نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کار نکردن سرویس پیامک اندروید

کار نکردن سرویس پیامک اندروید/ اگر پیامی مبنی بر اینکه هیچ سرویس یا سیگنالی در دستگاه Android شما وجود ندارد، به خواندن ادامه دهید. ما برخی از موثرترین راه حل ها را برای کمک به خلاص شدن از شر مشکل به اشتراک می گذاریم.

کار نکردن سرویس پیامک اندروید

سیم کارت درج شده است اما در اندروید سرویسی وجود ندارد؟

دلایل متعددی ممکن است باعث مشکل «بدون سرویس» اندروید شود. گاهی اوقات به دلیل سیگنال رادیویی، حالت هواپیما، دریافت ضعیف یا مشکلاتی با اپراتور بی سیم شما، مشکلات سیم کارت، اشکالات نرم افزاری و غیره ظاهر می شود.

اطمینان حاصل شود:

  1. شما یک طرح داده تلفن همراه فعال با اپراتور بی سیم خود دارید و پذیرش شما خوب است.
  2. حالت هواپیما خاموش است. به تنظیمات > اتصالات > حالت هواپیما پیمایش کنید. دکمه سوئیچ را تغییر دهید.

راهنمایی سریع

  1. سیم کارت خود را بردارید و دوباره در آن قرار دهید. اگر تلفن دیگری در اطراف دارید، سیم کارت خود را روی آن قرار دهید و سعی کنید با تلفن تماس بگیرید.
  2. اطلاعات تلفن همراه را تغییر دهید
  3. گوشی خود را ریستارت کنید.
  4. سیم کارت صحیح را فعال کنید.
  5. تنظیمات APN خود را به روز کنید

نحوه رفع خطای No Service در اندروید

برای رفع خطاهای اندروید مراحل زیر را انجام دهید:

روش 1: تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید

با راه اندازی مجدد دستگاه شروع کنید. اگر در دستگاه اندرویدی خود با مشکلی مواجه شدید، این باید اولین قدم باشد.

  • دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید
  • پس از باز شدن منو، روی Restart ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض کابل اتصال شارژ Galaxy S21

روش 2: حالت هواپیما را تغییر دهید

قسمت اعلان را پایین بکشید که در آن می توانید به سرعت حالت های پرواز یا هواپیما را پیدا کنید. لطفا آن را خاموش کنید، سپس دوباره روشن کنید.

روش 3: شبکه تلفن همراه ترجیحی را انتخاب کنید

خطای «بدون سرویس» گاهی اوقات با انتخاب دستی یک شبکه ترجیحی برطرف می شود. برای انجام این کار:

  • به تنظیمات بروید
  • روی Connection ضربه بزنید.
  • شبکه های موبایل را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • اکنون روی اپراتورهای شبکه ضربه بزنید و شروع به جستجوی تمام شبکه های موجود در آن منطقه می کند.
  • اگر ارائه دهنده شبکه خود را می بینید، آن را به صورت دستی انتخاب کنید.

روش 4: حالت شبکه را روی خودکار قرار دهید

این مراحل را دنبال کنید:

  • به Wireless & Networks or Connections بروید.
  • شبکه های موبایل را انتخاب کنید
  • حالت شبکه را انتخاب کنید
  • یک منوی پاپ آپ با گزینه های مختلفی که می توانید انتخاب کنید دریافت خواهید کرد. مطمئن شوید که اولین گزینه را انتخاب کنید که می گوید 4G/3G/2G (اتصال خودکار).

با انتخاب این گزینه مطمئن خواهید شد که دستگاه شما به شبکه صحیح متصل است.

روش 5: سیم کارت صحیح را فعال کنید

برای فعال کردن سیم کارت خود، به مسیر زیر بروید:

  • تنظیمات
  • روی Connection ضربه بزنید.
  • مدیر سیم کارت > روی یک یا هر دو سوئیچ سیم کارت یا USIM کارت ضربه بزنید تا فعال شود.

 روش 6: تنظیمات APN خود را به روز کنید

به روز رسانی تنظیمات APN خود را در نظر بگیرید

  • به تنظیمات بروید
  • روی Connections ضربه بزنید.
  • روی Mobile Networks ضربه بزنید
  • نام های نقطه دسترسی را انتخاب کنید
  • روی More (3 نقطه) ضربه بزنید
  • روی Reset to Default ضربه بزنید.
  • سپس وارد تنظیمات APN جدید شوید
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صفحه نمایشگر Galaxy S10

روش 7: سیم کارت را دوباره وارد کنید

سیم کارت هم می تواند مقصر باشد. مطمئن شوید که سیم کارت به درستی قرار گرفته است. از ابزاری برای خارج کردن ایمن سیم کارت استفاده کنید. مطمئن شوید که آسیب ندیده است. اگر کارت آسیب دیده است، برای تعویض با شرکت مخابراتی تماس بگیرید.

روش 8: وارد حالت سرویس شوید

این روش مستلزم آن است که ابتدا شماره گیر را باز کنید و پس از آن مراحل زیر را دنبال کنید.

  • این کد *#*#4636#*#* را در شماره گیر وارد کنید
  • وارد حالت سرویس شوید
  • روی گزینه بالا – اطلاعات دستگاه یا اطلاعات تلفن کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، روی تست Run Ping ضربه بزنید.
  • گزینه رادیو در پایین این صفحه قابل مشاهده خواهد بود.
  • خاموش یا روشن بودن آن را بررسی کنید. لطفاً دکمه کنار آن را فشار دهید تا رادیو روشن شود.
  • از شما خواسته می شود که دستگاه را راه اندازی مجدد کنید.
  • روی reboot کلیک کنید و گوشی شما شروع به راه اندازی مجدد می کند. پس از تکمیل، بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

راه حل 9: به روز رسانی نرم افزار

 نسخه نرم افزار را در گوشی خود به روز کنید. هدایت به:

  • تنظیمات
  • به پایین ترین قسمت پایین بروید
  • Software Update را انتخاب کنید
  • لطفا صبر کنید تا راه اندازی مجدد شود و به روز رسانی را کامل کنید

روش 10: رام سفارشی

گاهی اوقات، اگر یک کاستوم رام نصب کرده باشید، ممکن است در دستگاه اندرویدی با خطای «No Service» مواجه شوید. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که به رام اصلی برگردید. می توانید با استفاده از حالت بازیابی آن را نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش بلاک کردن شماره تماس گیرنده

روش 11: تنظیم مجدد تنظیمات شبکه

روش بعدی که باید امتحان کنید بازنشانی تنظیمات شبکه است. این ساده و بسیار موثر است. آنها “مشکل” این است که مجبور خواهید بود به طور مکرر تنظیماتی را انجام دهید، مانند اتصال به شبکه های Wi-Fi، افزودن رمز عبور، جفت کردن تلفن با سایر دستگاه های بلوتوث و غیره.

  • به تنظیمات بروید
  • روی General Management ضربه بزنید.
  • روی Reset ضربه بزنید.
  • روی Reset Network Settings ضربه بزنید.
  • روی Reset Settings ضربه بزنید.
  • توجه: در صورت درخواست، پین، رمز عبور یا الگوی خود را وارد کنید
  • برای تایید یک بار دیگر روی Reset Settings ضربه بزنید

روش 12: با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید

با اپراتور بی سیم خود تماس بگیرید. از آنها بپرسید که آیا مشکلی در شبکه حامل وجود دارد یا خیر. در غیر این صورت از آنها برای تعویض سیم کارت بخواهید.

  • مطمئن شوید که یک برنامه داده تلفن همراه فعال با اپراتور بی سیم خود دارید.
  • مطمئن شوید که در یک منطقه پذیرایی خوب هستید.

آیا می دانید: مزایا و معایب گوشی های سامسونگ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =