نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نصب مجدد سیستم عامل سامسونگ/ گوشی سامسونگ همیشه برای سفارشی‌سازی‌های زیادی باز هستند، می‌توانید به‌روزرسانی اندروید را مجبور کنید و در چند مرحله ساده سیستم‌عامل جدید را دوباره روی دستگاه خود نصب کنید. سیستم عامل اندروید جدید نسخه مود شده سازنده را با نسخه استوک و تمیز جایگزین می کند. یا حتی می تواند نسخه موجود سیستم عامل اندروید را با ویژگی های جدید شگفت انگیز تقویت کند.

اگر باید سیستم عامل اندروید را حذف کنید و دوباره نصب کنید، یا گوشی سامسونگ را پاک کنید و اندروید را دوباره نصب کنید، آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست! بنابراین، بیایید سعی کنیم سیستم عامل اندروید را به روش های آسان و ساده با راه حل های موثر زیر فلش و دوباره نصب کنیم!

نصب مجدد سیستم عامل سامسونگ

چرا باید سیستم عامل اندروید را دوباره نصب کنیم؟

برخلاف سایر سیستم‌عامل‌های موجود، اندروید کامل نیست و نیاز به به‌روزرسانی‌های مکرر و بهبودهای امنیتی دارد تا کاربران بتوانند از یک تجربه اندرویدی یکپارچه با انواع عملکردهای راحت در تلفن خود لذت ببرند. این دلیل اصلی است که مردم باید سیستم عامل اندروید را مجدداً روی دستگاه های خود نصب کنند تا با آخرین نسخه به روز شوند!

جدای از این، برخی از کاربران ترجیح می‌دهند وقتی دستگاهشان شروع به عملکرد نامناسب کرد، سیستم عامل اندروید را دوباره نصب کنند. اگر در دستگاه خود با همین خطا مواجه هستید و قصد دارید سیستم عامل اندروید را مجدداً نصب کنید، ابتدا باید تغییرات لازم را در تنظیمات انجام دهید. در نهایت، اگر هیچ چیزی کار نکرد، باید سیستم عامل را مجدداً نصب کنید تا دستگاه شما بدون نقص کار کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر بلندگوی داخلی Galaxy S20

دلایل دیگر برای نصب مجدد سیستم عامل اندروید عبارتند از:

  • مجوزهای برنامه را پیکربندی کنید
  • ویژگی های جدید و تغییرات سیستم را اضافه کنید.
  • bloatware را از بین ببرید.

نحوه نصب مجدد سیستم عامل اندروید روی گوشی سامسونگ از طریق نرم افزار کامپیوتر

DroidKit یک نرم افزار رایانه شخصی است که به شما امکان می دهد با استفاده از رایانه، سیستم عامل اندروید را مجدداً روی تلفن خود نصب و به روز کنید. از طریق فرآیند تطبیق خودکار میان‌افزار و دانلود بسته میان‌افزار، می‌توانید یک سیستم‌عامل اندروید جدید را روی موبایل نصب کنید. و می توانید این نصب مجدد را در رایانه ویندوزی یا رایانه Mac خود به پایان برسانید.

  • یک رام رسمی امن برای دستگاه خود به طور خودکار مطابقت دهید.
  • همه گوشی سامسونگ‌ها و تبلت‌های سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۵ تا ۱۱ برای نصب مجدد پشتیبانی می‌شوند.
  • ویندوز 10/8/7 و macOS پشتیبانی می شوند.
  • نیازی به روت دستگاه نیست. بدون خطر آلوده شدن به ویروس یا بدافزار.
  • در همان زمان، DroidKit بسیاری از مشکلات سیستم را پس از نصب مجدد سیستم عامل برطرف می کند.
  • علاوه بر این، ابزار Clean System Junk DroidKit می تواند به شما کمک کند فایل های APK ناخواسته، کش ها، برنامه های پس زمینه و غیره را پیدا و حذف کنید.

در اینجا مراحل نصب مجدد سیستم عامل اندروید با استفاده از رایانه وجود دارد:

مرحله 1. DroidKit را نصب و راه اندازی کنید. DroidKit را به صورت زیر پیش‌نمایش کنید و نصب مجدد/ ارتقاء سیستم عامل را انتخاب کنید.

مرحله 2. روی دکمه Start ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر دوربین جلوی Galaxy S10e

مرحله 3. تلفن و Next را وصل کنید.

مرحله 4. یک نسخه سیستم عامل را انتخاب و دانلود کنید، سپس روی Start to Upgrade کلیک کنید.

مرحله 5. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا گوشی سامسونگ خود را در حالت دانلود قرار دهید. سپس DroidKit بلافاصله فرآیند نصب مجدد را شروع می کند تا صفحه Completed نشان داده شود.

تعمیر گوشی خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ بسپارید.

مطلب پیشنهادی: تعویض کابل اتصال شارژ Galaxy S21

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =