نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات بوت شدن اغلب ناشی از مشکلات سیستم عامل است و همین امر در مورد Samsung Galaxy Note 8 صادق است که نمی تواند راه اندازی خود را ادامه دهد زیرا در حلقه بوت گیر کرده است. این مشکل اغلب زمانی رخ می دهد که تلفن در حال بوت شدن است و می دانید که تلفن شما آن را دارد اگر چند لحظه قبل از رسیدن به صفحه اصلی راه اندازی مجدد شود.

ممکن است بدون دلیل ظاهری رخ دهد، اما مواردی وجود دارد که یک گوشی پس از به روزرسانی سیستم عامل وارد این حالت می شود و به ما نشان می دهد که این مشکل بیشتر مربوط به سیستم عامل است تا سخت افزار. اما نکته این است که ما در گذشته مشکلات حلقه بوت را مشاهده کرده ایم که به دلیل خرابی باتری ها ایجاد شده است. بنابراین، ما باید تلفن شما را عیب یابی کنیم تا بدانیم این موضوع در واقع چیست و می توانیم راه حلی ارائه دهیم که ممکن است مشکل را برای همیشه برطرف کند.

قبل از اینکه عیب یابی خود را ادامه دهیم، اگر نگرانی دیگری در رابطه با Note 8 خود دارید، مطمئن شوید که از صفحه عیب یابی ما دیدن کرده اید زیرا قبلاً بسیاری از مشکلات مربوط به این دستگاه را برطرف کرده ایم. برای پیدا کردن مسائلی که مشابه شماست، صفحه را مرور کنید و با خیال راحت از راه حل ها و راه حل های ما استفاده کنید.

عیب یابی Galaxy Note 8 که در حلقه بوت گیر کرده است

در عیب یابی گوشی خود با این مشکل، ما باید همه احتمالات را در نظر بگیریم و آنها را تک تک رد کنیم تا زمانی که بتوانیم به راحتی تشخیص دهیم که مشکل واقعاً چیست. به این ترتیب می توانیم یک یا دو راه حل پیدا کنیم که ممکن است آن را برای همیشه حل کند. نگران نباشید زیرا ما روش هایی را پیشنهاد نمی کنیم که می تواند به طور بالقوه به تلفن شما آسیب برساند یا مشکل را بدتر کند. با توجه به این موارد، آنچه در این مورد پیشنهاد می کنم به شما پیشنهاد می کنم:

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی فایل های پاک شده با Samsung Data Recovery

در حالت بازیابی راه اندازی مجدد کنید و پارتیشن کش را پاک کنید

بیشتر اوقات هنگامی که تلفن در حین راه اندازی گیر می کند یا وارد یک حلقه بوت می شود، این مشکل سیستم عامل است و بهترین راه حل آن حذف تمام حافظه پنهان سیستم از پارتیشن کش است. حافظه پنهان فایلهای موقتی هستند که توسط سیستم عامل یا برنامه ها ایجاد می شوند و به ویژه در هنگام به روز رسانی سیستم عامل مستعد خراب شدن هستند. در این مرحله، ما واقعاً نمی دانیم موضوع چیست، بنابراین ما با روشی ایمن انجام می دهیم اما بسیار مثر است. این مراحل را دنبال کنید…

  1. دستگاه را خاموش کنید.
  2. کلید افزایش صدا و کلید Bixby را فشار داده و نگه دارید، سپس کلید روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید.
  3. وقتی لوگوی سبز اندروید نمایش داده شد، همه کلیدها را رها کنید (قبل از نمایش گزینه های منوی بازیابی سیستم Android، “نصب سیستم به روزرسانی” حدود 30 تا 60 ثانیه نشان داده می شود).
  4. کلید کاهش صدا را چندین بار فشار دهید تا “پاک کردن پارتیشن کش” برجسته شود.
  5. برای انتخاب دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
  6. کلید کاهش صدا را تا زمانی که «بله» برجسته شود فشار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید.
  7. وقتی پارتیشن wipe cache کامل شد، “Reboot system now” برجسته می شود.
  8. برای روشن کردن مجدد دستگاه، کلید روشن / خاموش را فشار دهید.

پس از انجام مراحل بالا، بلافاصله می دانید که مشکل برطرف شده است یا خیر، زیرا اگر این مشکل وجود داشته باشد، دستگاه شما می تواند به صفحه اصلی برسد، اما اگر مشکل همچنان ادامه داشت، به روش بعدی بروید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پیغام خطای 101 یا “Error 101” (بخش ششم)

سعی کنید تلفن خود را در حالت ایمن اجرا کنید

احتمال دیگر این است که برخی از برنامه ها خراب شده اند و ممکن است دلیل آن باشد که تلفن شما نمی تواند با موفقیت بوت شود. داشتن این مشکل به ما نمی گوید کدام برنامه مقصر است به همین دلیل ما باید سعی کنیم دستگاه شما را در حالت ایمن اجرا کنیم. انجام این کار به ما می گوید که آیا مشکل از یک برنامه است و برنامه ها در چه دسته ای هستند.

با فرض موفقیت آمیز بودن گوشی در حالت ایمن، واضح است که این مشکل ناشی از یک برنامه شخص ثالث است زیرا در این محیط، همه برنامه هایی که بارگیری و نصب کرده اید موقتاً غیرفعال می شوند. اگر با این وجود، تلفن نمی تواند در حالت ایمن بوت شود، ممکن است یکی از برنامه های از پیش نصب شده مشکل را ایجاد کند، اما از آنجا که آنها در سیستم عامل تعبیه شده اند، می توانیم آن را به عنوان یک مشکل مربوط به سیستم عامل در نظر بگیریم.

در اینجا نحوه نحوه راه اندازی Note 8 خود در حالت ایمن آورده شده است…

  1. دستگاه را خاموش کنید.
  2. کلید پاور را در کنار صفحه نام مدل فشار داده و نگه دارید.
  3. وقتی “SAMSUNG” روی صفحه ظاهر شد، کلید روشن / خاموش را رها کنید.
  4. بلافاصله پس از رها کردن کلید پاور، کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  5. نگه داشتن کلید کاهش صدا تا زمانی که راه اندازی مجدد دستگاه به پایان برسد.
  6. حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
  7. با مشاهده حالت ایمن، کلید کاهش صدا را رها کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیرات شیشه گوشی سامسونگ S7 Edge

در صورت موفقیت، کار بعدی که باید انجام دهید این است که برنامه ای را که باعث مشکل شده است پیدا کنید و سپس آن را حذف نصب کنید. برای رفع این مشکل ممکن است مجبور به حذف بیش از یک برنامه باشید…

  1. از صفحه اصلی، انگشت خود را روی یک نقطه خالی بکشید تا سینی برنامه ها باز شود.
  2. روی تنظیمات> برنامه ها ضربه بزنید.
  3. روی برنامه مورد نظر در لیست پیش فرض ضربه بزنید یا روی نماد 3 نقطه> نمایش برنامه های سیستم برای نمایش برنامه های از پیش نصب شده ضربه بزنید.
  4. روی برنامه مورد نظر ضربه بزنید.
  5. روی حذف نصب ضربه بزنید.
  6. برای تأیید دوباره روی حذف نصب ضربه بزنید.

مقالات مرتبط:

تعمیر سیم اتصال کانکتور شارژر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =