نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش انتقال اطلاعات اندروید به آیفون با برنامه MobileTrans

ما در این مقاله قصد داریم که برنامه یا ابزاری کارآمد را به منظور انتقال اطلاعات از دستگاه اندرویدی به آی او اسی خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. این ابزار MobileTrans نام داشته و از نظر ما کیفیت عملکرد بسیار عالی دارد. با استفاده از MobileTrans می‌توانید اطلاعاتی همچون لیست مخاطبین، پیامک‌های رد و بدل شده، فایل‌های صوتی، فایل‌های تصویری و … دستگاه اندرویدی خود را به آیفون جدیدتان منتقل کنید.

به منظور انتقال اطلاعات از یک آیفون قدیمی به آیفونی جدید می‌توان از دو روش استفاده کرد که یکی از آن‌ها سرویس ذخیره‌سازی ابری iCloud بوده و روش بعدی مربوط به استفاده از ابزار iTunes می‌شود. به منظور رد و بدل اطلاعات مابین دستگاه‌های اندرویدی هم می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که در صورت تمایل شما عزیزان طی مقاله‌ای مجزا این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. اما اگر شما یک کاربر اندرویدی بوده و به تازگی آیفونی جدید را خریداری کرده باشید، مشکل پیش رو در راستای انتقال اطلاعات از دستگاه قدیمی (اندرویدی) به دستگاه جدید (آیفون) بیش از پیش محسوس می‌شود. در این شرایط باید چه کار کنیم؟

مراحل انتقال اطلاعات از گوشی اندرویدی به آیفون

چنانچه قصد دارید که از ابزار MobileTrans استفاده کرده و اطلاعات مورد نیازتان را از یک دستگاه اندرویدی به دستگاه آی او اسی منتقل کنید، می‌بایست مراحل زیر را انجام دهید.

در قدم اول باید نسبت به دانلود و نصب ابزار MobileTrans وارد عمل شوید. توصیه می‌کنیم که جدیدترین نسخه این ابزار را با استفاده از این لینک دانلود نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پیغام خطای 101 یا “Error 101” (بخش ششم)

پس از دانلود ابزار نامبرده شده، آن را بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود نصب کنید. فرآیند نصب این ابزار بسیار ساده بوده و طی چند دقیقه قابل انجام است.

حال ابزار MobileTrans را در کامپیوترتان اجرا کنید. با استفاده از دو کابل USB هر دو گوشی خود یعنی گوشی اندرویدی قدیمی و آیفون جدیدتان را به طور همزمان به کامپیوتر واسط متصل کنید. به محض اتصال این دو محصول به کامپیوتر، ابزار MobileTrans به طور اتوماتیک این دو دستگاه را شناسایی می‌کند و تصویری مانند تصویر فوق بر روی صفحه نمایش کامپیوترتان نمایان می‌شود. همانطور که می‌بینید واژه “Connected” به معنای “متصل شده” در بخش زیرین عکس هر دو دستگاه مشهود است.

در بخش میانی تصویر، لیستی را مشاهده می‌کنید که حاوی عبارات و گزینه‌هایی همچون Contacts، Text messages، Call logs، Apps، Photos، Music و Videos است. چنانچه تیک هر یک از این گزینه‌ها را بزنید، اطلاعات مربوط به آن از دستگاه اندرویدی به آی او اسی منتقل می‌شوند. دقت داشته باشید که هرچه حجم این اطلاعات و موارد انتخابی شما بیشتر باشد زمان بیشتری هم صرف انتقال اطلاعت از دستگاه مبدا به دستگاه مقصد صرف می‌شود.

پس از انتخاب موارد مورد نظر برای انتقال کافیست که بر روی گزینه آبی رنگ “Start Copy” کلیک کنید. با انتخاب این گزینه فرآیند انتقال اطلاعات مورد نظر از گوشی اندرویدی به آیفونتان آغاز می‌شود. چند دقیقه منتظر بمانید تا این فرآیند به پایان برسد و پس از آن ابزار MobileTrans را غیرفعال کرده و دو دستگاه خود را از کامپیوتر جدا کنید. مشاهده خواهید کرد که اطلاعات مورد نظرتان از دستگاه اندرویدی به آیفون منتقل شده‌اند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دوربین جلوی Galaxy S10e

موبایل سامسونگ گلکسی A30

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =