نشود، ممکن است در تاریخ بعدی مشکلاتی ایجاد کند. به عنوان مثال، صفحه نمایش می تواند از روی قاب بلند شود و باعث شکستن آن شود، یا اگر قاب قدیمی به درستی تمیز نشود، می تواند منجر به ظاهر شدن یک خط صورتی روی صفحه شود. (اگر با خط صورتی به فروشگاه برگشتید، ادعای گارانتی را به این دلیل که شما آن را شکسته اید رد می کنند).

مشکل دیگر در مورد نمایشگرهای بازسازی این است که بسته به اینکه چه کسی آن را بازسازی کرده است، تفاوت کیفیت زیادی وجود دارد. برخی از صفحه نمایش ها ممکن است دارای ایرادات یا گرد و غبار باشند، اما مهمتر از آن، کیفیت شیشه ممکن است مانند سامسونگ نباشد – معمولاً نازک تر است و راحت تر می شکند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایش شکسته گوشی Galaxy A70

پیشنهاد مطالعه: نحوه بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =