نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

داغ شدن بیش از حد گلکسی S21

آیا داغ شدن بیش از حد گلکسی S21 شما را آزار می دهد؟ آیا می خواهید از شر این مشکل خلاص شوید؟ همه دستگاهی را دوست دارند که بتواند در تمام طول روز دوام بیاورد. با این حال، اگر دمای تلفن بیش از حد بالا باشد، می تواند منجر به مشکلاتی مانند تاخیر و کاهش عملکرد شود. گاهی اوقات حتی می تواند منجر به داغ شدن بیش از حد گلکسی S21 سامسونگ شود. اگر سامسونگ گلکسی اس 21 شما در هنگام استفاده نکردن از آن یا در حین شارژ آن تا حد هشدار دهنده ای گرم می شود، این مقاله به شما کمک می کند مشکل را عیب یابی و حل کنید.

داغ شدن بیش از حد گلکسی S21

نکته 1: قاب Samsung Galaxy S21 خود را بردارید

هنگامی که متوجه شدید که گوشی سامسونگ شما برای لمس خیلی داغ است، قاب گوشی را بردارید. گاهی اوقات، کیس گرمای دستگاه شما را در داخل نگه می دارد.

نکته 2: Soft Reset گوشی خود

تنظیم مجدد نرم افزاری یا راه اندازی مجدد تلفن می تواند شروعی تازه به آن بدهد. این روش همه برنامه ها را بسته و RAM را آزاد می کند. تنظیم مجدد نرم افزار می تواند راه حلی بالقوه برای رفع مشکل گرمای بیش از حد در Samsung Galaxy S21 شما باشد.

دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا گوشی خاموش شود. لطفا صبر کنید تا دمای گوشی شما پایین بیاید، سپس آن را دوباره روشن کنید.

نکته 3: ویژگی ها و سرویس های استفاده نشده را غیرفعال کنید

بلوتوث، جی‌پی‌اس و وای‌فای نیز منجر به مشکلات داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 شما می‌شوند. مانند برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، همه این ویژگی‌ها به جستجوی محتوا ادامه می‌دهند. بنابراین، لطفاً هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید، ویژگی ها و خدمات را خاموش کنید.

نکته 4: همه برنامه های در حال اجرا را ببندید

به طور کلی، اگر یک برنامه را به درستی نبندید، در پس‌زمینه اجرا می‌شود و محتویات به‌روزرسانی می‌شود. همچنان از رم استفاده می‌کند و می‌تواند باعث مشکلات داغ شدن بیش از حد گوشی سامسونگ شما شود.

این مطلب را از دست ندهید   رفع خطای Google Keeps Stopping در اندروید

نکته 5: نرم افزار را در Samsung Galaxy S21 خود به روز کنید

برخی از اشکالات می توانند منجر به مشکلات داغ شدن بیش از حد گوشی شما شوند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار با ویژگی‌های جدید و رفع اشکال ارائه می‌شوند، بنابراین هر زمان که به‌روزرسانی در دسترس بود، آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

با باز کردن تنظیمات، می‌توانید در دسترس بودن به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را در تلفن سامسونگ خود بررسی کنید. به پایین بروید تا به‌روزرسانی نرم‌افزار را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. سپس، روی دانلود و نصب ضربه بزنید.

چگونه داغ سامسونگ گلکسی S21 خود را خنک کنیم

برای خنک کردن  گوشی سامسونگ مراحل زیر را انجام دهید.

 حالت شب را روشن کنید

مطالعه Purdue نشان داد که تغییر از حالت روشن به حالت تاریک با روشنایی 100٪ به طور متوسط ​​39٪ -47٪ در مصرف باتری صرفه جویی می کند.

  • به تنظیمات بروید
  • Display را انتخاب کنید
  • حالت شب را روشن کنید

وضوح صفحه را در Samsung Galaxy S21 خود کاهش دهید

صفحه نمایش و صفحه نمایش به عملکرد باتری گوشی سامسونگ ما کمک زیادی می کند. کاهش وضوح صفحه نمایش را در نظر بگیرید.

  • به تنظیمات بروید
  • Display را انتخاب کنید
  • روی وضوح صفحه ضربه بزنید
  • HD+ یا FHD+ را انتخاب کنید.

حالت ذخیره انرژی را روشن کنید

اگر در موقعیتی قرار گرفتید که Samsung Galaxy S21 شما مدام داغ می‌شود و بیش از حد گرم می‌شود، می‌توانید حالت ذخیره انرژی را فعال کنید.

  • به تنظیمات > مراقبت از دستگاه > باتری بروید.
  • روی Power Mode ضربه بزنید.
  • Optimize، Medium Power Savingیا Maximum Power Savings را انتخاب کنید.

 4: بازه زمانی صفحه را کاهش دهید

مدت زمان توقف نمایشگر را کاهش دهید.

  • به تنظیمات بروید
  • Display را انتخاب کنید
  • روی Screen timeout ضربه بزنید
  • آن را به 30 ثانیه یا 15 ثانیه کاهش دهید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر اتصال صفحه نمایش

علت داغ شدن گوشی S21 سامسونگ چیست؟

نرم‌افزارهای پس‌زمینه بیش از حد CPU مصرف می‌کنند. مخصوصا برخی اپ‌های پیش‌زمینه شیائومی مانند ویجت‌های گیمینگ و …

مشکلات سخت‌افزاری مانند باتری و یا آسیب دیدن قطعات داخلی گوشی هم با تعمیر و یا تعویض قطعات حل می‌شوند. به طور مثال داغ شدن گوشی بعد از ضربه خوردن بین کاربران اندروید شایع است که راه‌حل آن تعمیر گوشی سامسونگ است.

برای مشکلاتی که ناشی از مسائل نرم‌افزاری است راه‌حل‌هایی وجود دارد. گوشی شما نباید به خاطر مشکلات نرم‌افزاری داغ کند.

    روشنایی صفحه بیش از حد زیاد است.

    فعال بودن اینترنت و نرم‌افزارهایی که ما معمولا برای دسترسی به اینترنت آزاد نیاز داریم.

    اینترنت 4G معمولا مصرف باتری زیادی دارد چون امواج آن انرژی بیشتری دارند و باعث داغ شدن گوشی می‌شود.

    بازی‌هایی که بیش از حد سنگین هستند. مثل پابجی و کال آف دیوتی

    گوشی ویروسی شده است.

    باتری آسیب دیده است.

    و یا اینکه از شارژر بی‌کیفیت استفاده می‌کنید.

    نوسانات برق که به صورت ناگهانی جریان برق زیادی را به گوشی وارد می‌کند.

پر بودن ظرفیت حافظه داخلی موبایل

آیا سامسونگ گلکسی S21 شما داغ است و بیش از حد گرم می شود؟

ترفندهای زیر به شما کمک می کنند تا گوشی سامسونگ خود را خنک کنید.

  • گوشی سامسونگ خود را مجددا راه اندازی کنید – اگر مدتی است آن را راه اندازی مجدد نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. بسیاری از برنامه‌ها و فرآیندها در پس‌زمینه سیستم اجرا می‌شوند و باعث می‌شوند باتری گوشی سریع‌تر خالی شود. هر چیزی که بدون توجه اجرا شود پس از راه اندازی مجدد گوشی بسته می شود. علاوه بر این، راه اندازی مجدد حافظه را تازه می کند و گوشی عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.
  • برنامه‌های تخلیه باتری را بررسی کنید – با بررسی اینکه کدام برنامه‌ها بیشتر باتری را خالی می‌کنند، شروع کنید. به Settings > Device Care > Battery > Battery > Battery Usage بروید. هنگامی که متوجه شدید کدام برنامه ها در بالای لیست هستند، به روز رسانی ها را بررسی کنید یا برنامه را حذف نصب کنید، به خصوص اگر مهم نیست.
  • سرویس‌هایی را که اکنون استفاده نمی‌کنید غیرفعال کنید – یکی از بزرگترین اشتباهات ما این است که اجازه می‌دهیم سرویس‌های مختلف حتی زمانی که به آنها نیاز نداریم کار کنند. اگر در خانه به شبکه Wi-Fi متصل هستید، نیازی به فعال کردن داده تلفن همراه نیست. یا اگر در حال حاضر به هدفون نیاز ندارید، چرا بلوتوث را روشن نگه دارید؟ پس از اتمام سرویس، لطفاً آن را خاموش کنید. متوجه می‌شوید که باتری خیلی بیشتر دوام می‌آورد.
  • فعال کردن حالت تاریک – اگر حالت تاریک را روشن کنید، متوجه تفاوت در بخش باتری خواهید شد. برای فعال کردن آن، به Settings > Display > Dark Mode بروید.
  • سطح روشنایی را کاهش دهید یا روشنایی تطبیقی ​​را فعال کنید – ترفندهای ساده می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. بنابراین، می‌توانید با رفتن به Settings > Display یا فعال کردن گزینه Adaptive brightness در صورتی که بیشتر مناسب شما باشد، سطح روشنایی را کاهش دهید.
  • صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش کنید – یکی از ویژگی هایی که می تواند تخلیه شود و باتری را بسیار سریعتر تخلیه کند، نمایشگر همیشه روشن است. می توانید با باز کردن تنظیمات سریع و ضربه زدن روی دکمه اختصاصی، این کار را با یک ضربه انجام دهید.
  • مدت زمان نمایش را روی 15 یا 30 ثانیه تنظیم کنید – به Settings > Display > Screen timeout بروید و یکی از دو گزینه را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   ویژگی گلکسی اس ۸

آیا می دانید: بازیابی مخاطبین حذف شده از گلکسی سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =