نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش 5 روش پشتیبان گیری از تلفن سامسونگ

پشتیبان گیری از تلفن سامسونگ/ اگر از یک تلفن سامسونگ به عنوان دستگاه اصلی خود استفاده می کنید، به احتمال زیاد تمام داده های ضروری خود را روی آن ذخیره کرده اید. اینها شامل فایل‌های کسب‌وکار، تقویم‌ها، فهرست‌های کارهای شما و تقریباً همه چیزهایی است که روزانه به آن نیاز دارید. با تمام این داده های مهم ذخیره شده در دستگاه شما، می خواهید مطمئن شوید که حتی زمانی که تلفن شما کار نمی کند می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

به همین دلیل است که باید یاد بگیرید چگونه از یک گوشی سامسونگ اندرویدی نسخه پشتیبان تهیه کنید. به دلایل مختلف مهم است که از گوشی سامسونگ یا هر گوشی اندرویدی دیگری بک آپ بگیرید. یک نسخه پشتیبان به شما اطمینان می دهد که یک کپی ایمن از تمام فایل های ذخیره شده در دستگاه خود تهیه کنید. راه‌های مختلفی برای پشتیبان‌گیری از یک دستگاه اندرویدی وجود دارد و راهنمای زیر راه‌های مختلفی برای انجام آن را نشان می‌دهد. از روشی پیروی کنید که فکر می کنید برای شما مناسب است.

پشتیبان گیری از تلفن سامسونگ

روش 1. نحوه پشتیبان گیری از تلفن Android با حساب Google

یکی از بهترین چیزها در مورد داشتن یک تلفن اندرویدی این است که می توانید از دسترسی کامل به تمام خدمات Google لذت ببرید. یکی از این سرویس ها به شما کمک می کند تا داده های دستگاه خود را با حساب Google خود همگام سازی کنید و به ایجاد یک نسخه پشتیبان از اطلاعات ضروری در تلفن خود کمک می کند.

می‌توانید مخاطبین، تقویم و داده‌های مختلف دیگر را با Google خود همگام‌سازی کنید تا یک نسخه پشتیبان برای آنها ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده هایی را که می خواهید همگام سازی کنید انتخاب کنید و تلفن شما بقیه کار را برای شما انجام خواهد داد.

  • برنامه تنظیمات را در گوشی سامسونگ خود اجرا کنید و روی Accounts ضربه بزنید.
  • حساب Google که به دستگاه شما مرتبط است را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • در صفحه زیر، روی گزینه ای که می گوید Account sync ضربه بزنید تا مواردی که با حساب شما همگام می شوند را بیابید.
  • اکنون می توانید ضامن ها را برای مواردی که می خواهید با حساب خود همگام سازی کنید، فعال کنید. تمام مواردی را که می‌خواهید از آن‌ها پشتیبان‌گیری کنید، فعال کنید و سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و همگام‌سازی اکنون را انتخاب کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پیغام خطای 940 یا “Error 940” (بخش هفتم)

شروع به همگام سازی و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شما در حساب Google شما می کند.

روش 2. نحوه پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی با PhoneTrans

اگر حساب Google ندارید، به شما توصیه می شود از PhoneTrans برای پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی خود با کلیک های ساده استفاده کنید. به عنوان یک راه حل حرفه ای پشتیبان گیری، PhoneTrans به شما کمک می کند تا به طور انتخابی از داده های Android خود به روش خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید. با ویژگی پشتیبان‌گیری آن، می‌توانید از انواع بیشتری از داده‌ها، از جمله مخاطبین، پیام‌ها، تاریخچه تماس‌ها، برنامه‌ها و غیره نسبت به iTunes نسخه پشتیبان تهیه کنید. اکنون مراحل را دنبال کنید و از دستگاه Android خود همانطور که می‌خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مرحله 1. آخرین نسخه PhoneTrans را رایگان دانلود کنید > PhoneTrans را در رایانه خود راه اندازی کنید.

مرحله 2. روی Phone Backup در پانل سمت چپ کلیک کنید > تلفن Android خود را وصل کنید > روی Back Up ضربه بزنید.

مرحله 3. اکنون می توانید انواع داده هایی را که می خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید مشاهده کرده و کلیک کنید > روی دکمه Back Up Now کلیک کنید تا فرآیند تهیه نسخه پشتیبان شروع شود.

روش 3. نحوه پشتیبان گیری از تلفن Android با Google Drive

پشتیبان گیری حساب گوگل و گوگل درایو دو چیز متفاوت هستند. پشتیبان حساب Google در واقع در سیستم دستگاه شما تعبیه شده است که به شما امکان می دهد از برخی موارد از پیش تعریف شده از دستگاه خود در Drive خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. با این حال، از طرف دیگر، پشتیبان‌گیری Google Drive به شما امکان می‌دهد خیلی بیشتر از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تا زمانی که فضای حافظه رایگان در حساب Google Drive خود در دسترس دارید، می توانید از آن برای ذخیره داده های دستگاه Android خود استفاده کنید. برخلاف روش حساب Google، می‌توانید تقریباً از همه چیزهایی که در دستگاه خود ذخیره شده است در Drive خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این شامل عکس ها، فیلم ها، اسناد و غیره شما می شود. در ادامه نحوه تهیه نسخه پشتیبان از تلفن اندرویدی خود با Google Drive آورده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه‌های پیام رسان اندروید

مرحله 1. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، Google Drive را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

مرحله 2. برنامه را اجرا کنید و به حساب Google خود وارد شوید. اطمینان حاصل کنید که از حسابی استفاده کنید که فضای حافظه آزاد کافی در آن موجود است.

مرحله 3. باید همه پوشه‌ها و فایل‌های موجود در حساب Drive خود را ببینید. برای آپلود فایل های جدید از دستگاه خود، روی دکمه + ضربه بزنید.

مرحله 4. از شما می پرسد که می خواهید چه چیزی را به Drive خود اضافه کنید. برای آپلود فایل‌ها از دستگاهتان در Drive روی گزینه‌ای که می‌گوید Upload ضربه بزنید.

مرحله 5. مدیر فایل شما باز می شود و به شما امکان می دهد فایل هایی را برای آپلود در Drive انتخاب کنید. فایل ها را انتخاب کنید و در حساب Google Drive شما آپلود می شوند.

تا زمانی که به سهمیه فضای ذخیره‌سازی خود نرسیده‌اید، می‌توانید هر تعداد فایلی که می‌خواهید آپلود کنید.

روش 4. نحوه پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی با AnyDroid

اگر به دنبال پشتیبان گیری از دستگاه اندرویدی خود در رایانه خود هستید، باید از برنامه شخص ثالث دیگری برای انجام این کار استفاده کنید. روش گوگل فقط از فایل های شما در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه می کند و از آنجا می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

این ایده خوبی است که یک نسخه پشتیبان محلی از داده های تلفن خود در رایانه خود داشته باشید و AnyDroid به شما در انجام این کار کمک می کند. این امکان را به شما می دهد که داده ها را از تلفن خود در رایانه خود با کمترین دردسر کپی کنید و به این ترتیب می توانید یک کپی امن از فایل های خود در رایانه خود ذخیره کنید.

در ادامه نحوه پشتیبان گیری از اندروید در رایانه با برنامه فوق الذکر آورده شده است.

مرحله 1. AnyDroid را دانلود کنید و آن را بر روی رایانه خود نصب کنید > تلفن Android خود را با استفاده از کابل به رایانه متصل کنید.

مرحله 2. هنگامی که رابط اصلی برنامه ظاهر شد، روی گزینه ای که می گوید Content to Computer کلیک کنید.

مرحله 3. از شما می خواهد که انواع فایل را برای پشتیبان گیری در رایانه خود انتخاب کنید. روی صفحه نمایش خود انتخاب کنید و روی دکمه Next در پایین کلیک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری Galaxy A9

مرحله 4. از انواع فایل های انتخابی شما در رایانه شما نسخه پشتیبان تهیه می شود.

AnyDroid واقعاً یک راه عالی برای تهیه نسخه پشتیبان از داده های اندرویدی خود است، زیرا شما نیازی به انجام هیچ کاری ندارید و فقط روی چند گزینه کلیک کنید و همه چیز آماده است.

روش 5. نحوه پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی با Dropbox

Dropbox یکی دیگر از ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری است که به شما امکان می دهد فایل های خود را در فضای ابری آپلود کرده و نگه دارید. این به عنوان یک برنامه برای دستگاه های اندرویدی موجود است و می توانید از آن برای پشتیبان گیری از تلفن اندرویدی خود در فضای ابری استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک اکانت Dropbox رایگان است و شما آماده هستید.

Dropbox برای اندروید تقریباً مانند Google Drive کار می کند. می توانید فایل های موجود در حساب کاربری خود را مشاهده کنید و همچنین هر نوع فایلی را مستقیماً از تلفن اندروید خود آپلود کنید. به این ترتیب، می‌توانید اسناد، ارائه‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و بسیاری موارد دیگر را آپلود کنید و یک نسخه پشتیبان امن از تلفن خود داشته باشید. در ادامه نحوه تهیه نسخه پشتیبان دراپ باکس از دستگاه اندرویدی خود را مشاهده می کنید.

مرحله 1. Dropbox را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

مرحله 2. برای استفاده از برنامه به حساب Dropbox خود وارد شوید. اگر قبلاً ندارید یک حساب جدید ایجاد کنید.

مرحله 3. هنگامی که در رابط اصلی هستید، روی علامت + در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید و آپلود فایل ها را انتخاب کنید. به شما امکان می دهد فایل ها را از دستگاه خود آپلود کنید.

مرحله 4. مدیر فایل باز می شود و به شما امکان می دهد فایل هایی را برای آپلود در Dropbox انتخاب کنید. فایل ها را انتخاب کنید تا به عنوان پشتیبان در حساب Dropbox شما آپلود شوند. Dropbox به خوبی Google Drive برای پشتیبان گیری از تلفن های اندرویدی شما است.

5 راه برای بازیابی عکس های پاک شده از گالری سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =