آشنایی با پیغام خطای 911 یا “Error 911” در گوگل پلی استور (بخش هفتم)
اگر پیغام خطای 911 یا “Error 911” توسط گوگل پلی استور دستگاهتان ارائه شود شما قادر به دانلود هیچ اپلیکیشن یا بازی اندرویدی نخواهید بود. برای رفع این مشکل باید دادههای Google Services دستگاه خود را حذف کنید. برای انجام این امر مراحل زیر را طی کنید:
به بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه خود مراجعه کنید.
حال به بخش اپلیکیشنهای دستگاه خود مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.
حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Services را یافته و انتخاب کنید.
با انتخاب گزینههای Clear Data، دادههای آن را حذف کنید.
همچنین دقت داشته باشید که اتصال وایفای شما برقرار بوده و شبکه وایفای مورد نظر کیفیت سیگنال مناسبی داشته باشد و دچار قطع و وصلی نشود. میتوانید برای بررسی بهتر این موضوع به یک شبکه وایفای دیگر متصل شوید و یا از شبکه موبایل دیتا و اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید.
پیغام خطای 920 یا “Error 920” در گوگل پلی استور
با وجود پیغام خطای 920 یا همان “Error 920” در گوگل پلی استور، امکان دانلود اپلیکیشن توسط کاربر وجود نخواهد داشت. برای حل و رفع پیغام خطای 920 توصیه میکنیم که در مرحله اول اتصال دستگاه به شبکه وایفای را قطع نموده و پس از گذشت مدت زمان خاصی مجددا نسبت به وصل شدن به شبکه وایفای و دانلود اپلیکیشن مورد نظر اقدام کنید.
اگر با انجام این کار مشکل ایجاد شده برطرف نشد و همچنان با پیغام خطای 920 یا همان “Error 920” مواجه شدید، حساب کاربری گوگل خود را حذف و سپس دستگاه را ریستارت نمایید. نهایتا مجددا مشخصات حساب گوگل خود را وارد کرده و لاگین کنید. اما اگر با انجام هر دو روش فوق باز هم با پیغام خطای 920 یا همان “Error 920” مواجه شدید، مراحل زیر را انجام دهید:
ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.
حال به بخش اپلیکیشنهای دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.
حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.
با انتخاب گزینههای Clear Data و Clear Cache حافظه کش و دادههای اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید. در صورت امکان گزینه Uninstall Updates را هم انتخاب نموده و آپدیتهای اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه خود را از پاکسازی کنید.
حال دستگاه اندرویدی خود را ریستارت کرده و مجددا از طریق گوگل پلی استور نسبت به دانلود اپلیکیشن مورد نظر اقدام کنید.
پیغام خطای 24 یا “Error 24” در گوگل پلی استور
دلیل اصلی بروز پیغام خطای 24 در گوگل پلی استور مشخص نیست، اما برای حل آن توصیه میکنید که حافظه کش و دیتا و همچنین آپدیتهای گوگل پلی استور و Google Services را حذف کنید. اگر با انجام این موارد مشکل مورد نظر رفع نشد، حساب کاربری گوگل خود را تغییر دهید. فکتوری ریست کردن دستگاه هم میتواند آخرین راه حل پیش رویتان محسوب شود.
پیغام خطای با مضمون “Error rpc:aec:0” در گوگل پلی استور
با نمایش پیغام خطای با مضمون Error rpc:aec:0] امکان دانلود اپلیکیشن از طریق گوگل پلی استور وجود نخواهد داشت. به منظور رفع این مشکل حساب کاربری گوگل خود را حذف کنید. همچنین تمام حسابها یا اکانتهای همگامسازی شده با آن را هم حذف نمایید. سپس با انجام مراحل زیر حافظه کش گوگل پلی استور دستگاه خود را پاکسازی کنید:
وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.
به بخش اپلیکیشنهای دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.
حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.
با انتخاب گزینههای Clear Cache حافظه کش گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید.
دستگاه اندرویدی خود را ریستارت کنید، در این شرایط احتمالا دیگر با پیغام خطای “Error rpc:aec:0]” مواجه نمیشوید.
پیغام خطای با مضمون Error RPC:S-3 در گوگل پلی استور
با نمایش پیغام خطای با مضمون Error RPC:S-3 امکان دانلود اپلیکیشن از طریق گوگل پلی استور وجود نخواهد داشت. با حذف حساب کاربری گوگل و وارد کردن مجدد اطلاعات آن و یا استفاده از یک حساب کاربری گوگل دیگر پیغام خطای با مضمون Error RPC:S-3 رفع میشود.
پیغام خطای 924 یا “Error 924” در گوگل پلی استور
پیغام خطای 924 یا همان Error 924 عموما در شرایطی پدیدار میشود که قصد دانلود یک اپلیکیشن با حجم بالا را داشته باشید. در این شرایط اپلیکیشن مورد نظر دانلود میشود اما هنگامی که به منظور نصب آن اقدام میکنید با پیغام خطای 924 یا Error 924 مواجه خواهید شد. برای رفع این مشکل مراحل زیر را طی کنید:
وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.
به بخش اپلیکیشنهای دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.
حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.
گزینه Uninstall Updates را انتخاب کنید تا آپدیتهای گوگل پلی استور دستگاه از پاک شوند.
حال مجددا نسبت به دانلود و نصب اپلیکیشن مورد نظرتان اقدام کنید.
پیغام خطای 110 یا “Error 110” در گوگل پلی استور
با ارائه این پیغام خطا، اپلیکیشن مورد نظرتان در دستگاه قابل نصب نخواهد بود. برای رفع این مشکل مراحل زیر را طی کنید:
وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.
به بخش اپلیکیشنهای دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.
حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.
با انتخاب گزینههای Clear Cache حافظه کش گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید.
اگر با انجام مراحل فوق همچنان با پیغام خطا یا ارور 110 مواجه شدید، توصیه میکنیم که از طریق مرورگر خود و با مراجعه به سایت گوگل پلی استور نسبت به دانلود اپلیکیشن مد نظرتان اقدام کنید.
«ادامه دارد….»