نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با پیغام خطای 495 یا “Error 495” در گوگل پلی استور (بخش دوم)

پیغام خطای 495 با مضمون “Error 495” تنها در حین دانلود اپلیکیشن یا بازی‌های جدیدی از گوگل پلی استور نمایان نمی‌شود، بلکه ممکن است در حین آپدیت یا به روز رسانی اپلیکیشن‌ها از طریق گوگل پلی استور هم شاهد ارائه آن باشیم. به منظور رفع پیغام خطا یا ارور “Error 495” مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

سپس گزینه Clear Data را لمس نمایید تا داده‌های گوگل پلی استور دستگاهتان حذف شوند.

حال داده‌های بخش Google Services Framework را هم حذف کنید. بدین منظور مراحل زیر را سپری کنید:

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه خود شوید.

در لیست ارائه شده به دنبال بخش اپلیکیشن‌ها بگردید. این بخش با عناوینی نظیر Apps یا Application Manager نمایش داده می‌شود.

پس از مراجعه به بخش اپلیکیشن‌ها، تب با All را انتخاب کنید.

در لیست پیش رو به دنبال گزینه Google Services Framework باشید و آن را انتخاب نمایید.

سپس گزینه Clear Data را انتخاب کرده و داده‌های Google Services Framework را حذف کنید تا مشکل موجود برطرف شود.

حال توصیه می‌کنیم که حساب کاربری گوگل خود را از حافظه دستگاه حذف کنید. دستگاه را ریستارت کرده مجددا اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را وارد کرده و لاگین نمایید. به منظور دسترسی به بخش مربوط به حساب‌های کاربری گوگل دستگاه اندرویدی خود مسیر زیر را طی کنید:

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی مخاطبین حذف شده از گلکسی سامسونگ

وارد بخش تنظیمات یا Settings دستگاه شوید.

گزینه Accounts را انتخاب نمایید.

برای حذف هر حساب کاربری از گزینه Remove Account استفاده کنید.

به منظور اضافه کردن حساب کاربری گوگل گزینه Add Account را انتخاب نمایید.

پیغام خطای 941 یا “Error 941” در گوگل پلی استور

پیغام خطای 941 یا “Error 941” تنها در حین آپدیت یا به روز رسانی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها از طریق گوگل پلی استور نمایان می‌شود. به منظور رفع این پیغام خطا یا ارور مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌های Clear Data و Clear Cache حافظه کش و داده‌های اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید.

پیغام خطای “Error rh01” در گوگل پلی استور

پیغام خطای “Error rh01” در شرایطی رخ می‌دهد که امکان دریافت و بازیابی اطلاعات از سرور گوگل پلی استور وجود نداشته باشد. به منظور رفع این مشکل ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازکردن قفل رمز عبور دستگاه اندرویدی

با انتخاب گزینه‌های Clear Data و Clear Cache حافظه کش و داده‌های اپلیکیشن گوگل پلی استور دستگاه خود را حذف کنید.

حال با انجام مراحل زیر، دو عمل مشابه را برای Google Services Framework هم انجام دهید. یعنی:

ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Services Framework را یافته و انتخاب کنید.

با انتخاب گزینه‌های Clear Data و Clear Cache حافظه کش و داده‌های Google Services Framework دستگاه خود را حذف کنید.

توصیه می‌کنیم که به منظور اطمینان از رفع مشکل ایجاد شده، حساب کاربر گوگل خود را از دستگاه حذف نموده و پس از ریستارت کردن دستگاه مشخصات آن را مجددا وارد کرده و لاگین شوید.

پیغام خطای “Error rpc:s-5:aec-0” در گوگل پلی استور

پیغام خطای “Error rpc:s-5:aec-0” هم در شرایطی ارائه می‌شود که اپلیکیشن گوگل پلی استور قادر به بازیابی اطلاعات از سرور اصلی خود نباشد. به منظور رفع این مشکل مراحل زیر را انجام دهید:

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.

حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.

حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.

گزینه Clear Cache را لمس کرده و حافظه کش اپلیکیشن گوگل پلی استور خود را حذف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض جک هدفون گلکسی نوت 4 سامسونگ

حال گزینه Uninstall Updates را انتخاب نمایید و به روز رسانی‌های پیشین اپلیکیشن گوگل پلی استور را هم حذف کنید.

سپس مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.

گزینه Google Services Framework را یافته و انتخاب نمایید.

با انتخاب گزینه Clear Cache حافظه کش مرتبط با Google Services Framework را هم حذف نمایید.

مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.

اینبار گزینه با عنوان Download Manager را انتخاب کرده و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا محتوای حافظه کش دانلود منیجر دستگاهتان هم حذف شود.

بنابراین به منظور حل یا رفع پیغام خطای “Error rpc:s-5:aec-0” در گوگل پلی استور، حافظه کش سه بخش از دستگاه با نام‌های Google Play Store، Google Services Framework و Download Manager را حذف کردیم. این عمل به احتمال زیاد مشکل ایجاد شده را رفع می‌کند.

«ادامه دارد……….»

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 19 =