نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب‌یابی و تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7

اگر از کاربران موبایل بپرسید که یکی از دوست‎‌ داشتنی‌ترین موبایل‌های سامسونگ را نام ببرند، بی‌شک اکثر آن‌ها به گوشی سامسونگ گلکسی S7 اشاره می‌کنند که نسبت به گوشی‌های نسل قبلی سامسونگ از مشخصات و ویژگی‌های جدیدتری برخوردار است. مهم‌تر از همه اینکه موبایل Galaxy S7 سامسونگ از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است.

البته کیفیت بالای این محصول به این معنا نیست که هیچ گاه دچار هیچ مشکلی نمی‌شود چراکه هر دستگاهی در برابر ضربه، فشار و همچنین استفاده نادرست دچار آسیب‌دیدگی می‌شود. اگر شما هم از گلکسی S7 استفاده می‌کنید و با مشکلی در آن مواجه شده‌اید بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات آن را به نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ بسپارید. در ادامه به خدماتی که این مرکز در زمینه تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد، اشاره خواهیم کرد.

خدمات تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7

اول از همه بهتر است بدانید که چه عواملی موجب خراب شدن یا از کار افتادن دوربین گلکسی S7 می‌شوند. درواقع وارد شدن ضربه و فشار به دوربین این گوشی، آبخوردگی گوشی و همچنین ایجاد خط و خش بر روی دوربین Galaxy S7 موجب خرابی دوربین این دستگاه می‌شوند. گاهی اوقات هم هیچ یک از این مشکلات فیزیکی موجب خرابی دوربین گلکسی اس 7 نمی‌شوند و تنها ویروسی شدن این گوشی یا نصب یکسری بدافزار بر روی آن موجب از کار افتادن دوربین S7 می‌شود.

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با عیب‌یابی دقیق و تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 منشأ مشکل به وجود آمده برای دوربین این دستگاه را پیدا کرده و آن را برطرف می‌کند. با این وجود بهتر است که درصورت بروز هرگونه مشکلی برای دوربین اس 7، تعمیرات آن را به نمایندگی موبایل سامسونگ بسپارید. تعمیرکاران این مرکز با سرعت بالایی دوربین این دستگاه را تعمیر می‌کنند اما اگر امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد دوربین گلکسی S7 را با کیفیت بالایی تعویض می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید   ‌بستن برنامه‌های هنگ کرده

تعمیر برد گلکسی S7

اگر از موبایل S7 استفاده می‌کنید و شاهد خاموش شدن یا هنگ کردن پی در پی این دستگاه هستید باید بدانید که برد گوشی اس 7 با مشکل روبه‌رو شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. مهم‌ترین عواملی که موجب آسیب‌دیدگی برد موبایل می‌شوند شامل: آبخوردگی، وارد شدن ضربه به گوشی و همچنین نوسان برق می‌باشند.

درصورت بروز هر یک از این اتفاقات برای موبایل شما به احتمال زیاد برد آن دچار آسیب‌دیدگی می‌شود و به تعمیرکار حرفه‌ای نیاز پیدا می‌کند که با دقت و مهارت بالایی آن را تعمیر کند. خوشبختانه نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ از اینچنین تعمیرکاران حرفه‌ای تشکیل شده است که با تجربه بالایی که دارند سریعاً به عیب‌یابی گوشی S7 می‌پردازند و اگر مشکل از برد آن باشد به صورت حرفه‌ای آن را تعمیر می‌کنند. درنهایت نیز با تست و بررسی نهایی این دستگاه از رفع مشکل آن مطمئن می‌شوند.

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی گلکسی S7

منظور از گلس یا شیشه ال سی دی آن گلسی نیست که شما به عنوان لوازم جانبی برای موبایل خود خریداری می‌کنید و روی صفحه نمایش آن می‌اندازید بلکه منظور یک شیشه یا لایه محافظ است که توسط شرکت تولید کننده گوشی بر روی مجموعه تاچ و ال سی دی قرار داده می‌شود تا از آن‌ها محافظت کند. گاهی اوقات که فشار یا ضربه وارد شده به ال سی دی گوشی زیاد نیست تنها این لایه محافظ دچار شکستگی می‌شود درصورتی که مجموعه تاچ و ال سی دی سالم هستند و مشکلی برای آن‌ها به وجود نیامده است.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش و روشن شدن گوشی

درواقع زمانی که ال سی دی گوشی شما ترکی برمیدارد اما همچنان تاچ و ال سی دی آن کار می‌کنند به این معناست که تنها گلس یا لایه شیشه‌ای محافظ بر روی نمایشگر گوشی دچار آسیب‌دیدگی شده است و تنها با تعویض آن می‌توان مشکل گوشی را برطرف کرد و دیگر نیازی به تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی نیست. تعمیرکاران نمایندگی موبایل سامسونگ که در زمینه تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7 خبره هستند با نهایت دقت به عیب‌یابی تاچ و ال سی دی این دستگاه می‌پردازند تا اگر دچار آسیب‌دیدگی نشده‌اند تنها به تعویض گلس اکتفا کنند.

تعویض ال سی دی گلکسی S7

اما گاهی اوقات هم ضربه‌ای که به ال سی دی گلکسی S7 وارد می‌شود به حدی زیاد است که موجب آسیب‌دیدگی تاچ و ال سی دی آن می‌شود که در این حالت راهی جزء تعویض ال سی دی این گوشی وجود ندارد. اگر پس از وارد شدن ضربه‌ای سنگین به نمایشگر موبایل اس 7 متوجه شدید که تاچ و ال سی دی آن از کار افتاده‌اند لازم است بدانید که علاوه‌بر آسیب‌دیدگی گلس یا لایه محافظ ال سی دی، مجموعه تاچ و ال سی دی نیز آسیب‌دیده و باید تعویض گردد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =