نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی مخاطبان از صفحه نمایش شکسته گوشی/ از آنجایی که مخاطبین در حافظه داخلی گوشی سامسونگ اندرویدی ذخیره می شوند اما در کارت SD ذخیره می شوند، هیچ راهی مستقیم برای کاربران اندرویدی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته مانند مخاطبین از تلفن های اندرویدی خراب وجود ندارد. اما ناراحت نباش در مقاله زیر، جزئیات نحوه بازیابی مخاطبین از تلفن خراب سیستم و انتقال مخاطبین از تلفن خراب به رایانه را به شما نشان خواهیم داد. همچنین، راهی برای دریافت مخاطبین از تلفن با صفحه نمایش شکسته دریافت خواهید کرد. حالا، بیایید آن را بررسی کنیم.

بازیابی مخاطبان از صفحه نمایش شکسته گوشی

چگونه مخاطبین را از تلفن خراب به تلفن یا رایانه جدید برسانیم

به شما امکان می دهد داده ها را از یک دستگاه خراب شده استخراج کنید و می توانید انتخاب کنید که آن مخاطبین را به دستگاه یا رایانه جدید خود منتقل کنید. اگر دستگاه شما صفحه سیاه، حلقه بوت، در لوگوی سامسونگ و غیره گیر کرده است، همیشه می توانید مخاطبین و سایر داده ها را از یک تلفن خراب مانند آن دریافت کنید. بیایید ببینیم دقیقاً چگونه می توان مشکلات را برای شما حل کند:

برای انتقال مخاطبین از تلفن خراب به رایانه با USB

مرحله 1. تلفن خراب را وصل کنید و سیستم خراب را برطرف کنید

  1. DroidKit را نصب کنید و به Data Extractor بروید و From System Crashed Device را انتخاب کنید.
  2. مشاهده کنید که چه نوع داده هایی را می توانید از دستگاه خراب شده بازیابی کنید، از جمله مخاطبین، فیلم ها، عکس ها، و غیره. مخاطبین را بررسی کنید.
  3. دستگاه خود را در حالت بازیابی قرار دهید > کد PAD را وارد کنید > روی Download Firmware کلیک کنید.
  4. پس از دانلود سیستم عامل، روی دکمه Fix Now ضربه بزنید.
  5. دستگاه خود را در حالت دانلود قرار دهید و ادامه دهید > سیستم Crashed با موفقیت برطرف خواهد شد > روی Complete کلیک کنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری Galaxy S20

مرحله 2. بازیابی اطلاعات از سیستم خراب شده تلفن

برای بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ 2 مرحله زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. تأیید کنید که دستگاه شما پس از تعمیر دوباره به رایانه متصل شده است.
  2. پیش نمایش همه داده های فهرست شده در زیر > همه مخاطبین یا سایر داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید > روی دستگاه یا به رایانه کلیک کنید.

مخاطبین را از گوشی سامسونگ اندرویدی با صفحه شکسته بدون تلاش بازیابی کنید

برای بازیابی مخاطبین از اندروید خراب، تنها راه موجود برای شما استفاده از ابزار حرفه ای بازیابی اطلاعات اندروید است. ابزارهای بازیابی اطلاعات زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند کار را به پایان برسانید. اما اگر کارآمدترین و ایمن‌ترین را می‌خواهید، ما این بازیابی اطلاعات شماره 1 اندروید – PhoneRescue برای Android را به شدت توصیه می‌کنیم. و در زیر ویژگی های برجسته آن در بازیابی تماس با صفحه نمایش شکسته است.

  • PhoneRescue برای اندروید مجهز به بالاترین میزان موفقیت بازیابی در صنعت است. این به میلیون ها کاربر اندرویدی کمک کرده است تا مخاطبین یک تلفن اندرویدی خراب را با موفقیت بازیابی کنند.
  • همه مخاطبین شما به راحتی با اطلاعات دقیق، از جمله نام تماس، شماره تلفن، ایمیل، عنوان شغل، آدرس، شرکت ها و موارد دیگر بازیابی می شوند.
  • از شما برای پیش نمایش و انتخاب مخاطبین قبل از بازیابی پشتیبانی می کند، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا مخاطبینی را که بیشتر ترجیح می دهید برای بازیابی انتخاب کنید.
  • PhoneRescue برای اندروید با تمامی مدل های اندروید مانند سامسونگ، اچ تی سی، سونی، ال جی، هوآوی، گوگل و غیره سازگار است.
  • علاوه بر مخاطبین، از بازیابی عکس‌ها، پیام‌ها، ویدیوها، موسیقی، پیام‌های واتس‌اپ، پیام‌های خط و غیره در یک گوشی سامسونگ اندرویدی با صفحه شکسته نیز پشتیبانی می‌کند.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش اسکرین شات گرفتن اندروید

مرحله 1. PhoneRescue را برای اندروید دانلود کنید و آن را بر روی رایانه خود نصب کنید > آن را اجرا کنید تا مخاطبین تلفن اندرویدی خود را به صورت رایگان اسکن کنید > تلفن Android خود را از طریق کابل USB به رایانه متصل کنید.

مرحله 2. فقط در صورتی که فقط می خواهید مخاطبین را بازیابی کنید گزینه Contacts را علامت بزنید > برای ادامه روی دکمه Next در سمت راست کلیک کنید.

مرحله 3. مخاطبین خود را پیش نمایش کنید و مخاطبینی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید > دکمه To Computer را کلیک کنید تا اکنون آنها را در رایانه خود بازیابی کنید.

چگونه Samsung Galaxy Note 8 خود را که در حلقه بوت گیر کرده تعمیر کنید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =