نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا برنامه های من همچنان در گوشی سامسونگ خراب می شوند، چگونه می توان آن را برطرف کرد

یکی از مهمترین ویژگی های اندروید تعداد زیاد برنامه ها و بازی های موجود برای بارگیری است. میلیون ها برنامه رایگان وجود دارد که در دسته بندی ها پخش شده اند. در حالی که بسیاری از برنامه ها فقط جایگزین یک برنامه محبوب هستند، اما برنامه های با کیفیت کافی وجود دارد که نیازهای اکثر مردم را برآورده می کند. دنیای اندروید از نظر سخت افزاری و نرم افزاری متنوع است. در حالی که این گزینه ها را به ارمغان می آورد، همچنین می تواند مشکلاتی را برای توسعه دهندگان برنامه ایجاد کند که مجبور هستند برنامه های خود را برای اجرای چندین ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری مختلف کدگذاری کنند. در نتیجه، گاهی اوقات برنامه ها در گوشی سامسونگ خراب می شوند.

چرا برنامه ها یخ می زنند یا خراب می شوند؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا برنامه ها متوقف می شوند یا خراب می شوند، به ویژه وقتی طیف گسترده ای از چیپست ها، وضوح صفحه نمایش، پوسته های سفارشی را در گوشی های هوشمند اندرویدی در نظر بگیرید.

یکی از دلایل می تواند حافظه کم یا چیپست ضعیف باشد. همچنین اگر برنامه ها به درستی کدگذاری نشوند، ممکن است خراب شوند. گاهی اوقات دلیل آن می تواند پوسته سفارشی تلفن گوشی سامسونگ شما باشد.

چگونه می توان برنامه هایی را که مرتباً در گوشی سامسونگ خراب می شوند برطرف کرد؟

راه های متعددی وجود دارد که می توانید برنامه ای را که مدام در تلفن هوشمند گوشی سامسونگ خود خراب می شود برطرف کنید.

  1. برنامه را به زور متوقف کنید

ساده ترین راه برای برطرف کردن برنامه ای که همچنان در تلفن هوشمند گوشی سامسونگ شما خراب می شود این است که به سادگی آن را متوقف کرده و دوباره باز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر کشوی سیم کارت Galaxy S10e

برای انجام این کار، به تنظیمات -> برنامه ها بروید و برنامه ای را که مدام خراب می شود انتخاب کنید.

روی نام برنامه ضربه بزنید و سپس روی “Force stop” ضربه بزنید.

حالا دوباره برنامه را باز کنید و ببینید آیا خوب کار می کند یا خیر.

  1. دستگاه را راه اندازی مجدد کنید

راه دیگر برای برطرف کردن خرابی برنامه ها در تلفن شما، راه اندازی مجدد دستگاه است. راه اندازی مجدد دستگاه باعث از بین رفتن و سپس راه اندازی مجدد فرآیندهایی می شود که توسط سیستم و سایر برنامه ها اجرا می شود. جدا از این، هنگام راه اندازی مجدد دستگاه، حافظه را نیز پاک می کند، که می تواند کمک کننده باشد.

برای راه اندازی مجدد دستگاه، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید. حالا روی راه اندازی مجدد ضربه بزنید. برخی از تلفن ها ممکن است گزینه راه اندازی مجدد را نداشته باشند، در این صورت شما باید آن را خاموش کرده و روشن کرده و تلفن را به صورت دستی راه اندازی مجدد کنید.

  1. پاک کردن داده های برنامه

اگر دو مرحله اول کمکی نکرد، می توانید داده های برنامه را پاک کنید. به تنظیمات -> برنامه ها بروید و برنامه را انتخاب کنید و روی “پاک کردن داده ها” یا “پاک کردن ذخیره سازی” ضربه بزنید. با این کار همه داده های ذخیره شده در برنامه حذف می شوند و باید دوباره آن را تنظیم کنید.

این روش به طور کلی برای اکثر برنامه ها کار می کند.

  1. برنامه را دوباره نصب کنید

اگر پاک کردن داده های برنامه کمکی نکرد، می توانید برنامه را دوباره نصب کنید. کافی است برنامه را حذف نصب کرده و مجدداً از Play Store بارگیری کنید.

  1.  مجوزهای برنامه را بررسی کنید

نسخه های جدیدتر گوشی سامسونگ به شما اجازه می دهند مجوزهای درخواست شده توسط برنامه ها را رد کنید. در حالی که برنامه ها باید به طور ایده آل حتی زمانی که مجوزها را رد می کنید، کار کنند، اما اگر همه مجوزهای درخواستی را به آنها ندهید، برخی از برنامه های دارای کد نادرست به سادگی می توانند اجرا شوند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اسپیکر سامسونگ گلکسی نوت 5

در حالی که ما توصیه می کنیم جایگزین هایی برای چنین برنامه هایی پیدا کنید، گاهی اوقات ممکن نیست. در چنین مواردی، باید مجوزهای برنامه را بررسی کرده و مجوزهای درخواست شده توسط برنامه را اعطا کنید. به تنظیمات -> برنامه ها بروید و برنامه را انتخاب کنید. اکنون روی “مجوزها” ضربه بزنید و مواردی را که قبلاً رد کرده بودید اعطا کنید.

  1. برنامه های خود را به روز نگه دارید

توسعه دهندگان برنامه به روز رسانی برنامه های خود را ادامه می دهند. این به روز رسانی ها شامل رفع اشکال است که باید مشکلات خرابی برنامه را نیز حل کند. بنابراین، توصیه می شود برنامه های خود را به روز نگه دارید.

  1. کش را پاک کنید

برنامه های گوشی سامسونگ می توانند بر اساس میزان استفاده، حافظه پنهان زیادی ایجاد کنند. در حالی که اندروید به گونه ای طراحی شده است که به تنهایی بتواند این مورد را مدیریت کند، گاهی اوقات داده های ذخیره شده در حافظه پنهان می توانند عملکرد تلفن و برنامه های شما را به شدت افزایش دهند.

برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه، به تنظیمات -> ذخیره سازی بروید و روی “داده های ذخیره شده” ضربه بزنید. وقتی کادر محاوره ای ظاهر شد روی okay ضربه بزنید.

  1. فضای ذخیره سازی را آزاد کنید

گاهی اوقات زمانی که فضای ذخیره سازی کافی نباشد، ممکن است برنامه ها خراب شوند. با حذف برنامه ها و فایل های ناخواسته، باید فضای ذخیره سازی خود را پاک کنید. برای حذف برنامه ها و بازی های ناخواسته، به تنظیمات -> برنامه ها بروید.

  1. تنظیم مجدد کارخانه

هنگامی که هیچ چیزی کار نمی کند، می توانید دستگاه خود را مجدداً تنظیم کنید تا ببینید آیا به شما کمک می کند یا خیر. به تنظیمات -> درباره تلفن بروید و روی “پشتیبان گیری و بازنشانی” ضربه بزنید. با این کار همه داده های دستگاه شما حذف می شود، بنابراین قبل از ادامه کار مطمئن شوید که پشتیبان دارید.

این مطلب را از دست ندهید   ‌بستن برنامه‌های هنگ کرده

مقالات مرتبط:

تعمیر میکروفون موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =