نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکلات رایج گوشی سامسونگ گلکسی S21

آیا با مشکلات رایج گوشی سامسونگ گلکسی S21 آشنایی دارید؟ آیا می دانید باید چگونه این مشکلات را برطرف کنید؟ با وجود اینکه آخرین پرچمدار سامسونگ، سری گلکسی اس 22 وارد بازار شده است، گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا هنوز گوشی های فوق العاده ای برای داشتن هستند – اما حتی بهترین گوشی ها نیز ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند و هیچ چیز ناامید کننده تر از باگ ها یا مشکلاتی نیست که شما فقط دارید. ما برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است با جدیدترین گوشی‌های گلکسی تجربه کنید را گردآوری کرده‌ایم و راه‌حل‌های ساده‌ای برای آن‌ها پیدا کرده‌ایم.

مشکلات رایج گوشی سامسونگ گلکسی S21

مشکل: کاهش عملکرد دوربین و زوم یا جابجایی بین حالت‌ها

به نظر می رسد کاهش عملکرد دوربین برای بسیاری از کاربران سامسونگ گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 اولترا، و برای برخی از کاربران پس از به روز رسانی اخیر مشکلی بود – اگرچه به نظر نمی رسد این مشکل همه را تحت تاثیر قرار دهد. به نظر می‌رسد گزارش‌ها مشکلاتی را هنگام جابه‌جایی بین حالت‌های دوربین یا زوم نشان می‌دهند، با تاخیر قابل توجهی که توسط برخی از کاربران تجربه می‌شود. سامسونگ ماه ها پس از اولین گزارش این مشکل را تایید کرد.

راه حل

به روز رسانی سیستم عامل برای رفع این مشکل در ژوئن گذشته منتشر شد. گزارش ها حاکی از آن است که عملکرد دوربین مطمئناً پس از به روز رسانی بهبود یافته است، که به نظر می رسد این مشکل برای اکثر کاربران حل شده است، اگرچه برخی هنوز مشکلات را گزارش می کنند.

مشکل: عمر باتری سریعتر از حد انتظار تمام می شود

با توجه به اینکه گلکسی اس 21 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، باتری 4800 میلی آمپر ساعتی در اس 21 پلاس و اولترا با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، به نظر می رسد که گوشی های هوشمند سری S21 سامسونگ برای هر چیزی که در روز به آنها وارد شود آماده هستند. اما برخی از کاربران گزارش می دهند که باتری S21 سریعتر از حد انتظار تخلیه می شود، به ویژه پس از به روز رسانی اخیر. بیشتر گزارش‌ها حاکی از آن است که این به دلیل تخلیه باتری توسط اپلیکیشن دوربین در زمان بی‌کار بودن گوشی است – و سامسونگ هنوز راه‌حلی برای این مشکل ارائه نکرده است. می توانید وضعیت باتری خود را با رفتن به تنظیمات > تعمیر و نگهداری دستگاه > باتری و مشاهده نمودار مصرف باتری بررسی کنید. در اینجا، می‌توانید ببینید که آیا دوربین یا هر یک از برنامه‌های دیگرتان مقدار غیرعادی باتری شما را خالی می‌کند یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع مشکلات داغ شدن بیش از حد گلکسی S21 سامسونگ

راه حل

همیشه بررسی کنید که آخرین سیستم عامل را روی گوشی خود نصب کرده اید و سعی کنید خدمات موقعیت یابی را از طریق Wi-Fi و بلوتوث خاموش کنید.

جای تعجب نیست که بسیاری از تعمیرات باتری توصیه شده مربوط به صفحه نمایش است. سه تنظیمات وجود دارد که می توانید برای کمک به عمر باتری تغییر دهید و همه آنها در تنظیمات قرار دارند. شما می‌توانید این تنظیمات را به دلخواه خود تنظیم کنید یا انجام ندهید. ممکن است با یک تنظیم شروع کنید، و اگر کمکی نکرد، تنظیم بعدی و غیره را امتحان کنید.

این سه ویژگی عبارتند از نرخ تازه سازی تطبیقی، وضوح صفحه نمایش و نمایشگر همیشه روشن. نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​به تلفن شما امکان می‌دهد صفحه‌نمایش خود را با سرعتی تا ۱۲۰ بار در ثانیه (هرتز) تازه‌سازی کند، که به شما تعامل نرم‌تری را هنگام پیمایش در منوها می‌دهد. وضوح صفحه نمایش تعداد پیکسل در هر اینچ (PPI) که صفحه شما می تواند استفاده کند را کنترل می کند. S21 Ultra می‌تواند بین WQHD+، FHD+ و HD+ جابه‌جا شود، که دومی باتری‌پسندتر است. در نهایت، Always On Display وجود دارد که اعلان ها و زمان را حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است به شما نشان می دهد.

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید.

مرحله 2: روی Display ضربه بزنید.

مرحله 3: روی Motion smoothness ضربه بزنید.

مرحله 4: نرخ تجدید 60 هرتز را انتخاب کنید و روی Apply ضربه بزنید.

مرحله 5: در حالی که در تنظیمات نمایشگر هستید، روی وضوح صفحه ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   موبایل سامسونگ گلکسی A30

مرحله 6: نوار لغزنده را در جایی که می خواهید تنظیم کنید و روی Apply ضربه بزنید.

مرحله 7: برای بازگشت به تنظیمات اصلی، روی فلش برگشت ضربه بزنید.

مرحله 8: روی Lock screen ضربه بزنید.

مرحله 9: روی ضامن کنار Always on display ضربه بزنید.

توجه: اگر هنوز متوجه شدید که فقط چند ساعت از گوشی جدید خود برای روشن شدن صفحه نمایش استفاده می کنید، ممکن است بخواهید حافظه پنهان را پاک کنید. اگر این مشکل همچنان وجود دارد، توصیه می کنیم برای تعمیر با سامسونگ تماس بگیرید یا گوشی خود را برای تعویض بازگردانید.

مشکل: گلکسی اس 21 هنگام چندوظیفه بیش از حد گرم می شود

به طور نگران کننده، بسیاری از کاربران در انجمن های توسعه دهندگان XDA و انجمن های سامسونگ مشکلاتی را در مورد گرم شدن بیش از حد گلکسی S21 در حین انجام چند کار یا دانلود به روز رسانی های سیستم گزارش کرده اند. به نظر می‌رسد این مشکل حتی با چندوظیفگی سبک، مانند تماشای ویدیوی یوتیوب در حین مرور وب، ظاهر می‌شود. در ابتدا به نظر می رسید که مشکل ممکن است مربوط به اتصال 5G باشد، اما کاربران گزارش می دهند که این مشکل حتی با خاموش بودن داده های تلفن همراه همچنان ادامه دارد.

راه حل

سامسونگ در ژوئن گذشته اصلاحاتی را برای این مشکل منتشر کرد که به مشکل تاخیر دوربین نیز می‌پردازد. این باید مشکل را حل کند، اما اگر متوجه شدید که گوشی شما همچنان در پی به‌روزرسانی داغ می‌شود، توصیه می‌کنیم مطمئن شوید که آن را به برق وصل نکنید و بدون مراقبت یا یک شبه شارژ نکنید. اگر نگران هستید، می توانید با سامسونگ تماس بگیرید یا گوشی خود را برای جایگزینی برگردانید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دوربین عقب Galaxy S10e

مشکل: صفحه نمایش لمسی Galaxy S21 Ultra همیشه ورودی را ثبت نمی کند

اگر با ورودی ثبت صفحه لمسی S21 Ultra مشکل دارید – همانطور که برخی از کاربران گزارش کرده اند – می تواند بسیار خسته کننده باشد. دو یا سه بار ضربه زدن برای پاسخ دادن به تلفن می‌تواند شما را متعجب کند که چه مشکلی پیش می‌آید – و کاربران مشکلاتی را در مورد حسگر اثر انگشت نیز گزارش کرده‌اند.

راه حل

اگر این اتفاق برای شما افتاده است، پس قطعاً ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که گوشی دارای محافظ صفحه نمایش از پیش نصب شده است. برخی از کاربران هنگام نصب یک محافظ صفحه جدید بدون اینکه متوجه باشند که قبلاً روی گوشی اعمال شده است، مشکلاتی را گزارش کرده اند. اگر در حال برنامه ریزی برای نصب – یا قبلاً – یک محافظ صفحه نمایش جدید هستید، مطمئن شوید که محافظ صفحه را از جعبه خارج کرده اید.

همچنین ایده خوبی است که مطمئن شوید گوشی شما آخرین به‌روزرسانی‌ها را نصب کرده است، و مطمئن شوید که در یک محیط خیلی گرم یا خیلی سرد قرار ندارید، زیرا ممکن است بر حساسیت اسکنر اثر انگشت تأثیر بگذارد. اگر همچنان با مشکل مواجه هستید، می‌توانید با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید.

همچنین، حساسیت لمسی را روشن کنید.

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید.

مرحله 2: روی Display ضربه بزنید.

مرحله 3: اگر قبلاً نه، نه، روی Touch sensitivity ضربه بزنید تا روشن شود.

پیشنهاد مطالعه: آموزش رفع هنگی در گوشی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =