نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر از نظر سخت افزاری مشکلی وجود ندارد، ممکن است مشکل از نرم افزار تلفن گوشی سامسونگ شما باشد. در زیر چند راه حل برای حل مشکلات نرم افزاری که باعث می شود گوشی سامسونگ شما به طور تصادفی خاموش شود آورده شده است.

در حالت ایمن بوت کنید و برنامه های Rogue را حذف کنید

برای اطمینان از اینکه مشکل از نرم افزار گوشی است، باید گوشی خود را در حالت ایمن بوت کنید. مشابه رایانه های شخصی، تلفن های اندرویدی نیز دارای حالت Safe Mode هستند که به آنها اجازه می دهد با حداقل برنامه های سیستم و بدون برنامه های شخص ثالث بوت شوند. در حالت ایمن، یک برنامه سرکش یا ویروس تأثیر نمی گذارد، بنابراین به شما امکان می دهد مشکل را پیدا کنید.

روند بوت شدن در حالت ایمن از سازنده ای به تولید کننده دیگر متفاوت است. متداول ترین روش این است که دکمه پاور را برای آوردن منوی پاور نگه دارید و روی دکمه “خاموش” ضربه بزنید و نگه دارید تا دستور “بوت در حالت ایمن” ظاهر شود. با تأیید این درخواست، تلفن در حالت ایمن راه اندازی مجدد می شود. نگه داشتن دکمه کاهش صدا هنگام روشن شدن تلفن نیز می تواند حالت ایمن را باز کند، که وقتی تلفن به هیچ وجه روشن نمی شود خوب است. اگر این کار برای شما کار نمی کند، سپس به دنبال روش جستجو برای راه اندازی دستگاه خاص خود در حالت ایمن برای دریافت پاسخ باشید.

پس از ورود به حالت ایمن، بررسی کنید که آیا تلفن به طور تصادفی خاموش می شود یا خیر. اگر مشکل برطرف شد، باید یک برنامه سرکش جدید اضافه شده باشد که باعث ایجاد مشکل شده است. در حالی که هنوز در حالت ایمن هستید، در تنظیمات تلفن خود به قسمت برنامه ها بروید و همه برنامه های جدید اضافه شده را حذف نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که همه برنامه هایی را که پس از آن مشکل خاموش شدن تصادفی بوجود آمد حذف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy S4

اکنون تلفن گوشی سامسونگ خود را مجدداً راه اندازی کنید تا به حالت عادی برگردید و ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر.

حذف بدافزارها و ویروسها

اگر حذف برنامه ها کمکی نمی کند، ممکن است یک ویروس باشد که ممکن است به طور خودکار تلفن شما را خاموش کند. اگرچه برنامه های امنیتی زیادی برای گوشی سامسونگ وجود دارد، اما برای این منظور، Avast Free Antivirus برای گوشی سامسونگ باید کافی باشد. برنامه را نصب کنید و به طور خودکار هر گونه ویروسی که ممکن است باعث این مشکل شود را اسکن و حذف می کند.

تلفن خود را به صورت کارخانه تنظیم مجدد کنید

این یک گزینه نسبتاً سخت است، اما در بیشتر موارد، انواع مشکلات مربوط به نرم افزار را حل می کند. اگر مطمئن هستید که مشکل سخت افزاری نیست و حذف برنامه ها و اسکن ویروس ها کمکی نکرده است، تنظیم مجدد تلفن شما باید این مشکل را برطرف کند.

برای تنظیم مجدد تلفن، به تنظیمات تلفن بروید و روی گزینه “پشتیبان گیری و بازنشانی” ضربه بزنید. در اینجا روی “Factory reset phone” ضربه بزنید و دستورالعمل هایی را برای شروع روند بازنشانی تأیید کنید. تنظیم مجدد کامل گوشی باید 5-10 دقیقه طول بکشد. در هنگام تنظیم مجدد، مطمئن شوید که تلفن خاموش نمی شود زیرا این نیز می تواند تلفن را خراب کرده و بی فایده کند.

پس از فرآیند بازنشانی مجدداً باید حساب Google خود و چند تعهد دیگر را احراز هویت کنید. اگر مشکل نرم افزاری بود، تلفن شما باید پس از تنظیم مجدد خوب کار کند.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل داغی بیش از حد گوشی سامسونگ گلکسی S21

آیا تلفن شما اکنون خوب کار می کند؟

مراحل فوق باید برای رفع انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری که باعث خاموش شدن خودکار گوشی اندروید می شوند کافی باشد. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، در صورت ضمانت، باید آن را به تکنسین یا سازنده ببرید. آنها باید بتوانند آن را تعمیر کنند یا تلفن تعمیر شده را جایگزین کنند.

مقالات مرتبط:

هنگ کردن موبایل سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =