نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ/ یکی از موقعیت های وحشتناکی که می توانید در گوشی سامسونگ خود با آن مواجه شوید، زمانی است که گوشی سامسونگ شما از شارژ کردن خودداری می کند. وقتی این اتفاق می‌افتد، تنها زمانی می‌توانید از تلفن خود استفاده کنید که باتری روی آن کار می‌کند. پس از اتمام کامل باتری، دیگر نمی توانید از گوشی سامسونگ خود استفاده کنید. این می تواند بسیاری از کاربران را نگران کند. اگر شما یکی از کاربران اندروید هستید و گوشی سامسونگ شما بدون توجه به کاری که انجام می دهید شارژ نمی شود، راهنمای زیر برای شما بسیار مفید خواهد بود. راه‌های ممکن برای حل مشکل شارژ دستگاهتان را به شما می‌گوید.

مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ

علت شارژ نشدن گوشی سامسونگ من چیست؟

دلایل زیادی برای شارژ نشدن گوشی سامسونگ اندرویدی شما وجود دارد که در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می کنیم.

کابل شارژ معیوب

هنگامی که تلفن شما از کار می افتد یا گوشی سامسونگ شما اصلا شارژ نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید کابل شارژ است. ممکن است کابل شما از نظر فیزیکی آسیب دیده باشد و آنطور که باید کار نمی کند. این ممکن است باعث شود فکر کنید گوشی سامسونگ شما مشکلی دارد که باعث شارژ نشدن آن شده است، اما مشکل اصلی کابل شما است.

موارد زیادی وجود دارد که افراد تمام نکات عیب یابی را امتحان کردند اما نتوانستند تلفن خود را شارژ کنند. مشکل واقعی در کابلی بود که برای شارژ گوشی سامسونگ استفاده می کردند.

پریز برق معیوب

دومین دلیل احتمالی شارژ نشدن گوشی سامسونگ شما این است که یک پریز برق معیوب دارید. هدف از پریز برق تامین انرژی کافی برای وسایل برقی شماست. در مورد شما، ممکن است پریز برق برق مورد نیاز گوشی سامسونگ شما را برای شارژ کردن تامین نکند. این باعث می شود گوشی سامسونگ شما به هیچ وجه شارژ را شروع نکند.

مشکلات باتری گوشی سامسونگ

وقتی گوشی سامسونگ خود را شارژ می کنید، در واقع این باتری گوشی سامسونگ شماست که شارژ می شود. اگر باتری گوشی سامسونگ شما مشکلی داشته باشد، گوشی سامسونگ شما شارژ نمی شود. ممکن است باتری شما دیگر نتواند شارژ را نگه دارد، به احتمال زیاد به این دلیل که خیلی قدیمی است و از چرخه های شارژ آن فراتر رفته اید. این مورد معمولاً در گوشی سامسونگ‌های قدیمی‌تری که سال‌ها باتری آن‌ها را تعویض نکرده‌اید، صدق می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل عدم دریافت تماس توسط گوشی های هوشمند

مسائل نرم افزاری

در نهایت، ممکن است مشکلی مربوط به نرم افزار گوشی سامسونگ شما باشد که باعث شارژ نشدن گوشی سامسونگ شود. تلفن اندرویدی شما می‌تواند مشکلات زیادی مانند تخلیه سریع باتری تلفن Android شما را تجربه کند. مسئله شارژ نیز یکی از آنهاست. هنگامی که مشکلی در سیستم تلفن شما وجود دارد، این مشکلات پیش می آید و شما در دستگاه خود با آنها مواجه می شوید.

روش های رایج برای تعمیر دستگاه اندرویدی که شارژ نمی شود

اکنون که فهمیدید چه چیزی باعث شارژ نشدن گوشی سامسونگ اندرویدی شما می شود، ۶ نکته زیر به شما کمک می کند تا از شر این مشکل خلاص شوید و سپس می توانید شارژ دستگاه خود را شروع کنید.

دستگاه اندروید خود را راه اندازی مجدد کنید

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رفع مشکل شارژ دستگاه، راه‌اندازی مجدد دستگاه است. اگر اشکال یا اشکال جزئی در تلفن شما وجود دارد، راه اندازی مجدد گوشی سامسونگ احتمالاً همه آنها را برطرف می کند و می توانید دوباره تلفن خود را شارژ کنید.

راه اندازی مجدد تلفن تنها یک دقیقه طول می کشد و شما می توانید این کار را به راحتی با فشار دادن یک دکمه روی دستگاه خود انجام دهید. در بسیاری از دستگاه های اندرویدی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلید پاور را فشار داده و نگه دارید و برای راه اندازی مجدد دستگاه، Restart را انتخاب کنید. قابل ذکر است، اگر گوشی سامسونگ اندرویدی شما در حلقه بوت گیر کرده است، ممکن است لازم باشد باتری آن را جدا کرده و دوباره وصل کنید. هنگامی که تلفن بوت می شود، می توانید آن را شارژ کنید.

کابل شارژ را عوض کنید

از آنجایی که یکی از دلایل احتمالی این مشکل کابل شارژ شما است، بهتر است کابل خود را با کابل جدید تعویض کنید و ببینید آیا با این کار مشکل برطرف می شود یا خیر. اگر کابل فعلی شما از نظر فیزیکی آسیب دیده است، یا اگر یک کابل ارزان قیمت پس از فروش است، جایگزینی آن کابل با یک کابل با کیفیت خوب باید این مشکل را برای شما برطرف کند. می توانید یک کابل جدید را به صورت آنلاین سفارش دهید یا می توانید آن را از فروشگاه رسمی نزدیک خود تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر باتری Galaxy A9

سوکت برق را عوض کنید

اگر فکر می‌کنید که سوکت برق باعث می‌شود گوشی سامسونگ اندرویدی شما شارژ نشود، می‌توانید از سوکت دیگری در محل کار یا خانه خود استفاده کنید و ببینید آیا گوشی سامسونگ شما در آن زمان شارژ می‌شود یا خیر. اگر پریز برق فعلی شما معیوب است و تعویض به پریز دیگر مشکل را برطرف می کند، باید سوکت برق معیوب خود را تعمیر کنید تا گوشی سامسونگ خود را با آن شارژ کنید.

اگر به همین دلیل است که گوشی سامسونگ شما شارژ نمی شود، در واقع هیچ کاری با گوشی سامسونگ خود ندارید. شما فقط باید پریز برق خود را تعمیر کنید.

نسخه اندروید خود را به روز کنید

بیشتر خطاهای مربوط به نرم افزار به این دلیل رخ می دهد که شما از یک نسخه منسوخ شده سیستم عامل اندروید در دستگاه خود استفاده می کنید. یک نسخه نرم افزار قدیمی می تواند باعث مشکلات زیادی شود، از جمله جلوگیری از شارژ شدن گوشی سامسونگ شما. بنابراین، ایده خوبی است که گوشی سامسونگ خود را به روز نگه دارید و انجام این کار بسیار آسان است.

نصب نسخه‌های جدید نرم‌افزار به سادگی ضربه زدن روی چند گزینه است. سپس تلفن شما از همه چیز برای شما مراقبت می کند. در اینجا نحوه به روز رسانی نسخه اندروید خود را نشان می دهیم.

  • تنظیمات را باز کرده و System را انتخاب کنید.
  • روی System updates ضربه بزنید و گوشی سامسونگ شما به‌روزرسانی‌های موجود را بررسی می‌کند.
  • برای به روز رسانی نسخه اندروید خود، به روز رسانی های موجود را نصب کنید.

به طور معمول، پس از نصب سیستم اندروید به روز شده، می توانید مشکل را برطرف کرده و گوشی سامسونگ اندروید خود را شارژ کنید.

وارد Safe Mode شوید و گوشی سامسونگ را شارژ کنید

اگر پس از نصب برنامه روی گوشی سامسونگ خود، شارژ گوشی سامسونگ اندرویدی شما متوقف شده است، ممکن است آن برنامه در اینجا مقصر باشد. مشکلات متعددی وجود دارد که می توانید در تلفن خود با آن مواجه شوید که صرفاً ناشی از برنامه هایی است که روی دستگاه خود نصب و استفاده می کنید.

برای رفع این مشکل می توانید گزینه حالت امن را در دستگاه اندرویدی خود روشن کنید. وقتی به حالت ایمن راه‌اندازی مجدد می‌کنید، تلفن شما فقط فایل‌های بوت مورد نیاز را بارگیری می‌کند. اگر گوشی سامسونگ شما در این حالت شارژ می شود، به این معنی است که یکی از برنامه های شما عامل ایجاد مشکل در اینجا است.

  • دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  • گزینه Power off را نگه دارید.
  • روی OK در اعلان ضربه بزنید تا گوشی سامسونگ شما در حالت ایمن روشن شود.
این مطلب را از دست ندهید   افزایش عمر باتری لپ تاپ

کش گوشی سامسونگ را پاک کنید

مانند بسیاری از دستگاه‌های دیگر، تلفن اندرویدی شما حافظه پنهان و فایل‌های موقت دیگر را در خود ذخیره می‌کند. به تدریج تعداد این فایل‌ها افزایش می‌یابد که منجر به فشار زیادی بر حافظه گوشی سامسونگ می‌شود. این ممکن است گاهی اوقات باعث شارژ نشدن گوشی سامسونگ شما شود.

خوشبختانه، می توانید با حذف تمام فایل های کش از دستگاه خود، مشکل را برطرف کنید. موارد زیر نحوه انجام این کار را پوشش می دهد.

  • دستگاه خود را خاموش کنید
  • دستگاه خود را در حالت بازیابی روشن کنید. برای یافتن کلیدهایی که برای وارد شدن به این حالت باید فشار دهید، به دفترچه راهنمای تلفن خود مراجعه کنید.
  • در منوی بازیابی روی Wipe data and cache ضربه بزنید.
  • برای پاک کردن فایل های کش گوشی سامسونگ خود، گزینه Wipe cache را انتخاب کنید.

اگر گوشی سامسونگ در آب افتاد و به درستی شارژ یا شارژ نشد، چه کاری می توانید انجام دهید؟

اگر گوشی سامسونگ خود را در آب افتاد و گوشی سامسونگ خیس شد، باید صبر کنید تا گوشی سامسونگ خشک شود و سپس آن را به شارژر وصل کنید. روش های مختلفی برای خشک کردن گوشی سامسونگ خیس وجود دارد که یکی از آنها قرار دادن گوشی سامسونگ در کیسه برنج است.

مقداری برنج بگیرید و برنج را به همراه گوشی سامسونگ در کیسه ای بریزید و بگذارید دوازده ساعت به همین صورت بماند. سپس کیسه را باز کنید و متوجه می شوید که گوشی سامسونگ شما کاملا خشک شده است. سپس می توانید گوشی سامسونگ خود را شارژ کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

روش تعویض صفحه نمایشگر Galaxy S21

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سیزده =