نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منظور از خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی چیست؟

شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد که در حین استفاده از گوشی ناگهان صفحه نمایش آن خاموش و کاملا سیاه شود و دستگاه قابل استفاده نباشد! به این اتفاق که متاسفانه بنا به دلایل مختلف و گاها حتی نامعلومی در گوشی های اندرویدی رخ می‌دهد، اصطلاحا “The Black Screen of Death” گفته می‌شود که ما آن را سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی خطاب می‌کنیم. اما دلیل بروز این مشکل در گوشی های اندرویدی چیست؟ چه علائمی می‌توانند نشان دهند که احتمال بروز این مسئله در گوشی وجود دارد؟ برای مقابله و رفع این مشکل چه کنیم؟  در ادامه این مطلب می‌خواهیم به طور دقیق در مورد این مسائل صحبت کنیم و روش های رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی را عنوان سازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

نشانه های اصلی ایجاد مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش

قبل از اینکه مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی به طور کامل نمایان شود، اغلب نشانه های خاصی به وجود می‌آیند که می‌توان آن ها را علائمی مبنی بر احتمال بروز مشکل مذکور دانست. برخی از اصلی ترین علائم بروز این مشکل شامل موارد زیر می‌شود:

  • سو سو زدن صفحه نمایش و عدم کار کردن تاچ گوشی
  • فریز و هنگ کردن بیش از حد گوشی
  • ریستارت شدن خودکار گوشی و افت ناگهانی مقداری از درصد شارژ باتری
  • کرش های پی در پی اپلیکیشن ها

موارد فوق تنها بخشی از علائمی هستند که می‌توانند زنگ خطری برای افزایش احتمال بروز مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی شما باشند. البته دقت داشته باشید که بروز هر یک از اتفاق های فوق نمی‌تواند 100 درصد نشان دهد که شما با مشکل سیاه شدن صفحه نمایش رو به رو خواهید شد.

این مطلب را از دست ندهید   انتقال اطلاعات با برنامه MobileTrans

دلیل بروز این مشکل در گوشی های اندرویدی چیست؟

اما به نظر شما چه دلایلی منجر می‌شوند که مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش در گوشی پدیدار شود؟ به بیان دیگر دلایل موثر در وقوع این خرابی کدامند؟ برخی از اصلی ترین دلایلی که می‌توانند در بروز این مشکل موثر باشند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نصب اپلیکیشن های مخرب و دارای باگ و بد افزار
  • عدم جداسازی شارژر از گوشی بعد از فول شارژ شدن باتری آن
  • استفاده از شارژرهای نامرغوب
  • استفاده از باتری قیک یا جعلی
  • قدیمی بودن باتری و اتمام عمر مفید آن

دلایل فوق تنها بخشی از دلایلی هستند که می‌توانند منجر به بروز مشکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی شوند. دلایل دیگری هم ممکن است در این راستا تاثیرگذار باشند.

اگر شکل خاموش یا سیاه شدن صفحه نمایش گوشی رفع نشد چه کنیم؟

اگر بعد از انجام تمام کارهای فوق و حتی فکتوری ریست هم مشکل خاموش شدن خودکار صفحه نمایش گوشی شما رفع نشد، مطمئن منشا مسئله با سخت افزار دستگاه ارتباط دارد. بنابراین باید آن را به تعمیرکار مجربی واگذار کنید. عموما در این شرایط با تعویض باتری و فلت پاور مشکل برطرف می‌شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =