نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ادغام و حذف مخاطبین تکراری در گوشی سامسونگ

این بدترین اتفاقی نیست که می تواند برای تلفن هوشمند شما رخ دهد، اما اگر تعداد زیادی مخاطب تکراری داشته باشید، وقتی سعی می کنید با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید، احتمالاً پیام ارسال می کنید یا سعی می کنید به یک شماره قدیمی برسید، واقعاً ناراحت کننده است. چه برسد به اینکه سعی کنید با کمک دستیار صوتی Google تماس بگیرید. خبر خوب این است که می توان آنها را به راحتی مدیریت و سازماندهی کرد. با استفاده از این راهنما به راحتی می توانید این مشکل را مدیریت نمایید و مخاطبین خود را در گوشی به حداقل برسانید. گاهی ممکن است زیاد بودن مخاطبینی ک مورد نیاز شما نیست، باعث ناراحتی و شلوغی گوشی شما شود  پس با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید زیاد بودن مخاطبین خود را به حداقل رسانده و فضای گوشی را بیشتر کنید.

از روی گوشی شما

برنامه تلفن همراه اندروید باید اولین چیزی باشد که باید امتحان کنید. به مخاطبین خود بروید – ما این را در گوشی Samsung آزمایش کردیم، اما بسته به مارک تلفن شما می تواند کمی متفاوت باشد – در برنامه، روی دکمه منو> مدیریت مخاطبین> سپس ادغام را انتخاب کنید. صفحه ای با تمام مخاطبین مکرر نمایش داده می شود، بنابراین می توانید تأیید کنید که می خواهید کدام را یکی یکی ادغام کنید.

از مرورگر دسکتاپ / Google Contacts

روش دوم از طریق حساب Google شما در دسترس است. وارد حساب Gmail خود شوید و سپس به مخاطبین خود بروید (یا مستقیماً از این پیوند وارد شوید). در نوار کناری سمت راست گزینه “Duplicates” وجود دارد که لیستی از تمام نامزدهای ادغام شده را نشان می دهد. روی هر کدام “ادغام” را انتخاب کنید و کار تمام است.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر میکروفون موبایل

یک کلمه احتیاط اضافی

دو گزینه بالا گزینه های پیش فرض آسان و قابل دسترسی هستند که Google برای ادغام مخاطبین ارائه می دهد. مگر اینکه هزاران مخاطب و صدها مورد تکراری داشته باشید، آنها باید به خوبی به شما خدمت کنند. اما یک کلمه احتیاط دیگر. تعداد زیادی برنامه “رایگان” در Play Store برای ادغام مخاطبین وجود دارد، با این حال حتی اگر برخی از این وعده ها به صورت خودکار با یک کلیک ادغام شوند، با اجازه دادن به شخص ثالث فقط برای اعتبار حساب Google، امنیت را به خطر نمی اندازیم به این منظور.

مقالات مرتبط:

آموزش فعال کردن GPS گوشی اندروید

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =