نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی فایل های پاک شده. ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشی سامسونگ به صورت تصادفی موزیک، عکس و فیلم گوشی خود را پاک کنید. بعد از پاک کردن این اطلاعات چه اقداماتی را باید انجام دهید؟ در این مقاله به بررسی این راه حل ها خواهیم پرداخت.

بازیابی فایل های پاک شده

قسمت 1 بازیابی فایل های پاک شده

تلفن هوشمند و تبلت سامسونگ شما می تواند یک هدیه یا یک بلا باشد. بیشتر اوقات، یک همراه قابل اعتماد است. اما هنگامی که فایل های خود را از دست دادید، منبع مطلق ناامیدی و وحشت می شود. از دست دادن داده ها را می توان به عوامل زیادی نسبت داد.

این موارد شامل حذف یا قالب بندی تصادفی فایل است. برخی خارج از کنترل کسی هستند. برنامه‌های پاک‌سازی از کش خلاص می‌شوند تا فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما را آزاد کنند، اما ممکن است به‌طور غیرمنتظره فایل‌های خاصی را حذف کنند. ویروس ها ممکن است کارت SD شما را خراب کنند و خرابی سیستم می تواند باعث از بین رفتن فایل های شما شود. اگر هیچ نسخه پشتیبان تهیه نکرده باشید، وضعیت حتی بدتر می شود.

قسمت دوم یا Samsung Data Recovery

FoneDog Samsung Data Recovery یک نرم افزار بازیابی فایل است که می تواند انواع فایل ها از جمله فیلم ها، تصاویر، اسناد، مخاطبین، پیام های متنی، گزارش تماس ها و حتی پیام های WhatsApp را از سامسونگ S10، S9، S8 و S7 بازیابی کند. همچنین از آخرین مدل سامسونگ مانند S22 پشتیبانی می کند.

این برنامه آزمایشی رایگان را برای همه ارائه می دهد و می توانید ابتدا داده های حذف شده خود را پیش نمایش کنید. رایگان آن را با کلیک کردن روی دکمه اینجا امتحان کنید:

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی Note 8

اینجاست که نرم افزار بازیابی اطلاعات سامسونگ وارد عمل می شود. حافظه داخلی دستگاه ها به گونه ای ساخته شده است که فایل های اخیراً حذف شده را حفظ می کند. این ویژگی کاملاً شبیه سطل بازیافت رایانه است. تفاوت قابل توجه آنها در این است که فقط با استفاده از یک نرم افزار طراحی شده می توانید به فایل های موجود در حافظه داخلی دسترسی داشته باشید.

این برنامه ها به سادگی دستگاه را برای همه فایل های موجود و حذف شده اسکن می کنند. هنگامی که آنها آنها را شناسایی کردند، می توانند این داده ها را به دستگاه بازگردانند. خوب به نظر می رسد؟ دلیلش این است که آنها واقعا عالی هستند. آنها می توانند فایل های شما را حتی بدون نسخه پشتیبان برگردانند.

تنها نکته در اینجا این است که وقتی متوجه شدید که فایل های خود را گم کرده اید، باید استفاده از دستگاه خود را متوقف کنید. این امر ضروری است تا داده های قدیمی توسط داده های جدید بازنویسی نشوند. پیام های متنی جدید ارسال نکنید، عکس نگیرید و حتی برنامه های خود را باز نکنید.

قسمت 3 یا بازیابی اطلاعات سامسونگ به صورت رایگان

نرم افزار بازیابی اطلاعات معمولا از اینترنت دانلود و بر روی کامپیوتر نصب می شود. خیلی آسان است، درست است؟ اما برخی از برنامه ها ممکن است هزینه داشته باشند و همچنین می توانند بسیار گران باشند.

خبر خوب این است که نرم افزار بازیابی اطلاعات سامسونگ وجود دارد که می توانید به صورت رایگان آن را امتحان کنید. درست خواندید بیشتر آنها یک آزمایش رایگان برای چند روز تا یک ماه ارائه می دهند. اما تعداد بسیار کمی از آنها بازیابی موثر داده ها را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

با این گفته، لازم است که بخوانید چه ویژگی هایی را شامل می شود. همچنین باید مراقب باشید زیرا برنامه های رایگانی وجود دارند که به سادگی بدافزاری هستند که منتظر قربانی بعدی خود هستند. نه به این دلیل که رایگان است به این معنی است که شما باید طعمه را در یک لحظه بپذیرید.

گزینه های زیادی در اینترنت وجود دارد، و می توانید از طریق انجمن ها و سایت های بررسی نرم افزار، گزینه های عالی را ببینید. فقط از منابع معتبر دانلود کنید و نرم افزاری را انتخاب کنید که توسط کاربران آزمایش و تست شده باشد.

قسمت 4 بازیابی اطلاعات سامسونگ

به عنوان بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات سامسونگ در سال 2023، نه تنها می توانید عکس های حذف شده را از موبایل سامسونگ خود بازیابی کنید، بلکه می توانید مخاطبین، پیام های متنی، ویدیوها و غیره را نیز بازیابی کنید.

  • شما می توانید قبل از بازیابی، پیش نمایش داده های حذف شده را مشاهده کنید.
  • بازیابی اطلاعات حذف شده به اشتباه از سامسونگ حتی بدون پشتیبان بسیار آسان خواهد بود.
  • این گوشی از تمامی سری های سامسونگ مانند s9،s8،s7 و آخرین نسخه سامسونگ S22 پشتیبانی می کند.

قسمت 5 استفاده از بازیابی اطلاعات رایگان سامسونگ

با انواع نرم افزارهای رایگان بازیابی اطلاعات سامسونگ که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، ممکن است برای انتخاب تنها یکی از آنها مشکل داشته باشید. اجازه دهید ما به شما کمک کنیم که گزینه های خود را تنها به یکی محدود کنید: FoneDog Android Data Recovery، که به دلیل تخصص اثبات شده خود در این زمینه، یک بازیابی رایگان اطلاعات سامسونگ برای بسیاری از کاربران سامسونگ است.

این مطلب را از دست ندهید   5 مشکل رایج گوشی سامسونگ

در حالی که بازیابی فایل های پاک شده اولویت است، نرم افزار از داده های موجود محافظت می کند تا هیچ کدام رونویسی نشوند. همچنین با جدیدترین Samsung Galaxy S22 و Note 20 سازگار است. نکته جالب این است که دو نسخه رایگان وجود دارد، یکی برای مک و دیگری برای ویندوز اگر در هنگام کار با مشکلی مواجهه شدید توصیه می کنیم با دفتر رسمی تماس گرفته و از کارشناسان تعمیر گوشی سامسونگ مشاوره بگیرید.

چگونه بازیابی اطلاعات بعد از ریست فکتوری در گوشی را انجام دهیم؟

برای بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری در اندروید و بدون کامپیوتر یک روش ساده وجود دارد. یادتان می‌آید که گفتیم که پیش از فرآیند انجام ریست فکتوری باید از داده‌های خود بکاپ بگیرید. پس از اینکه ریست فکتوری را انجام دادید، بکاپ گوگل می‌تواند بخشی از داده‌های شما را بعد از ریست فکتوری برگرداند. سیستم اندرویدی شما زمانی که به اینترنت متصل است به طور مداوم در حال گرفتن بکاپ از داده‌های شما است.

فرض کنید که شما بر روی دستگاه اندرویدی خود دارای حساب گوگل هستید و این اپ را طوری تنظیم کرده‌اید که همیشه در حال بکاپ گرفتن از داده‌های شما در زمان اتصال به اینترنت باشد. پس از ریست کردن گوشی اندروید باید دوباره وارد اکانت گوگل شوید و این فرایند را برای بازیابی اطلاعات بعد از ریست فکتوری انجام دهید. استفاده از فضای ذخیره سازی ابری نیز یکی از روش‌های بکاپ‌گیری از اطلاعات است.

پیشنهاد مطالعه: 7 راه اتصال ایرپادها به گوشی سامسونگ

2/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 20 =